به دروغ های عبدالله و طرفداران او اعتماد نکنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۱    ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ کد خبر: 144442 منبع: پرینت

اعلام این خبر توسط برخی طرفداران عبدالله که گویا او فرمان توقف شناسنامه های برقی را داده است واقعیت ندارد. این اعلام بخاطر اغفال و کاهش احساسات مردم بخاطر توهین به احمد شاه مسعود صورت گرفته است. این در حالی است که ریاست اجرایی قبلا از تصمیم رییس جمهور در زمینه شناسنامه ها حمایت کرده بود و حتی توهین به آدرس مسعود را با خاموشی تعقیب کردند.

واقعیت این است که عبدالله نه صلاحیت و شهامت توقف شناسنامه ها را دارد و نه علاقه ی دخیل شدن به حساسیت های قومی دارد. حتی عبدالله اعلام توقف شناسنامه ها را بدهد اعتماد نکنید برای فریب مردم است. اینجانب در جریان انتخابات ریاست جمهوری 2014 و بحث توافقنامه حکومت وحدت ملی بارها نوشتم که عبدالله در رسانه ها و به مردم شمال یک چیز می گوید و در خفا در تحت تاثیر آمریکایی ها مردم شمال را به فاشیزم تسلیمی داده بود.

چنانچه او در رسانه ها حرف از بحث تقسیم قدرت میان تیم اصلاحات و همگرایی و تیم تحول و تداوم بر سر ریاست جمهوری می کرد و مردم را پشت نخود سیاه شمارش آرا روان می کرد ولی در خفا مقام ریاست جمهوری را قبلا به غنی واگذار کرده بود. با تاسف تمام پیش بینی ها و افشا گری های بازی او به سرنوشت مردم شمال به حقیقت تبدیل شد. حالا پیش از اعلام رسمی ریاست اجرایی برخی طرفداران او خبر توقف شناسنامه ها را جهت اغفال و کاهش احساسات مردم اعلام نمودند.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
توقف شناسنامه
دروغ
نظرات بینندگان:

>>>   شما باید بنویسید جلالتماب عبدالله عبدالله !
اگر جلالتماب نمب نویسید اقلا عبدالله عبدالله بنویسید این حق سیاسی اش هست نباید نادیده گرفته شود

>>>   در قانون اساسی ما میان تابعیت و ملیت خلط مبحث صورت گرفته است. این مشکل را می توان با درج ملیت هر شخص مانند افغان یا پشتون، تاجیک، ازبیک، هزاره، بلوچ، ترکمان و.‌‌‌ .. حل کرد.
با این هم مشکل هویت مادامی که نام تاریخی و فرهنگی- تمدنی خراسان اعاده نشود، سر جایش می ماند.
بحران هویت را انگلیسی ها عمدا با افغانستان نامیدن سرزمین خراسان برای تفرقه و انشقاق و افتراق نهادینه ساختند‌ . خراسان نام تاریخی جغرافیایی و فرهنگی تمدنی ایران شرقی بود .
یعنی باید مساله را به دو بخش تقسیم کرد؛ یکی برای دستیابی به نوعی تفاهم و کمپرومایس برای برونرفت از وضعیت کنونی چون باید به مشکل تابعیت و ملیت پایان داده شود. زیرا دیگر پذیرش ملیت افغان از سوی اقوام غیرپشتون امکان پذیر نیست و می تواند موجب بحران در کشور گردد.

>>>   Faiz
تا زمانیکه حاکمیت ملی در کشور تحکیم نشود و وابستگی اقتصادی به حد اقل نرسد این معضله ها وجود داشته می باشد. و الی تفکیک هویت قومی با هویت ملی کاری مشکل نیست!!! فعلا هویت ملی قربانی دو گرایش قومی شده است. انهایکه از کلمه افغان دفاع میکنند بدلایل قومی اینکار را انجام میدهند و انهایکه افغان (هویت ملی) ستیزی پیشه ساختند نیز دلایل قومی دارند. درین میان دیدگاه و استدلال ملی بقوت که بتواند دو استدلال قومی را زیر بگیرد تا هنوز عرض اندام نکرده است.

>>>   Dehate
پشتونها برادرماهستند اما تاجیک، ازبک، هزاره، وسایر اقوام ساکن این کشورهستیم ولی افغان نیستیم ودارای هویت خودهستیم، هرزمانیکه غنی گفت درتذکره اش هزاره نوشته شود ،منهم حاضرم درتذکره ام افغان نوشته شود

>>>   دروغ است . ههههههههه
عبدالله و اینقدر شهامت

>>>   من در باره عبدالله در زمان ربانی که وی سخن گوی ربانی بود بسیار دروغ می گفت و من به یاد دارم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است