شایسته سالاری نوشته می شود، خوانده نمی شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۴    ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ کد خبر: 144421 منبع: پرینت

منابع انسانی ارزشمندترین سرمایه سازمان‌ ها به شمار می روند که با تلاش همگانی، هماهنگی و بکارگیری صحیح آنان می‌ توان اهدافِ معطوف به موفقیتِ سازمانی را تحقق بخشد. این منابع دارای توانایی‌ ها و قابلیت‌ های بالقوه هستند که در محیط سازمانی به فعل تبدیل می‌ شوند. دستیابی به این مهم نیازمند شناسایی ظرفیت ها و فراهم کردن شرایط مناسب برای کار و تلاش است. یکی از مواردی که در این زمینه قابل بررسی قرار می گیرد قراردادن افراد در جایگاه‌ های مناسب با توانایی، تجارب و قابلیت آنها است.

فرایندی کــه از آن به عنوان شایسته سالاری یاد می شود. شایسته سالاری بدون تردید مهمترین ماموریت استراتژیک مسوولین اجرایی کشورها در جهت توسعه و تغییر پایدار در شرایط پیچیده ی کنونی تعریف شده است چیزی که شعار آن در کـشور ما نوشته می شود اما خوانده نمی شود!

اشراق حسینی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایسته سالاری
حکومت افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   مقصر اصلی همه بدختی ها در کشور غنی احمدزی متعصب همبر گر فروش نیویورک......... ..فقد از قوم خود مانند این وزیر بنام شایسته سالار شهزاد گل وزیر مخابرات می گوید خدمت پستی ما قدامت پیش از یکنیم ملیون قرن دارد و این خدمت در زمان سلطنت امیر شیرعلی خان هسته گذاری شده است در حالیکه صد ها کادر و ده ها داکتر علوم در هم بخشها سکتوری که دارای طراح های جامع در دیگراقوام شریف کشور ما در خارج وجود ادرد.

>>>   هر دكتاتور به دست مردم بالاخر مردار ميشود ............

>>>   برای شما شایسته سالاری بدرد نمیخورد.
تا نباشد چوب تر کی فرمان برد گاو و خر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است