برداشت آزاد: حنیف اتمر در "بدون شرح" امروز
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۱    ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ کد خبر: 144431 منبع: پرینت


حنیف اتمر برداشت آزاد

حنیف اتمر برداشت آزاد



کد (4)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برداشت آزاد
حنیف اتمر
نظرات بینندگان:

>>>   جاسوس.

>>>   مطلب را نفهمیدم ولی ګزشته اتمر قابل اطمینان است!

>>>   به این معنی نیست که همی حنیف اتمر است ممکن کسی دیگری بنام حنیف اتمر باشد

>>>   اتمر در پاکستان در کمیته ناروی کار میکرد که از طرف کلیسا های ناروی تموبل میشد.
باقی اش را خودش باید وضاحت دهد.

>>>   ناروی برای مهاجرین در پاکستان دو دفتر داشت یکی بنام کمیته ناروی و دیگری اداره کمک های کلیسایی ناروی. من نیز در آن دفتر کار کرده ام آن دفتر به هیچ وجه تبلیغ مسیحیت نداشته اند.

>>>   حنیف اتمر زمانی که در پاکستان بود، از طرف اداره کمک های کلیساناروی در پاکستان، منحیث نماینده انتخاب شده بود تا کمک های این اداره را به مهاجرین افغان در پاکستان برساند.
این که ازین پول ها چقدر خودش میزد و یا این که با گرفتن این پول تبلیغات دینی را هم به راه می انداخت، به خودش ارتباط میگیرد.
ناگفته نماند که خود صلیب سرخ و حلال احمر و سره میاشت نیز در حقیقت اداره های کمک کننده کشور های مسیحی و اسلامی هستند که بر اساس اعتقادات دینی آنها بمیان آمده اند.
صلیب نشان مصیحیت است و حلال احمر به عربی و خورشید سرخ به فارسی و سره میاشت به پشتو، هرسه نمایندگی از کشور های اسلامی میکند. چون حلال که به اساس آن روزه گرفته میشود، نشان اسلامی است.

>>>   چقدر مردم ساده هستيم، وقتي اتمر خلقي و خاديست بود، نه به خدا و نه به دين عقيده داشت، و ده ها افغان را بجرم مسلمان بودن و مجاهد بودن خودش در جريان تحقيق كشته، در پاكستان و كار نمودنش با مسيحيان لاأقل بخاطر فريب دادن كميته ناروي خود را متمايل به مسحيت نشان ميداد، از بي دين بودنش بهتر بود به يك خداي ساخته مسحيت احترام ميكرد.

>>>   صرف آنقدر میگویم که اتمر همین اتمر است و برشما واجب است که به وجودش افتخارکنید. او هیچگاه دزد و وطن فروش نه بوده و به اطمینان که نه خواهد بود. برادر تان باورم کنید

>>>   اینکه در مقابل جذب مسلمان های درمانده و گرسنه به مسیحیت پول دریافت کرده و بر علاوهخ آن از چوکی و کتاب مکاتب زده و از پول پروژه های همبستگی ملی ربوده و حاصل همه آن شرکت تجارتی قادری را ایجاد کرده است که برادرش آنرا پیش می برد وگرنه شرکت تجارتی از معاش حلال ساخته نمی شود.

>>>   قبلاً جاسوس روس وحالا جاسوس انگليس خاين هميشه خاين است

>>>   خاين هميشه خاين وخایف است روزی خواهد رسید که ازطرف خداوند متعال به جزایش خواهد رسید .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است