طرح تازه اسلام آباد برای بهبود روابط با کابل
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۳    ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ کد خبر: 144495 منبع: پرینت

کابل نباید تا پاکستان صداقت خود را درمورد مبارزه با تروریزم عملی آشکار نسازد هیچ ملاقاتی انجام ندهد. پاکستان که در دو دهه گذشته در مورد مبارزه با تروریزم نه تنها افغانستان بلکه جهان را فریب داده حالا با نیرنگ دیگر اسلام آباد می خواهد طرحی را برای بهبود روابط با کابل ارایه کند افغانستان باید هوشیارانه عمل کند و فریب و نیرنگ پاکستان را نخورد حالا که توپ در میدان اسلام آباد است افغانستان فقط منتظر بماند تا حملات تروریستی در کابل به شدت کاهش و یا متوقف شود.

حالا نیرنگ پاکستان را ببینید: مقام های پاکستانی تایید کرده اند که قمر جاوید باجوه رییس ستاد ارتش این کشور در سفر اخیرش به کابل طرح تازه ای را از بهر بهترسازی روابط کابل-اسلام آباد به حکومت افغانستان سپرده است. با این همه حکومت افغانستان می گوید که هنوز طرحی را از پاکستان دریافت نکرده اس اما ریاست اجرایی از پاکستان انتظار دارد که در روند صلح افغانستان را صادقانه یاری کند. احتمالا ترامپ بهتر از افغانستان دروغگویی، فریب و نیرنگ پاکستان را فهمیده است.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسلام آباد
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   صداقت پاکستان هرگز قابل اعتماد نیست

>>>   با این یاغی ها و شورشی های داخلی مثل عطا و رازق چه کنیم ؟ هر باریکه دولت افغانستان دست بالا در برابر همسایه گان میگیرد اجنتک های داخلی شان یاغی میشوند. افغان

>>>   هر زمانی اسرائیل صداقت کرد اسرائیلستان هم صداقت میکند

>>>   طرح تازه پاکستان این است که شما جلو حملات طالبان پاکستانی بر پاکستان را بگیرید، ما در مورد حملات طالبان افغانی به افغانستان، بعدآ فکر خواهیم کرد.
اما حملات داعش در افغانستان به ما هیچ ارتباط ندارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است