ابراهیمی: درخواست فیصله کمیته مختلط رای نیاورد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۶    ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ کد خبر: 144273 منبع: پرینت

شماری از نمایندگان برای بار دوم در هفته جاری با جمع آوری امضا خواهان شامل شدن بررسی قانون ثبت احوال نفوس در آجندای مجلس شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، عبدالرووف ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان در نشست روز چهارشنبه 13 جدی 96 این مجلس درخصوص دلیل به آجندا نگرفتن درخواست شماری از نمایندگان مبنی بر شامل شدن قانون ثبت احوال نفوس در آجندای مجلس گفت: درخواست نمایندگان را در کمیته روسا به رای گذاشتیم اما رای نیاورد.

ابراهیمی خطاب به نمایندگانی که نامه را امضا کرده اند گفت: امروز نامه دیگری براساس ماده 54 اصول وظایف داخلی داده اید و استعجالیت درخواست را پیشنهاد کرده اید، هر زمان که نصاب داشتید درخواست را به رای می گذاریم تا مشخص شود موضوع به بحث گذاشته شود یا خیر.

فوزیه کوفی عضو مجلس نمایندگان در این نشست دارالانشا مجلس را به توطیه و دسیسه برای شامل نشدن قانون ثبت احوال و نفوس در آجندای مجلس متهم کرده و گفت که دارانشا می داند که امروز برنامه داریم و نصاب مجلس را لازم داریم اما برای کمیسیون ها خارج از تالار با وزیر مالیه برنامه می گذارد تا نصاب رای گیری مجلس مختل شود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
کمیته مختلط
نظرات بینندگان:

>>>   ابراهیمی گوش به فرمان گلبدین است

>>>   یکی از اعضای اداری مجلس نمایندگان یک پسرک لشمک قومگرا خیلی معتصب قوم بنام زازی است و گوش بفرمان ارگ و اسماعیل یون میباشد و در تمام نشست ها و دیدو وادید های قوم ستیزی اسماعیل یون جاسوس پاکستان واز اعضای باند گلبدین حکمتیار جاسوس معلوم الحال ای اس ای پاکستان شرکت دارد و دیده شده همین زازی خاین مفسد عضو هیت اداری با دسیسه بازی و خیانتکاری در مورد جلوگیری از عدم نصاب وکلای مجلس دست بازی میکند و اقای ابراهیمی خو پس از افشای اختلاس اش با ریس دبیر خانه که خودش اقرار کرده و عضویتش در باند گلبدین سسب باعث ان شده تا به طرفداری از ارگ و رهبر بانداش عمل کند به همین اساس انها نمیگذارند که پیرامون جمع اوری امضا های نمایندگان اجندا در مورد رد و یا تایید فیصله هیت مختلط هردو مجلس در مورد ملیت افغان به همه مردم در تذکره های برقی گرفته شود .

>>>   Khorosoni
تعریف مشخص....!
اگرخواستید تعریفی ازواژه شرفباخته ، غلام ؛معامله گر، دزد ، بی حیثیت ، بی وجدان.هویت فروش... داشته باشید ، ضرورنیست بفرهنگ دهخدا ویا به فرهنگ عمید مراجعه کنید ، لطفآ به کارنامه زندگی این ...دقت کنید جواب خودرا درمیابید که همه شامل است...

>>>   ...به معامله‌گران ....وقوم فروش

>>>   ﭘﻮﻟﻬﺎﻳﺶ ﻛﻤﺸﺪﻩ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است