ظهور حامد گيلانى در نقش وكيل مدافع پاكستان؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۶    ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ کد خبر: 144427 منبع: پرینت

همزمان با تشديد فشار آمريكا عليه اسلام آباد در رابطه با حمايت از رهبران طالبان حامدگيلانى با راه اندازى يک مجلس فرمايشى از مريدان پدرش در پى رفع اتهام از پاكستان برآمده و مدعى است كه گويا تمام رهبران طالبان در داخل افغانستان حضور دارند. حالا سوال اينجا است كه اگر اين آقا زاده از محل و آدرس زندگى رهبران تروريست طالبان خبر دارد چرا اين اطلاعات را در اختيار نيروهاى امنيتى و نظامى نمى گذارد؟

چرا تا حالا سكوت كرده و در اين مقطع حساس به دفاع و تبریه از اسلام آباد برآمده است؟ آيا كتمان اطلاعات از محل اختفا رهبران تروريست طالبان خيانت به شهروندان افغانستان نمى باشد؟ اگر اين حركت مصداق نماد ستون پنجم دشمن در كابل نيست پس چه مى توان گفت؟ شايد هم حامد گيلانى ( مانند پدربزرگ اش كه در سال 1282 هجرى شمسى بنابر اهداف راهبردى امپراطورى انگلیس از بغداد به افغانستان آورده شد تا معرفت دينى را به انحراف و ابتذال هدايت نمايد) او نيز وظيفه دارد تا به نفع سياست هاى اسلام آباد وارد عمل شود.

سالنامه كابل منتشره 1311 هجرى با انتشار تصوير پدر بزرگ حامدگيلانى اعلام مى دارد كه اين بزرگوار از بغداد به كابل مهاجرت نموده اند. يكى از نقاط پنهان و حلقه مفقوده هويت سياسى افغانستان مهاجرت اين جناب با حمايت انگلیس از بغداد به كابل مى باشد.

عبدالحی خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پاکستان
گیلانی
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   خراسانی! ازین بیغم باش که طالب نیاید! طالب میاید و حتمی می اید!امااز مفسدین ودزدان و غاصبین پرسان میکند!

>>>   تمام خانواده گیلانی فاسد هستند نواسه اش را در پوهنتون امریکائی ها بروید و ببینید باز میدانید که اینها زیر نام اسلام چه میکنند

>>>   بلی اجداد حامد ګیلانی به دستور انګلیس ها به افغانستان آمدند تا مردم را به بیراهه کشیده و بنام اسلام هرچه دلش میخواهد بکند. اکنون که حامد ګیلانی به پشتیبانی پاکستان سخنرانی میکند ملامت نیست پاکستان برادرش است هردو پاکستان و خاندان ګیلانی مزدور و غلام انګلیس هستند. چند سال قبل که حامد ګیلانی به سفر امریکا رفت دست لورابوش خانم جورج بوش را بوسید و فوزیه کوفی به تعجب طرفش سیل دارد. عکس این آقا حتی در مجلس ولسی جرګه توزیع وبه وی نفرین ګفته شد. حالا حکومت اګر به راستی حکومت باشد باید این شخص خاین ملی را دستګیر کرده و از وی طالب معلومات شود که رهبران طالبان در کجا هستند. افسوس که ما حکومتی داریم که به خرافات.... احترام دارد.
نور احمد از کابل

>>>   شاید حامد جان گیلانی بجای شراب اصلی فرانسوی شراب تقلبی پلاستیکی پاکستانی را که از مرحوم گیلانی پدرشان مانده باشد خورده باشد و مغزش را فلج کرده که چنین سخنان را میگوید

>>>   حامد گيلاني پوقانه بيچاره معيوب است، بغير از خوردن چيزي ديگر ندارد، خدا ما ملت را بيدار نمايد كه مسلمانان حقيقي شده، مفت خوران تاريخي را به گودال تاريخ باندازيم. پير، سيد، آغا و حضرت عمر شان در .....خوردن و چور مال فقرأ به بهانه هاي مختلف سپري شده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است