جناب دانش صاحب! این پیام را بخوانید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۵    ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ کد خبر: 144383 منبع: پرینت

جناب استاد دانش معاون رييس جمهور حكومت وحدت ملى يک و نيم ماه مى شود كه شما همسايه ما شده ايد. خداوند كم نكند كه صد تا دو صد نفر مسلح مبتنى بر قانون هم داريد. از اينكه يكى از پر رفت و آمدترين سرک ها (سرک پاسپورت) را مسدود كرده ايد هم تشکر.

جناب دانش! كافي است گاهى از منزل سوم خانه تان نگاهى به رعيت دور و اطراف تان هم بندازيد و ببينيد كه جز شما كسانى ديگرى هم در اين سرک زندگى مي كنند كه از صبح تا شب توسط محافظين جان بر كف تان مورد نوازش هایی چون تحقير، توهين، تهديد و حتی تلاشى هاى بدنى قرار می گيرند. خوب شايد جالب نباشد كه در زير مستعمره مرد قانون، ظلم و تعدب صورت گيرد اما اگر نمي دانيد بدانيد كه بنام رياست "10" احدى را اجازه حرف زدن از بينى بالا را نمى دهند و اما جناب دانش در همين سرک دفتر شبكه اصلاح و تغيير تالار مطبوعاتى بيان، گروه مشترک كارى فعالان و نهادهاى همسو، كميته جوانان شوراى حراست و ثبات افغانستان و دفتر سياسى محمد عمر داوودزى نيز موقعيت دارد كه از مراجعه كننده تا اعضاى دفتر همه از نوازش هاى تحقير آميز و قلدرمابانه ى سربازان تان در امان نمانده اند.

ما با وصف تلاش هاى زيادى كه بخاطر حل مشكل با رحمتى و محمدى رييس و معاون دفتر تان داشته ايم با آن هم موفق نشديم. حالا اين پيام را به شخص شما كه در قانونمدارى و قانونمندى حرفى براى گفتن داريد مى رسانيم تا باشد كه اقدمات عملى را در نظر بگيريد. ورنه رعيت بى تفنگ و كم زور دور و اطراف تان ولو با دست خالى به خاطر عزت و آبروى خود به مصاف تنفگدارها خواهند رفت كه تحت قيادت جناب شما است.

شبكه اصلاح و تغيير، دفتر سياسى محمد عمر داوودزى، گروه مشترک كارى فعالان و نهادهاى همسو و كميته جوانان و جامعه مدنى شوراى حراست و ثبات افغانستان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دانش
سرک
نظرات بینندگان:

>>>   از این معلوم میشود که شما هم از جمله .....حراست و بی ثبات. هستید ما از محترم دانش خواهش داریم که دفتر این دزدان وطن فروش را بسته نماید و از جمله برای سیاف ....حق عبور و مرور را ندهد

>>>   این چه حکومتی است؟ چرا زمامداران به صورت دزد زندگی می کنند؟ حکومتی که باید در متن مردم باشد و خدمت کند چنین با فاصله از مردم زندگی می کند واقعا شرم است.

>>>   چهار طرف خانه های شان را دیوار های سمتی بلند کنند.
چرا راه ها و سرک ها را می بندند؟

>>>   روز پیشتر جناب دانش از قانون اساسی گفت و امروز زیر پایش کرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است