لشکر فاطميون در سوریه با 10 هزار کشته و زخمی
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۰    ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ کد خبر: 144416 منبع: پرینت

در جنگ با داعش در سوریه، بیشتر از ۲ هزار افغانستانی کشته و ۸ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

مسوولان لشکر فاطمیون در مصاحبه با رسانه داخلی ایران گفته اند که در طی 5 سال جنگ سوریه، شهروندان افغانستانی بیش از 2 هزار تن قربانی داده اند.
بگفته آنان، نزدیک به 8 هزار تن نیز در نبرد با داعش زخمی شده اند.

گفتنی است که این افغانستانی ها در چوکات گروه فاطمیون و به حمایت مالی و نظامی دولت ایران از بشار اسد رییس جمهور سوریه دفاع کرده بودند.

قابل ذکر است که ایران تا هنوز گزارش‌های تازه نشر شده را تایید و یا رد نکرده ‎است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فاطمیون
ایران
مهاجرین
نظرات بینندگان:

>>>   برادران هزاره ای هموطن ! چقدر شمارا ایران باید توحین وتحقیر کند که شما بفهمید که ایران به شما هیچ احترام قائل نیست، با انواع مختلف شمارا توحین و تحقیر میکند واصلا شمارا هیچ ارزش نمی دهد و ازشما رقم رقم استفاده غیرقانونی وانسانی نیز میکند، اما شما تا هنوز نه فهمیده اید کی دوست و کی دشمن شما است، بخاطر ۶۰۰ دالر بگفته خود شما وقباله ....ایران که هیچ ارزش ندارد جانهای شیرین خودرا ازدست ندهید و اطفال خانم ها و والدین خودرا برای ابد غم دار نسازید، سیاست دنیا بسیار در تغیر هست، نه شود روزی که خود ایرانیها شما را تروریست و مزدور دولت....ایران خطاب کنند و زندانی وشکنجه کنند،
بااحترام اکه سیخ از سرپل

>>>   نظر دهنده راست میگه برید طرف عربستانو آمریکا و ترکیه که براتون مدارس وهابی خوشگل بزنند توی گوش نوزادان تازه متولد شده تان تکفیر بگویند و تا می توانند به شما خدمت کنند.
برادر گرامی توی لشگر فاطمیون فقط افانی نیست بلکه از پاکستان ایران و کشورهای دیگه هم هستند.در ضمن شیعه داره برای دفاع از اعتقاداتش میجنگه هر چند منکر این نمیشم که بعضی انگیزه مالی هم شاید داشته باشند اما اگر به تو بگویند ماهی 3 میلیون تومن به فرض می دهیم و بیا برو جنگ می روی؟؟؟
درصد فوق العاده زیادی از کسانی که میروند جنگ برای دفاع از اعتقادات شیعه می روند.
پس اگر شیعه نیستی درک نمیکنی هدف چیست.جای تعجبی هم ندارد

>>>   وقتی مردم ما در پولیس ملی و اردوی ملی افغانستان به جرم هزاره بودن مورد بی عدالتی و بی مهری قرار می گیرند، پس این بهترین گزینه است که این جوانان ان را انتخاب می کنند.

>>>   ایران برضد داغش جنگانده اما اسرائیلستان را ببینید که افغانهارا برضد وطن ومردم خود شان می جنگانند

>>>   سید زهیر مجاهد .......... چنین مصاحبه ای دروغ را انجام‌داده است. وی حتما از حنیف اتمر پول گرفته است.

>>>   سلام. به برادری که ماهزاره هارا نصیحت کردی سلام میکنم برادر عزیز ما میدانیم که ایران مارا تحقیر میکند مامیدانیم که ایران به ما هیچ احترامی قائل نیست ما میدانیم که ما در ایران هیچ ارزشی نداریم ما میدانیم که از ما رقم رقم استفاده غیری قانونی انسانی نیز میکند و مامیفهمیم که دوستی ماهست که دشمن ما، برادرم شما پیشناد کن که ما چکار باید کنیم آیا در افغانستان خودمان جای سراغ داری که به هزاره ارزش قائل باشد جای در افغانستان سراغ داری که هزاره کشته نشود آیا دولت مردان ما یعنی این قدر که هزاره در جبه های جنگ در افغانستان کشته می شود ارزش قائل می شود آیابعد از کشته شدنش در جبه های افغانستان یا در ارتش ملی که خد مت می کرد اطفال وخانواده یک سربازی هزاره را اکمال میکند ؟؟؟؟
یک هزاره مهاجر

