افتتاح نخستین مرکز فروش سگ در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۶    ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ کد خبر: 144320 منبع: پرینت

نخستین مرکز فروش و ارایه‌ خدمات برای سگ در کابل گشایش یافت.

نخستین مرکز معیاری خدمات سگ های آلمانی روز پنجشنبه 14 جدی 96 در کابل با اخذ مجوز از وزارت صحت عامه و کار و امور اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرد.

فعالیت این مرکز در زمینه نسل گیری، تهیه مواد غذایی و صحی، کدگذاری سگ ها، تربیت و آموزش، واکسیناسیون، تشخیص امراض و تداوی سگ های آلمانی است.

از سگ های تربیت شده این مرکز، برای تمام نهادهای امنیتی، وزارتخانه ها و کاخ ریاست جمهوری استفاده خواهد شد و تلاش می شود مراکز فروش و ارایه خدمات این نوع سگ ها در دیگر ولایت ها نیز دایر شود.

ژرمن شپرد یا سگ چوچان آلمانی یکی از با هوش‌ترین و مناسب‌ترین نسل سگ‌ها در جهان است که از آن برای کارهای مختلف از جمله گله‌داری، نگهبانی، راهنمایی نابینایان، نگهداری خانه‌ها و جستجو و نجات انسان ها استفاده می‌شوند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فروش سگ
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   آدم ها را پروریدند
موبت سگ ها رسید

>>>   برای سگ های خود ما کار یافت نمیشود وما از بابت موجودیت سگ ها خود کفا هستیم چی ضرورت که سگ های بیگانه و خارجی وارد میکنید ؟ اگر میگویند سگ های خارجه نسبت به سگ های داخلی هوشیار هستند اگر این دلیل است مردم خارجه هم نسبت به مردم داخله با استعداد تر هستند باید جایگزین شوند ؟؟؟
ر

>>>   چـرا سگ های داخلی را استخدام وتربیت نمیکنند؟ این ظلم بر حقوق جیوانات است وهم ظلمی دیگر بر سگ های جرمنی که منبعد آن امکانات وغذای که درجرمنی داشتند درافغانستان نخواهند داشت

>>>   در افغانستان شصت فیصد انسان خاصیت ....را به خود ګرفته است اولتر انها را واکسین ....نماېند

>>>   سگها حیوانات بسیار مفید و دوست داشتنی هستند با حیوانات مهربان باشیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است