غنی: اساس زندگی نوین در غزنی گذاشته می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۲    ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ کد خبر: 144252 منبع: پرینت

مراسم افتتاح لین برق میدان وردک ولایت غزنی با حضور رییس جمهور، رییس شرکت برشنا، والی غزنی و شماری از کارگران، انجینران و کارمندان شرکت برشنا برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، محمد اشرف غنی رییس جمهور کشور صبح امروز پنجشنبه 14 جدی 96 در مراسم افتتاح لین برق 220 کیلوولت میدان وردک گفت: امروز روز خوشی است چون روشنایی به خانه های تاریک می آید و اساس یک زندگی نوین در ولایت غزنی دوباره گذاشته می شود.

غنی بیان کرد: بالاترین قیمت برق در دو ولایت، بادغیس و غزنی بود که تا 10 برابر دیگر ولایت ها قیمت برق پرداخت می کردند و با افتتاح این طرح، تلاش می شود که همه مردم کشور به برق متوازن دسترسی داشته باشند.

رییس جمهور از رییس شرکت برشنا خواست تا از تمامی کارگران، کارمندان و انجینرانی که در موفقیت این پروژه همکاری کردند، تقدیر شود و مراتب آن به وی اطلاع رسانی شود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
لین برق
غزنی
نظرات بینندگان:

>>>   غنی خجالت بکش
با برق وارداتی تا هنوز کابل روسن نشده چه رسد به غزنی
ترکمنستان همین حالا قیمت را دو چند کرده و برق قطع است
آب داریم
باد که خودت میگی در هرات تولیدات بادش در جهان اول است
آفتاب داریم
سنگ ذغال داریم
گاز داریم
یورانیم داریم
اینها همه منابع تولید انرژی به خصوص برق است
پول هایی را که از بانک جهانی و اروپا و امریکا در زمان وزارت مالیه دزدیدی دوباره به ملت مسترد کن تا نیاز به برق وارداتی نداسته باسبم

>>>   شناس‌نامه شاه «امان‌الله خان»
در بخش قوم شناس‌نامه شاه پیشین افغانستان «محمدزایی» نوشته است. یعنی امان‌الله خان به قوم محمدزایی ها تعلق داشت، در این شناس‌نامه چیزی از افغانیت و اسلامیت دیده نمی‌شود. پس چرا امروز فاشیستان و پشتونست‌ّها (یون، غنی، اتمر) می‌خواهند واژه «افغان» را وارد شناس‌نامه‌های مردم کنند؟! اگر همه اقوام افغان هستند، پس چرا امان‌الله خود را محمدزایی یاد می‌کرد نه افغان.

پی‌نوشت: دو طبقه زیاد افغان افغان می‌گویند. ۱- آفریدی‌ها و یوسفزی‌ها که هردو قوم در پاکستان زندگی میکنند.
۲- فاشیست‌های مانند یون و انورالحق احدی (قابل یاد آوری است که آقای احدی پشتون نه، بلکه یک عرب است، اگر باور ندارید، بروید تحقیق کنید).

#من‌افغان‌نیستم
#امان‌الله‌محمدزایی
#جنبش‌من‌افغان‌نیستم
#کابل‌مگزین


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است