>>>   بایدبگویم که کسانیکه درجنگ سوریه رفته وجنگیدن وکشته شدند آنهاسالهاست که درایران زندگی میکنند ودیگرقصدبرگشت به افغانستان راهم ندارند پس هیچ خوب و بدشان مربوط افغانستان نمیشود چراخودتانرا به دردسرمیندازین همانطوریکه بعضی اوغانها درپاکستان زنده گی میکنند وبه هیچ قیمتی حاضربه برگشت به افغانستان نیستن وخودراهم افغانستانی نمیدانند حتا حاضرند بیرق افغانستان رابسوزانند واافغانستان راکشور کفاربگویند هزاره های ایران آفرینشان که حداقل این بی حرمتی رانکردند

>>>   هزاره هامردهای واقعی هستندکه رفتند مردانه درمقابل کفار جنگیدند ......به یاری خداوند وکمک مسلمانان پیروزشد ودشمنانان وکفارسیاه روی شده برگشتند طالب وداعش چرا نمیروند ...

>>>   از قضا از سه دهه بدینس در قسمت افغان مردن وهجرت وتباهی نوشته شده است یا درین جا ویا درانجا ویا در جا های دیگریادر دریاویا در خشکه در بعض جا ها روی هدف وارمان اما در بسیاری جا ها ازجمله در داخل در تطبیق استراتیجی اجانب جان میدهند هر چه در سوریهادعا دارند که برای دفاع از اماکن مقدس وسایر هدف های که نزد خودشان مقدس است اما انقدر را که پاکستانی ها وانگلیس ها وامریکای هابه قتل رسانیده اند با که دعوینمایم واز که تقاضا نمایم که دیگر کشتار را بس نمایند اگر غنی وعبدالله وحکمتیار میکشد اجازه است ومباح وحتی فرض وجهاد است ولی در سوریه که انها خود قناعت داشتند کهدر راه نیک وثواب اندجای بخث است وتشویش مگر این که ازادی رای وانتخاب فقط ان است که به نفع غرب وغربی هاباشد دیگر ازادی های عمل ممنوع وسوال برانگیز!؟
ملا بچه ای حنفی سنی

>>>   در جواب برادر عزیز از سرپل جانان عجب که هنوز بعد از چهارده سال اشغال کشورت توسط آمریکا هنوز هم دشمن واقعی را نشناخته ای اما بدان روزی که آمریکا به افغانستان حمله کرد خیلی از ایرانی ها با آهنگ سرزمین من از داوود سرخوش گریه کردن که چرا کشورت که زمانی پاره ی تن ایران زمین بود به این روز افتاده!!
دوستدار برادران همسایه شرقی .
علی از ایران

>>>   این چه حای تعجب دارد.
این همه داعش و طالب که از طرف پاکستان استخدام شده ودردر تمام جهان به خصوص افغانستان به نفع پاکستان می جنگند چرا مورد سوال قرار نمیگیرند.
برادران شیعه ما میفهمند که مشکل داعش را باید از ریشه خشکاند و ریشه داعش در سوریه و عراق است.
تنها لشکر فاطمیون نیست که آنجا میجنگند.
امریکا اروپا عربستان ترکیه و ده ها کشور و هزاران افراد مستقل در مقابل داعش مصروف جنگ هستند.
حال اگر غنی ناراض است بیاید و یک لشکر ملیون از مردم افغانستان تشکیل دهد و از فاطمیون هم دعوت کند که با امتیاز بیشتر از امتیازات فعلی بیایند ودر لشکر ملیون افغانستان ریشه طالب و داعش را بخشکانند.
در غیر آن همان قصه
دور نرو گرگ میخورید و نزدیک نیا که بدم می آید.
تو غنی احمدزی برای ماندن جوان ها در وطن چه کاری انجام دادی؟

>>>   ......... برای دفاع از حریم آل محمد برای دفاع از حریم نواسه پیغمبر ما رفته بودند نه بشار اسد. اگر برای دفاع از بشر اسد هم رفته باشند باز هم کار بسیار عالی کردند چون بشار اسد بر ضد تروریست ها میجنگد

>>>   یکی نیست به اینها بگن اگر میخواهید خدمت کنید به کشور خود خدمت کنید نه برای بیگانه - از ایران پول میگیرند تا در سوریه برای منافع ایران بجنگند - خوب بیاید در قوای خود افغانستان استخدام شود و علیه داعش در شمال افغانستان مبارزه کنید نه اینکه جیره خور کشور دیگری باشد
محسن هزاره از مزار

>>>   دست لشکر فاطمیون از بوسیدن است انشاءالله همین لشکر به زودی در افغانستان هم ایجاد میشود تا گلم داعش و همفکران شانرا جمع کنند.

