درنگی بر تبریک گویی های بی مقدار
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۷    ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ کد خبر: 144738 منبع: پرینت

مساله نقض قانون انتخابات از سوی سران حکومت وحدت ملی باشد به جای خودش. من حیران یک عده از نسل جوان اهل ادعا هستم که از حالا شروع به تبریک گفتن به سید حفیظ الله هاشمی کرده اند. حضرات تبریک گویک چرا متوجه نیستند که هاشمی هرکسی که هست و هر ظرفیت و توانایی که دارد با نقض قانون انتخابات و از طریق یک قانون شکنی آشکارا به عنوان عضو "کمیسیون انتخابات" گماشته شده است.

ما چرا متوجه نیستیم. چرا تا این حد حقیر و بی مساله هستیم؟ قانون شکنی ها را با چنین استقبال های مفت و مخزرف و مضحک تایید و حمایت کنیم. ما می‌ توانیم کمی مسوول باشیم و حساب کتاب ارزش ها و الزام‌ های قانونی را داشته باشیم.

آصف آشنا


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حفیظالله هاشمی
جوانان
نظرات بینندگان:

>>>   وقتي شما بر مقام معاون سخنگوي رياست اجرائيه تكيه زدي، برمبنايي كدام قانون بود؟. شما از درون يك انتخابات قانون مدار وحدت ملي و رياست إجرائي را به ميان آورديد؟ دولتي كه هيچ يك از قواي سه گانه آن مشروعيت حقوقي ندارد صحبت از قانون ساده لوحي و يك توهم بيش نيست. در افغانستان بازي قدرت، حاكم بوده و تمامي اقدامات در همين چوپان قابل بررسي است

>>>   پیروزی هاشمی رابرای اشنا صاحب تبریک میگویم

>>>   همه اش خاک به چشم مردم زدن است.
فقط ایستادن و حق خود را بدست توردن هنر است.

>>>   .....ترین مردمان کسانی اند که آب را نا دیده موزه را از پا می کشند.اولآ با چک جک و اتن اسقبال می کنند و بعدآ پشیمان می شوند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است