اندر باب خط کشی‌ های میرزا قلمانه مرتضوی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۹    ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ کد خبر: 144379 منبع: پرینت

من نفس مساله را کاملا با جناب مرتضوی موافقم. ادعای بی اساس، اتهام بی اساس و دروغ پردازی از سوی سیاسیون اپوزیسیونی به آدرس دولت و حکومت یک عمل غیر مسوولانه است. هر کسی باید در قبال گپ، ادعا و اتهام های که به آدرس حکومت مطرح می‌کند مسوول باشد. این را با شما موافقم و حتی از برخورد قانونی حکومت علیه اظهارات غیر مسوولانه حمایت و پشتیبانی می‌ کنم.

مرتضوی در صفحه اش نوشته است: "شماری از شخصيت های سياسی در سخنرانی‌ ها، مصاحبه‌ها و اعلاميه‌ های خود نهادها و مقام‌ های حكومتی را متهم به فساد مي كنند اما جالب است كه هيجگاه براي ادعاي خود سند و مدرک ارايه نمی كنند."

من انتظارم دارم كه به فرهنگ ادعاهای بی‌اساس، شايعه و دروغ پايان داده به جای آن فرهنگ شفافيت و پاسخ دهی نهادينه شود. شخصيت‌های سياسی در صورت مشاهده هر نوع فساد و سو‌ء استفاده سياستگران از امكانات بهتر خواهد بود اسناد و مدارک را با نهادهای عدلی و قضايی، رسانه‌ ها، ديدبان‌ شفافيت و اداره‌ های مبارزه با فساد شريک نمايند. راستی! آيا يكبار به اين سوال مردم كه اين همه امكانات و دارايی از كدام آدرس نصيب شماها شده است؟ پاسخ داده خواهد شد؟

این در حالی است که در سوی دیگر اشرف غنی بصورت آشکارا قانون نقض می‌کند. چه کسی در قبال قانون‌شکنی های اشرف غنی پاسخگو است؟ مرتضوی باید این نکته را روشن کند. چه کسی حاضر است پاسخ قانون شکنی های اشرف غنی را بدهد. سخنگو که جناب مرتضوی باشید؟ قانون پوه که سرور دانش و معاون دوم اشرف غنی باشد؟ دادستان کل که فرید حمیدی باشد؟ دادگاه عالی، پارلمان چه کسی؟ آیا اشرف غنی حاضر است پاسخ قانون شکنی های آشکار اش را بدهد؟

من به سیاسیون مهره درشت مخالف با اشرف غنی کار ندارم و کسی نیستم که راه نجات را لزوما در سیاسیون که درگیر جنگ های منزلتی هستند جستجو کنم. پرسش مرتضوی به آدرس سرمایه‌ های باد آورده را من نیز دارم اما از قدیم گفته اند "هرکی بام اش بیش برف اش بیشتر". اشرف غنی در انتخابات 93 به اراده سیاسی مردم تجاوز کرده است. قانون اساسی را نقض کرده و به مشروعیت در جمهور شهروندان خیانت ملی مرتکب شده است. کسی حاضر است پاسخ بدهد؟ اشرف غنی فرمان های خلاف روحیه‌ ی قانون اساسی صادر کرده است. کسی حاضر است پاسخ بدهد؟

اشرف غنی نهادهای امنیتی را بدل به ابزار سیاست شخصی و تیمی کرده است. کسی حاضر است پاسخ بدهد؟ اشرف غنی در عزل نجیب الله احمدزی از ریاست کمیسیون انتخابات و چگونگی اقدام به تکمیل عضو کمبود این کمیسیون بصورت واضح و آشکار قانون انتخابات را نقض کرده است. آیا کسی حاضر است پاسخ بدهد و کسی شهامت رو در ور ایستادن و گفتگو در این خصوص را دارد؟

"قاعده بازی را رعایت کنیم" و قاعده بازی را تعریف کنیم. به قول حافظ: "خوش بود گر محک تجریه آید به میان/تا سیه روی شود هر کی در او غش باشد".

آقای مرتضوی حالا پاسخ بگو. در ارگ کسی را سراغ داری که شهامت گفتگو در مورد مسایلی که برایت برشمردم را داشته باشد؟ بیا پاسخ بده چون دروغ در عصر سایبر دو دقیقه بیشتر عمر ندارد. عصر تصورها و منطق های محاسباتی پته خزانه‌ ای به ابطال کشیده شده است. من پاسخ درست می‌ خواهم و متقابلا مسوولانه گپ می‌ زنم و مسوولانه مبارزه ام را به پیش می برم.

آصف آشنا


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مرتضوی
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   اصف اشنا شما از جمله .....سر چوک هستید که نی در جمله سیاسیون میاید و نی در جمله شخصیت تعلیمی بلکه یک ....هر مجلس داکتر اشرف غنی به رای 93 فیصد ملت امده است و ریس انتخابی مردم است و شما ....ها که پارا در یک موزه نمودېد و به یک صدا ګفتید که ګلمرجان قبول ندارد. ولی غنی از پاک دلی و ساده ګی خود به یکجا شدن ګلمرجان تن داد که عاقبت اش. همین است که انسانهای .....مانند اشنا نیز انتقاد میکند

>>>   از مرتضوی چنین انتظاری نداشته باشید چون جیره بیگیر است.

>>>   مرتضوی اگر تاریخ را مطالعه کرده حتمن سرنوشت موهن لال را میداند.
خدمت تو به غنی عافبت بهتر از موهن لال ندارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است