امتیازات وکلا از تفدانی پیشاوری تا کمپنی جینفر لوپز
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۶    ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ کد خبر: 144699 منبع: پرینت

امتیازات وکلای پارلمانی از تفدانی اصل پیشاوری تا یک خانم از کمپنی جینفر لوپز.

کمیسیون مصونیت و امتیازات وکلا پارلمان در سال 1420 به شرح ذیل است:
ازدیاد ماهانه کریدیت موبایل برای نازدانۀ وکیل صاحبان از ده هزار افغانی به بیست هزار افغانی ( جهت سخنان عاشقانه)

- مصارف شیرچوشک و پمپر اصل جاپانی به مقدار لازم، توصیه میشود پمپرها دارای سیستم هواکش، هرکندیشن و سیستم هشداردهنده باشد تا در مقابل باد صادره از طفلک وکیل صاحبان قیودات نمبر یک در کشور اجرآات شود

- خرید یک خانه در دُبی و برای خانم سوم وکیل صاحب یک خانه در شیرپور خریده شود و برای محافظت از شبه خانم دیگر سه محافظ با معاشات کافی در نظر گرفته شود.

- مصارف نسوار سبز وطنی با کیفیت مرغوب روزانه برای میمهمانان وکلای پارلمان خریداری شود، تفدانی های اصل پیشاوری با ساخت مارک سیانگ کیانگ چین نیز خریداری شود.

- روزانه به مقدار لازم ساجق و پاپور و ترشک به اطفال بی نام و نشان بازمانده از تخریبات اتمی وکلا جهت کمک های عام المنفعه خریداری شده و ثواب آن را نثار روح آیندۀ وکلا در AIB بانک ذخیره نمایند.

- هزینۀ حمام عمومی بصورت هفتگی در حمام مامور عبدل یا سایر حمام های گرم شاور دار از بویجۀ خاص اجرآات و حق الزحمۀ کیسه مال از پنچصد افغانی به پنج هزار افغانی افزایش یابد.

- مصارف اسناد تحصیلی لیسانس، ماستری و دکترای وکلا از شش کشور نیمه پیشرفتۀ جهان خریداری گردیده تا در صورت وزیر شدن به مشکلات جدی بی اسنادی سردچار نشوند.

- برای هر یک از وکلا یک خانم از کمپنی جینفر لوپز گرفته و عندالموقع از بویجۀ انکشافی پارلمان به نکاح در آورده شود و در صورت نیاز سه نرخ جگره از جنیفر لوپز، شکیرا، هیفا وهبی و آشویریارای تنظیم شود.

- پارلمان مکلیفت دارد تا اکسیر جوانی را از هر جای کرۀ زمین شده است آورده و به وکلا ارزانی دهد تا آنان همیشه جوان باشند و به خود و خانوادۀ خویش خدمت کنند.

نوت: در صورت ازدیاد پول؛ پارلمان مکلیفت دارد تا آنها را توسط سفینه های فضایی ناسا به کرۀ مریخ برده تا از آنجا مشاهده کنند که پارلمان کشور چقدر کش و فش دارد.

مهدی ثاقب
بی نقطه


امتیازات وکلا از تفدانی پیشاوری تا کمپنی جینفر لوپز

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طنز
نظرات بینندگان:

>>>   جالب وزیبا بود. متشکریم، کاش وکلا صاحبان این رامیخواندند؟

>>>   واقعاتنزخوب بوده ولی متااسفانه وکلای محترم وواجب الاحترام وقت مطالعه نداشته ومصروف محاسبه درامدهای خویش میباشند ثاقب صاحب اگرزحمت نمی شود خودیت نزد وکلا رفته واین تنزرابرای شان بخوانید.

>>>   بلي درست گفتي ثاقب صاحب
كو غيرتي كه بخواند و به خود بگيرد و پند شود

>>>   تعدادی از معلمین نورستانو یک تعداد مامورین در دایکندی معاش یک روزه خودرا برای وکلای پارلمان کمک کرده اند آنها میگویند معاش وامتیازات وکلا کم است !!!
ر

>>>   ای بی غیرت ها غیرت وآبروو عزت ندارند. یک کمی اگرآبرو میداشتند وطن به این حال نمیامد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است