مشاورین خارجی سربازان ما را به کشتن می دهند
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۱۶    ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ کد خبر: 144686 منبع: پرینت

مشاورین خارجی به نفع افغانستان کار نمی کنند. بلکه برنامه های خاصی برای کشته شدن سربازان خودمان دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، مولوی رحمان رحمانی عضو مجلس نمایندگان در برنامه «مثبت و منفی» در خصوص علت کشته شدن سربازان در خطوط اول جنگ گفت: در اینجا نیروهای خارجی وجود دارد، مشاورین شان در خطوط اول نبرد با مخالفین وجود دارد، اسناد، شواهد و قراینی را که از خطوط اول دریافت می کنیم نشان می دهد که مشاورین خارجی به نفع افغانستان کار نمی کنند. بلکه برنامه های خاصی برای کشته شدن سربازان خودمان دارند.

وی افزود: به عنوان یک نماینده ملت در بین ملت، همان کسانی که در خط اول هستند و یا فرماندهی جنگ به دست شان است یا در راس قوای هوایی یا زمینی افغانستان قرار دارند یعنی آنها چگونه بررسی ندارند که این موضوعات را ببنند؟ ما می دانیم که در خطوط اول چه می گذرد. وقتی که یک افسر شما یا یک سرباز شما بدون مشورت مشاورین بیرونی ها اجازه یک فیر مرمی را نداشته باشد، اجازه عقب نشینی را نداشته باشد و اجازه رهاکردن سنگر را نداشته باشند تا یا آنجا جان بدهند و یا زنده یا مرده تسلیم شوند. از این موضوعات بر می آید که در افغانستان حاکمیتی نداریم که در آن دفاع از افغانستان از مردم افغانستان و یا مدیریت جنگ افغانستان را داشته باشیم.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خارجی
سربازان
نظرات بینندگان:

>>>   این جنگ راامریکاو متحدانش درافغانستان شروع کردند وباید خودشان بپایان برسانند اگر نیروهای نظامی ازخود
مردم افغانستان نمیبود ودرهمه جنگهابجای مردم افغانستان خودخارجیهاکشته میشدند وتلفات جنگ متوجه خودجنگ افروزان یعنی امریکا ومتحدانش میبود حالااین جنگ ازمدتهاپیش بپایان رسیده بود ولی هوشیاری و زیرکی که بخرچ دادند برایشان خوب نفع کرده که هم دزدی وچپاول میکنند وهم بین افغانهاجنگ را شعله ورمیکنند زیرنامهای مختلف ۲۱هزار نیروی خارجی درافغانستان مصروف چی کاری هستندمگرافغانستان مصروف جنگ جهانی است که ۱۶هزارنیروی امریکایی و۶هزارنیروی ناتو مصروف آموزش دهی ومشاوره هستندآیانظامیان افغانستان هیچ تخنیک وفن نظامی بلدنیستن آیاچقدر آمارتلفات نظامی افغانستان بالااست که ۲۱هزارنیروی خارجی یکسره سرباز ونظامی آموزش میدهد قسم میخورم که تاوقتی که دوباره اردوی ملی افغانستان مطابق قانون اساسی افغانستان یعنی سربازی بدون پول واجباری نشود واین متجاوزین خارجی بیرون رانده نشوند هیچ وقت جنگ درافغانستان بپایان نخواهد رسید القاعده ظهورکرد درافغانستان وکارش تمام اماامریکایهاافغانسنان راترک نکردند طالبان ظهورکردند وازبین رفتنداماامریکایهاازافغانستان بیرون نرفتندحالاهم نوبت داعش است اماقسم میخورم که داعش هم تمام میشودگروهای دیگر زیر نامهای دیگر ظهورخواهد کرد اماامریکاومتحدانش ازافغانستان بیرون نمیروند مگراینکه مردم شهامت کنند واجازه ندهند که بیشترازاین ازمذهبشان واز جهادشان وازخودشان برعلیه خودشان استفاده شود .
معلم

>>>   درست فرمودی محترم باشماموفق یم

>>>   Kohistani

2 uur ·

...


اولین گروی داعش که قبلا به جرم طالب زندانی بودند به گل روی حکمت یار و از جمع حکمت یار با همان وعده توزن زندان های افغانستان توسط غنی از زندان رها شده وعنقریب عازم شمال میشوند

