نشر تصاویر خانه و خانواده های طالبان در پاکستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۹    ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ کد خبر: 144507 منبع: پرینت

نشر تصاویر "خانه و خانواده های طالبان در پاکستان" از سوی جنرال عبدالرازق فرماندهی امنیه قندهار!

در سلسله واکنش های تند در برابر اظهارات سید حامد گیلانی رهبر حزب محاذ ملی اسلامی که گفته بود بیشترین رهبران طالبان در خارج نه بلکه در داخل افغانستان می باشند جنرال عبدالرازق فرماندهی امنیه قندهار نیز عکس العمل نشان داد. جنرال عبدالرازق تصریح نمود که شورای قیادی طالبان و تمام مراکز رهبری آنها در قلمرو پاکستان موقعیت دارد او همچنان تصاویری را در دسترس خبرنگاران قرار داد که در آن خانه ها و افراد خانواده های اعضای شورای رهبری طالبان افغان در پاکستان نشان داده می شود.

جنرال رازق افزود که سران طالبان افغان در پاکستان به گونه ی علنی گشت و گذار داشته و برایشان اماکن اقامت داده شده است. او گفت که سران طالبان افغان "در کویته، کچلاغ، پیشاور، ژوب، لاهور و کراچی به سر می برند، جواز حمل اسلحه دارند، برایشان هرگونه زمینه ی زندگی کردن مهیا بوده و تحت امر پاکستان اند" اما فرماندهی امنیه قندهار این نکته را نیز یاد آور شد که شماری از رهبران پیشین طالبان رغبت نشان داده اند تا از پاکستان به افغانستان برگشته و زندگی عادی شان را در وطن خود به پیش ببرند. به گفته ی جنرال رازق شماری از بزرگان قومی حدود 20 میلیون افغانی اعانه جمع آوری کرده اند تا از آن برای مهیا ساختن امکانات زندگی به اینگونه عودت کنندگان استفاده شود.

جنرال رازق گفت که در میان مقامات پیشین طالبان که به وطن برگشته و یا قصد برگشت را دارند معینان، والیان و ولسوالان رژیم سابق طالبان نیز شامل اند.


طالبان پاکستان افغانستان رهبران طالبان فرماندهی امنیه قندهار



میراحمد خواجه

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
پاکستان
جنرال عبدالرازق
نظرات بینندگان:

>>>   این ....ها را نمانید که به خاک پاک افغانستان قدم بګذارند اینها خاک مارا با خون آلوده میکنند اینها مزدور پاکستان، یهود و ایران .........هستند.
اکرام

>>>   شرم و ننگ باد بر سیدحامد گیلانی جاسوس پاکستان با دروغ کلان اش از بسکه پول حرام و خیانت و جاسوسی را به شکم اش انداخته درین جوانی درست رفته نمیتواند تا کسی دست انرا نگیرد و انشاءالله عنقریب مانند انتحاری ها شکم ان انفجار میکند و به جهنم میرودمرگ بکسانی که رنج و درد ملت را نادیده گرفته جاسوسی کشوراشرا به بیگانه میکند مانند حامد گیلانی.

>>>   درین قسمت باید گفت که هم در پاکستان و هم در افغانستان سکونت دارند اما ازینکه گیلانی پاکستان را مبرا قرار داده باید معذرت بخواهد و توبه کند در غیر آن به حامد گیلانی نه بلکه (به حامد کراچی یا پنجابی منشور خواهد شد،،،،،
رحمت خان پیلوت

>>>   بلی دوستان اینها که ننگ ندارد
.........................


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است