>>>   جنگیدن برای امریکا و سعودی و اسرائیل ننگ نیست ولی دفاع از نواسه رسول و مبارزه با داعش و تروریستها ننگ است ؟
عایشه از ایران

>>>   در افغانستان حكومت و متحدين خارجي شان متعهد به جنگ مقابل طالب و داعش نيستند. ما شاهد شهادت روزانه سربازان كشور در يك جنگ بى هدف استيم.
پس چه بهتر از اين كه در مقابل تروريسم در جايى بجنگيم كه اراده در سطح رهبرى براى ريشه كن كردن تروريسم و دشمنان اسلام وجود دارد.
>>>   حق ما هزاره هاست که در کجا و با کی بجنگیم
ما در افغانستان فقط خیانت دیدیم ولی در ایران تامین شدیم و دین خود را حفظ کردیم
صالحی از مشهد

>>>   بلی دوستان دو طرف دلهای تان چرگین وحسودی
دارید یکی لشکر میگوئید یکی طیپ ما گپ گدام شما
پسند کنیم یکی میگوئید برای ایران است نه خیر
برای اسلام عزیز جانم فدائ نام اسلام لعنت بر داعیش
وطالیب بدتر از گرگها طالیب بدتر از لاشخور ها
اکر شما انسان هستید در گدام مذهب بچه بازی است
روی تان سیاه است بدتر سیاه کردید طالیب لعن

>>>   سلام ورحمت بی پایان حق برروح بلند شهدای که جان عزیزشان راتقدیم دین حق و مقدسات دین کردند خصوص شهدای مدافع حرم وحریم اهلبیت(ع) هرکه هرچه مگوید چیزی عجیب نیست چون درزمانهای گذشته نیز ازاین افراد بوده که قرآن درسوره آل عمران آیه ۶۹ وبقره آیه ۱۵۴ جواب اینهارا داده
زنده بادمجاهدان در راه حق

>>>   ما تابع مذهب خود هستیم
به شما هیچ ارتباطی ندارد
اگر دولتی بود که ما به همسایه رو نمی بردیم
حالا هم دروغ ردازی نکنید
از کسانی بگویید که شما پول گرفتید فرستادید در یمن برای عربستان بجنگند
چرا از انها حرف نمیزنید
قومای هزاره

>>>   لشکر فاطمیون تنها نیروی نظامی افغانستان هست که تونسته کار بزرگ و با ارزشی انجام بده ، نیروی نظامی دولت افغانستان که از طالبان شکست خورده و در این ۱۲ سال نتونسته طالبان رو از بین ببره ولی فاطمیون تونست پیروزی های بزرگی در برابر داعش به دست بیاره، این روزی باعث افتخار همه افغان ها خواهد بود ، اگه داعش در سوریه و عراق پیروز میشد در افغانستان هم قدرتمندتر میشد ، فاطمیون در سوریه از افغانستان هم دفاع کردند چون اگه فاطمیون داعشی ها رو در سوریه نمی کشتند همین داعشی ها وارد افغانستان میشدند چون داعش برای افغانستان هم ولایت و امیر تعیین کرده بود ، اینکه با داعش در شهرهای خودتون بجنگید بهتر هست یا اینکه هنوز به شهر شما نرسیده اونو نابود کنید؟ ، معروف هست که میگن هر کسی در دیار خودش با دشمن جنگید خوار شد ، قبل از اینکه وارد کشور بشه باید نابود بشه

>>>   انشالله بزودی لشگر فاطمیون و حزب الله افغانستان را در خاک افغانستان تشکیل خواهیم داد و ریشه همه ظالمان را در خاک افغانستان خواهیم خشکاند

>>>   انشاالله لشکرفاطمیون افغانستان راباامنیت ازادکند
علی مشهد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است