صدای مقاومت منحصر به هیچ گروه و قومی نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۷    ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ کد خبر: 144413 منبع: پرینت

در نشست های جداگانه با جمعى از اندیشه ورزان، شخصیت ها، مجاهدان و جوانان كشور

مقاومت مردمى در مقابل انحصار قدرت، قانون شکنی، دیکتاتوری، سیاست قومی زمامدارى کابل و در جهت تطبیق قرارداد دولت وحدت ملی، توزیع تذکره الکترونیکی و ایجاد پست صدارت طی یک جدول زمانی که ضمیمه ی توافقنامه می باشد از هر منظری که به آن نگريسته شود انسانی، ملی، اسلامی، منطقی، قانونی و قابل حمایت بی دریغ فرد فرد ملت افغانستان می باشد.

اگر رهبرى حكومت متعهـد به قانون و صادق مي بود موافقتنامه را عملا دور نمی زد. ذهنيت قبيله، حرص قدرت و هوس ديكتاتورى بر سر نمى پرورانيد حالا افغانستان یک دولت وحدت ملی باقاعده، مشروع، پاسخگو و متعادل می داشت کشور به بحران نمیرفت. جنگ هـاى نيابتى شدت نمي گرفت و مردم هـر روز تاوان سياست و كياست رسواى حكومتيان را با خون خويش نمي پرداختند.

در هـمين راستا صدای مقاومت استاد عطا محمد نور، صدای میلیون ها شهروند این سرزمین نیز است که مفادات توافقنامه تنها حاصل راى و تضمين سرنوشت شان می باشد. این صدا در گرو هیچ گروهی، تباری، مذهبی و سمتی نیست و هـرگز با تطمیع، توطیه، تهدید و تقسیم چوکی خاموش نخواهـد شد. برعكس با گذشت هـر روز پرچم مقاومت عدالت خواهـانه بر شانه شانه ی هـزاران انسان از اقوام مختلف در شمال، جنوب، شرق، غرب و گوشه گوشه ی اين سرزمين حمل خواهد شد. نجات از اين باتلاق با فریبکاری و پوپولیسم، با جنگ و صلح دولتى، با سیاست طالب ابزارى و داعش پروری، با مهندسی انتخابات حکومتی هـرگز قابل حل پايدار نيست. برون شدن از این بحران فقط با توافق هـمه نيروهـا در محور یک برنامۀ ملی مقدور است تا زمینه های انتخابات شفاف و عادلانه را در مسیر تشکیل یک دولت ملی باقاعده و قانونمند آماده سازد.


نشست اندیشه ورزان احمد ولی مسعود افغانستان جوانان افغانستان مجاهدان استبداد حکومت



احمدولی مسعود

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
استبداد
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   هوالله
سخن از مقاومت میباشد
کدام مقاومت اگر اینها مقاومتی میبودند باقشون یهود ونصاری همرکاب نمی شدند وزیر چتر هیلکوپترهای ناتو واسراییل رژه نمی رفتند ومتوجه باشید که ملت ومردم از این چهره ها نفرت دارند واینها پرچمی های خلقی ها ماوویست افغان ملت ستم ملی درنزد مردم کدام تفاوتی ندارند به این معنی که اینها پیرو ماتریالیزم غربی شده اند وانها پیرو ماتریالیزم روسی وکمونیستی پس فرق اینها با انها درچیست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است