هوتخیل: از کیسه بُری تا انتحار (عکس)
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۵    ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ کد خبر: 144532 منبع: پرینت

در گذشته ها منطقه هوتخیل کابل به کیسه بُری و دزدی مشهور بود ولی حالا کمال بدان جا کشیده است که در کسب تجارت هرویین و سایر کارهای مافیایی از انتحار و انفجار هم کار می گیرند ولی ملامت داعش می کنند. روزنامه واشینگتن پست به نقل از فرمانده پولیس کابل می گوید که حمله انتحاری در منطقه بنایی، در همسایگی هوتخیل که جان شماری زیادی از نیروهای امنیتی را گرفت احتمالا کار مافیای هوتک ها یعنی هوتخیلی ها بوده است تا داعش.

همین هوتخیل جنایت پرور که حالا پایگاه سیاسی اسماعیل یون است بزگترین مدافع "اوغانیت" نیز می باشد. سه سال پیش وقتی اشرف غنی قانون شناسنامه برقی را امضا نمود. یون در تبانی چند صد نفر هوتخیلی به خیابان ریخت (به احتمال قوی در تفاهم با ارگ) و آن نمایش کوچک بهانه ای شد برای غنی تا قانون شناسنامه را کنار بگذارد ولی وقتی در تظاهرات جنبش روشنایی ده ها هزار تن به خیابان آمدند نه تنها که آب از آب تکان نخورد بلکه انتحاری نیز خدمت شان فرستادند و نام اش را داعش گذاشتند. حال رابطه "اوغانیت" با "جنایت" می بینید. اوغانیت ذهنیت است؛ تا تغییر نکند هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد. تا همین نام است همین بام خواهد بود.

(عکس: برادران هوتخیلی می گویند که برادرشان که بگفته پولیس رییس باند بوده است را پولیس های شورای نظار کشته اند)

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


هوتخیل کابل افغانستان موادمخدر انتحار انفجار داعش غنی نیروهای امنیتی اسماعیل یون



منان ناصح

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هوتخیل
اسماعیل یون
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   شورای نظارهم پولیس دارند یونیفورم شان چی رنگ است ؟ ازکجا اکمال واستخدام شده اند؟
یا پولیس ملی را میگویند ؟

>>>   از نفر های غ می باشد

>>>   هود خېل از جمله انعده شیران است که دهن پکول را به خاک مالیده و یک پنچرمین نمیتواند که از پکول سخن بګوید هوتخیل فرزندان سر بکف مسلمان اند و دشمن لندغر و ولګرد.

>>>   Raheel
فاشیستهای غول می گویند:
«اگر افغان نیستی، از افغانستان برای!»

روز دیگر و در فرصت مناسب بازهم به همین بهانه که چون افغان نیستی باید افغانستان را ترک کنی به دنبال باشندگان غیرافغان (غیر پشتون) خواهند افتاد.

به این ... ... باید گفت که، ما مالک و بومی این سرزمینیم و افغان نیستیم. ما تاجیک و ازبک و هرازه و پشه یی و بلوچ و ... ایم و از همین سرزمینیم و گور پدران و اجداد ما در این آب و خاک است. نام قرا و قصبات و روستاها و کوهها و رودخانه ها شاهد حضور و پایش من در درازای سده های این سرزمین است. روشن است که کی در این سرزمین بومی است و کی آمده گی!‌

بلی، ما افغان نیستیم، اما مالمک سرزمین خود استیم!

آگر افغان بودن هویت همگان است،‌ چرا تنها پشتونهای شوونیست و فاشیست برای تعمیمش پافشاری دارند؟ روشن است که این هویت مال یک قوم است. از همگان نیست. فاشیستها می خواهند تا برای قتل عام و اخراج مردم از ملک و سرزمینهای شان و غصب و اشغال آن بهانه به دست بیاورند. ازینروست که بر افغان بودن همه نفوس کشور پافشاری دارند و فردا بگویند که تنها پشتون افغان است و دیگران باید این وطن را ترک کنند. اراده فاشیزم از این پافشاری روشن و هویداست.

پس، باید در برابر این برنامه جنایتکارانه ... .... فاشیست تا پای جان ایستاد!

>>>   درخیلی حالات موجودیت قدرت ضروریست اگر همین هودخیلی ها نمیبود این پکول ها که وطن را مردار کرده اند دیگر چه گل را به آب میدادند واین شوروای چنار چقدر دیگر بد ناموسی میکرد؟ کدام هوت خیلی بلند منزل جور کرده کدام هوت خیلی زمین هارا غصب کرده کدام هوت خیلی بدناموسی برای مردم کرده . ..

