نور: شورای امنیت در ارگ و سپیدار دنبال واقعیت نگردد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۳    ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ کد خبر: 144775 منبع: پرینت

همزمان با سفر هیات بررسی کننده وضعیت افغانستان از سازمان ملل به کابل، گفتگوها میان جمعیت و ارگ به نتیجه نرسیده است و گفته می شود دو طرف برای رویارویی نظامی آمادگی گرفته اند در این میان والی بلخ از هیات شورای امنیت می خواهد که واقعیت های افغانستان را از مردم بپرسند نه از ارگ و سپیدار.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، عطامحمد نور والی بلخ روز شنبه 23 جدی 96 در جمع هواداران خود در ولایت بلخ درخصوص سفر هیات شورای امنیت سازمان ملل به کابل گفت: پیشنهاد من به هیات شورای امنیت این است که وضعیت کنونی افغانستان را از مردم بپرسند نه از ارگ و سپیدار.

نور بیان کرده است که هیات سازمان ملل باید واقعیت های افغانستان را از من و صدای ملتی که با من همصدا است و جریان های سیاسی قدرتمند که از مردم نمایندگی می کنند بپرسند که در این وطن چه می گذرد؟

والی بلخ درباره وضعیت حقیقی افغانستان اظهار کرده است که نفاق و فساد در این کشور حکومت و فقر بیداد می کند؛ گستره جنگ بقدری پهناور شده که برای ملت آرامی باقی نمانده است.

هیات شورای امنیت سازمان ملل روز شنبه هفته جاری وارد کابل شده و قرار است وضعیت امنیتی و چالش های افغانستان را از نزدیک بررسی کند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شورای امنیت
والی بلخ
نظرات بینندگان:

>>>   همکچنین این هیئت آدرس پول های راکه زددان تصاحب کرده اندرا می خواهند تثبیت کنند واینرا باید از مردم بپرسند نه از ارگ وعطا

>>>   زمانی سلطنت دوماهه محددی به پایان رسید گفت که من حاضرم چوکی را رها کنم و لی ملت مرا نمی ماند. دوستی کفت که شاید نام یکی از پسرانش ملت باشد. اکنون عطا نیز پسران و حواریونش را مردم می نامد.مردم از شما و ارگ به همان اندازه بیزار است که از مرگ خود
ولی

>>>   خاموشی ملت در برابر این حکومت فاسد وخون آشام تاسف بار غنی احمد زی است.
مردم شریف نجیب افغانستان اگر میخواهید خود تان دین تان زنده بانید این غنی احمدزی همبرگ فروش ، متعصب وهمدستان فاشیست وجنایت کارش را از ارگ عاجل بیرون کنید تا غنی احمدزی شوونیسم قبیله گرا و فاشیت ارگ را ترک نکنند اوضاع کشور عزیز ما افغانستان بهبود نمی یابد و یک دست شوید سلاح بردارید در جای زندگی دین ؛ خاک و فرهنگ نیاکان تان یورش برید.
بخاریکه همین غنی کثیف کم اصل و کم نسب این انسان بی برنامه رفاه و آسایش و مغز گنیده تعصب شیطان اقوام شریف افغانستان را بنام پشون دارانی غلجی تاجیک هزاره از بیک ترکمن جدا کرد بین مردم غیور دلیر شجاع مسلمان مشور عریرما نفاق قوم انداخته است.
بیـا هموطن همـدل شــویم از بهـر امن و آبادی میـهـن
هزاره تاجک و پشتون ترکـمن از این میهن
سـنی و شیـعه گلـهای یک باغ این میهن
با همدیگر پذیر ریشــه بر کنیــم بنیـاد زمامدار استبدا میهن
بیاید ملک را از دست زمامدار استبداد آزادسازیم با همدلی یکدیگر آباد سازیم

بـیـا ای همـوطن تا یار باشیم
به اهل مملکت همکار باشیم
نورعلم و معرفت سازد بری
ملک آباد وصفای رهبری
این کم اصل غنی احمدزی شوونیسم قبیله فاشیت تا ارگ را ترک نکنند اوضاع بهبود نمی یابد
قرن ها هم طول بکشد اوضاع نه تنها بهتر نخواهد شد بلکه روزبروز بدتر هم خواهد گردید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است