کنفرانس خبری "گرگ بی دندان"
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۴    ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ کد خبر: 144309 منبع: پرینت

در نزدیکی کاخ ویران شده دارالامان یک کاخ مجلل که توسط کفتارهای درنده با جنگ افزارهای سبک و سنگین حفاظت می شود یک "گرگ پیر بی دندان" از مدتی است لانه کرده است. این گرگ درنده که روزگاری با دندان ها، اشک ها و نیش های تیز اش به یک چشم زدنی گوشت، استخوان و خون هزاران کودک، زن و مرد را می خورد دیگر سپری شده است اما او اخرین روزهای زندگی اش را با دندان های شکسته، نیش ها و اشک های لق و کند هر از گاهی با زوزه انتقام، نفرت و حقارت سپری می کند چنانچه صدای زوزه های انتقام جویی و عقده های نیم قرنه اش از مردم مظلوم کابل شب ها خواب را از چشمان کودکان دارالامان کابل ربوده است. صدای ناله، غرش، فریاد، گریه و نفرت پراکنی او توسط رسانه ها به گوش کابلیان و فراتر از آن شنیده می شود.

داستان اینکه چگونه شاخ تکبر و اشک های تیز این گرگ پیر در جنگ قدرت بر سر کابل 3 دهه قبل توسط شیر هندوکش شکسته و کشیده شد و او را مجبور به فرار به کمپ شمشتو در پاکستان ساخت و در خدمت آی اس آی و تروریزم بین المللی قرار داد داستان خیلی طولانی است که در اینجا نمی گنجد. واقعیت این است که اخیرا در اوج بحران قدرت میان ارگ و بلخ، توطیه هویت افغان در شناسنامه های برقی و اعتراضات گسترده در ایران بر علیه نظام ولایت فقیه این گرگ پیر بی دندان "بی سر و صدا از طریق دبی به عربستان سعودی و بیت المقدس نزد یهودی ها سفر کرد که مثل دوران جهاد از پول سرشار سعودی، اسرابیل و آمریکا دندان های شکسته و لق خویش را تیز و یا بازسازی کند.

چنانچه به مجردیکه گرگ پیر وارد افغانستان شد در لانه خود در کابل کنفرانس خبری برگزار کرد و اشک های تیز شده و دندان های مصنوعی خود را از طریق رسانه ها مژده داد. یکی از پیام های گرگ پیر بازی جدیدی ایران با داعش در افغانستان است. دومین پیام او حمایت از سیاست حذف هویت اقوام افغانستان توسط کفتار روده قاق ارگ کابل است و سومین پیام او حمایت از کفتار روده قاق در جنگ قدرت با بلخ در تحت نام جزایر قدرت است.

پرسش اساسی این است که این گرگ پیر با دندان های مصنوعی اش اینقدر اعتماد به نفس را از کجا بدست آورده است؟ آیا نبود شیر هندوکش که روزگاری دندان های تیزش را شکسته و از بیخ کشیده بود و اکنون در زیر خاک خوابیده است به او اینقدر قدرت داده است و یا حمایت کفتار قاق روده ارگ کابل و خارجی ها؟

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
نشست خبری
نظرات بینندگان:

>>>   آن چیست که یک چشم ودوپا دارد؟؟؟

>>>   خداوندا کسانی که - پدر- مادر- پسر -دختر - واطفال ما را توسط راکت - بم- توپ وغیره سلاحها درسال متمادی الی اکنون ازبین برده ومی برد اولا هدایت ایشان را کنی واگرقابل هدایت نیستید مثل فرعون - ایشان تباه وبربات کنی و دراخرین قعر دوزخ جای ایشان باشد - امین یارب العالمین

>>>   جواب چيستان: ملا عمر يا غلبدين


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است