>>>   اگر از شما یکی کشته شد پس شما چه کردید خودرا کفاندید و ده برابر کشتید.
پس راست است که میگن (هرکس خودرا کفانده هم نمتانه)
رحمت خان پیلوت

>>>   اینجا افغانستان نیست اینجا خراسان زمین است ای بیخبران.

>>>   کیسه بری - انتحار - سال بعد کشت تریاک

>>>   اینجاخراسان است افغانستان نام جعلی ونام یک قوم خاص است که دراین کشورتوسط انگلیس گذاشته شده

>>>   شعار اسلامیت، افغانیت و استفاده از سایر کلمات همگانی مانند وحدت ، ملت، ملی، صلح، منافع ملی .... توسط پشتونها فقط و فقط بخاطر منافع قومی و لسانی بوده نه عمل به حقیقت معنای این کلمات ولی افسوس اینجاست که مردم هنوز هم فریب اینگونه کلمات و جلاداهای پرستار نما را می خورند و از حقیقت امر غافل اند.

>>>   این دلیران هودخیل است که جلو قدر نمایی دزدان سر گردنه را همیشه گرفته اند، زنده و سرفراز باشید جوانمردان عزیز هودخیل

>>>   هودخیل که در سابق یک منطقه کوچک بود و اکثر مردمان ان کیسه بر و دزد حرفوی هستند واز جمله اعضای باند گلبدین حکمتیار پس از ایجاد حکومت جدید و واز شدن پای اسماعیل یون خفاش عضو فعال باند راکتیار بشهر کابل تمام دزدان و قطاع الطریقان و فروشنده های مواد مخدر و انتحاری ها را در همین منطقه جمع کرده واز انطریق خیانت و جنایت غیر انسانی و غیر اخلاق استفاده میکنند چانیکه در زمان حکومت داکتر نجیب از همین هودخیلی ها در پخش شب نامه ها و ترور ها بدستور سر باند جنایتکاران گلبدین حکمتیار استفاده میکرد اکنون هم باند گلبدین و اعضای برجسته باند ان منجمله اسماعیل یون و جمعه خان همدرد برای مقاصد باند شان که دستور ای اس ای در ان دخیل است ازهمین اوباشان و دزدان در قتل و ترور و حملات انتحاری و راهگیری ها استفاده میکنند که انتحاری در بین افسران و پولیسان در منطقه بنایی اثبات مدعا ماست .

>>>   جوانان غیور هودخیل سد راه لندغرهاو غلام بچه های فاشیست و دزدان سرگردنه هستند

>>>   در یک زمانی چهار تن از همین هودخیلی ها کیسه بر هرقدر کوشیدن نتوانسته بودند که پول جیب ان شخصعابر را بزنند پلان دیگری را برای دزدی شان طرح کرده بودند یک عد چهار پایی چوبی را گرفته بودند و ان شخص را روی همان چهار پایی خوابانده بودند وبا ریسمان انرا بسته بوند ان بیچاره صد میزده که از برای خدا نجات ام بدهید اینها دزدان هستند وقتیکه مردم میخواست انرا نجات دهند هود خیل های دزد میگفتند که این برادر ما است دیوانه شده میبریمش به شفاخانه علی اباد و ضمننا میگفتند ما دزد خدا ترا جور کند وقتیکه پولیس ازین ما جرا خبر شد هود خیلی های دزد پا بفرارنهادند و ان بیچاره از گیر شان خلاص شد این یک داستان واقعی است که در زمان های گذشته درشهر کابل اتفاق افتاده بود .

>>>   وقتی پودر فروش و شراب فروش را مردار کردند شورای نظار شدند. خوب کردند این ... را که ... کردند

>>>   کیسه بری حالا الکترونیکی شده واین هوتکی ها شغل شان از رونق افتاده

>>>   او ... شما همه مسلمان هستید، افغان هستید خود را بازیچه دست امریکائی ها، پاکستانی و .... نسازید شما را تحت نام این وآن به چنگ می اندازند شرم کنید بیدار شوید.
هراتی

>>>   هوتخیل از سابقا معروف به دزدی راهزنی و باج گیری است. ... پیش موتر مردم میدانختند و فاکولته ای دعوا میکردند حالا همان نسل انتجار و انفجار هم از همین ساحد پخش میشود چرا که در مقابل پول از ...خود میگذرند.

>>>   هودخيل نيست دزد خَيل و انتحار خَيل است
شما يك نگاه به قيافه أين دو هيولا بي اندازيد متوجه خواهيد شد چه قدر گمراه اند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است