بنیاد امور کشور وابسته به شناسنامه های الکترونیکی
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۳۰    ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ کد خبر: 144681 منبع: پرینت

هرچند دستور توزیع تذکره های الکترونیکی صادر شد و رییس جمهور غنی گفت که هر چه زودتر ادارات آماده توزیع تذکره های الکترونیکی باشند اما برای بار دیگر توزیع با بن بست مواجه شد و روند شناسنامه های برقی متوقف گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، نظری پریانی روزنامه نگار در برنامه «خط کابل» در خصوص ضرورت شناسنامه های الکترونیکی گفت: اگر شما بخواهید که ده سال بعد یک انتخابات شفاف و مطلق داشته باشید و اگر بخواهید امنیت خوب داشته باشید اگر بخواهید که فساد کاهش پیدا کند و به یک دولت مدرن دسترسی پیدا کنید و از هر چیزی یک حساب و کتاب داشته باشید بنیادش بر همین تدکره های الکترونیکی بسته است و باید این روند عوض شود. یعنی بنیاد امور افغانستان وابسته به شناسنامه های الکترونیکی است اما هر بار مشکلی فراراه این برنامه ایجاد می شود و این پروسه را به تعویق می اندازد و این انتظارات مردم را از یک دولتی که باید کاری کند که فردا مردم نتیجه آن را ببنند برآورده نمی سازد.

این روزنامه نگار معتقد است توزیع باید شروع شود و مشکلات احتمالی در روند کار حل شود و افزود: این از وظایف دست اندرکاران این پروسه است که چقدر سرسختانه می خواهند کار خود را پیش ببرند و همچنان اراده خود دولت که چقدر با آن موانعی که برشمردیم مبارزه می کند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شناسنامه
تذکره
نظرات بینندگان:

>>>   انتخابات اگر صد بار هم برگزار شود به درد مردم افغانستان نمیخورد ، شما بسیار ساده می اندیشید ، این جاسوسان با باران زیرک شان به همه کار بلد اند . خود را فریب ندهید . در انتخابات آیند بد تر از غنی و وطنفروش تر ازان رئیس خواهید داشت که ازین روبا زیرک تر باشد و به این شکر بکشید .باید گفت که تا جلو تان در دست استعمار باشد حال تان همین است .
و برای پشتون ها گفتنی هستم که همین نام افغانستان برای تان کافیست کاری نکنید که ازین هم بی نصیب شوید .

>>>   کدام دولت - دولت یک نفر قوماندان ویک نفر والی را پس کرده نمی تواند . باز می گوید - دولت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است