>>>   ؛ جنگ ریشخندی و مراق نیست ؛ مردم ما بار ها آنرا تجربه کرده اند و درد و رنج آنرا تحمل کرده اند ؛ برای همین هم است که بزرگان ما کوشش کرده اند تا حد ممکن از آن دوری کنند و کرده اند ! این که با این گونه افکار ما چه اشتباهات را مرتکب شده ایم بیان آن وقت زیاد را می گیرد ؛ شما خودتان می فهمید و همین حالا گفتید که تمام کوه ها در دست طالبان است ؛ گذشته از کوه ها و بیابانها , مناطق ما هم در معاصره فاشیست ها قرار دارد ؛ در اثر اشتباهات مارشال و عبدالله , حالا ما در همان شرایط قرار گرفته ایم که از آن دوری می کردیم و بخاطرآن گذشته های سخاوتمندانه کرده ایم ؛ قدرت و امکانات که ما بدست داشتیم برای صلح هزینه کردیم , ولی نتجه معکوس داده و حالا ما را در حال شکننده و نابود کننده قرار داده است ؛ اگردیر بجنبیم ؛ ما را در خانه های خودمان در مناطق خودمان نابود خواهند کرد ؛ هنوز هم ما وقت و میدان برای بازی داریم ؛ فردا دیگر این وقت و میدان را هم نخواهیم داشت , اینبار سرنوشت ما بد تراز زمان نادرخان غدار خواهد شد ؛ اینبار چیزی برای مردم ما نخواهد ماند؛ بخصوص برای مردم پنجشیر هیچ نخواهد ماند ؛ دیگر پنچشیری و پنچشیری نخواهندماند ؛ کتاب دومه سقوی را که همه خوانده اند ؛ باید تا دیر نشده است خود را برای حمله نهایی فاشیست ها آماده کرده ؛ نباید بیش از این فریب فاشیست ها و باداران شان را خورد ، زمان معامله گری و سیاست بازی های خام گذشته است ؛ فاشیست ها برای بازپس گیری قدرت و حاکمیت مطلقه شان از پنجا سال قبل پلان و برنامه و برای تحقق آن هزاران نفر را در داخل و خارج تربیه کرده اند ؛ حالا از قانون اساسی قران ساخته اند از یک طرف قانون اساسی را در دست دارند و ازطرف دیگر طالب و داعش را به اضافه پشتبانی نیرو های نظامی داخلی و خارجی را ؛ مردم ما دیگر چیزی ندارند که برای صلح و دوری از جنگ هزینه کنند ؛ حالا باید خودشانرا برای جنگ آماده سازند ؛ اگرنمی خواهند که گرفتار ظلم و بی ناموسی فاشیست ها بشوند ؛ آنهایکه تمام هست وبود مردم مانرا فروخته اند و صاحب پول و پله در داخل و خارج شده اند ؛ جایی برای افراد مثل من نمانده اند ؛ اینها گوش شنیدن ندارند ؛ وقتی گریه های مارشال را می بینم خونم به جوش می آید ؛ چگونه او برای صلح گریه می کرد ؛ همان گریه ها بود که قبر خودش و قبر مردم ما را کند . حالا هم هرکرنیش و هر سستی و نرمی فاشیست ها را با جرئت تر می سازد تا هرچه زود تر دست به حمله نهایی بزنند ... این نخبه های ما از کار مانده اند از این ها دیگر نباید انتظار مقاومت و ایستاده گی داشت ؛ این ها دیگر دندان ندارند ...

>>>   افغانها الحمد لله مردم مسلمان هستند، چه سرباز باشد ، چه طالب و چه داعش.
آنها به شهادت و امتیازات شهادت که عبارت از بهشت برین همراه با تعداد لایتناهی حور های جنت و جوی های شراب و شیر و عسل که در قرآن نیز آمده است، خبر دارند.
اما شهادت کار آسان نیست. اینطور نمیشود که تو بیرون بروی و خود را زیر موتر کنی و تو شهید شوی. این تقلب است و خدا تقلب را دوست ندارد و شما را به دوزخ خواهد فرستاد.
اما امریکا به هردو طرف ،هم دولت و هم مخالفان دولت پول و سلاح و مهمات میدهد که یکدیگر را شهید کنید.
اینجاست که این یک چال و فریب و نیرنگ است که از طرف کس دیگری بالای شما انجام داده میشود و شما شهید میشوید و روز قیامت نیز خدا شما را مجبور است که به جنت بفرستد. زیرا شما فریب خورده اید و یکدیگر را سهوآ به قتل رسانده اید و شما مسؤل نیستید.
ان الله مع الفریب خوردگان.

>>>   راحل جنگ نیست چرا نمی فهمید! جنگ افغانستان جنگ بر سر قدرت است و مردم ساده دل افغانستان را به نام طالب و اردو ملی و جهاد و تروریست به کام مرگ می برند ! طالبان باید به میزه مذاکره بیایند چرا که این به نفع کشور و مردم است! و بگوید اسلام در خطر است اشتباه فکر می کنید ! پاکستان کثیف که سیاستش از انگلیس فرا گرفته باید طالبان را به میزه مذاکره بیاورند !
حبیب الله یوسف زی

>>>   Karim.
کتاب فاکت های سازمان استخبارات خارجی آمریکا، CIA :
" فارسی-دری زبانیست که ۸۰ فیصد مردم افغانستان به آن تسلط دارند، زبان بین‌القومی .... "
کتاب فاکت های دست پرورده های CIA در افغانستان ( کرزی-احمدزی-خلیلزاد :
" فارسی‌دری زبانیست که در سرود ملی، پول، القاب رسمی، رتبه های نظامی.. ممنوع است" .
تبصره ما:
این "تکنوکرات های" از غرب وارد شده ترجیع دادند فاشیزم را به افعانستان با خود بیارند تا دیمکراسی
اینست خط ارتباطی به کتاب فاکت های CIA ، در قسمت معلومات در مورد مردم و جامعه افغانستان :
https://www.cia.gov/…/resou…/the-world-factbook/geos/af.html

>>>   مشاورین خارجکی بخوره به کله شان با اون مشاوره شان - قدیم زمان حکومت سوسیالیستی مشاوران و مستشاران نظامی مال شوروی بودند و توانسته بودند قوای افغانستان را به حد مطلوب و استاندارد برسانند الان با این مشاوران امریکا و ناتو سربازان حتی یک رژه درست حسابی بلد نیستند چه برسه به رزم و جنگ
چوپچلی - غزنی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است