شرط پاکستان برای نابودی لانه های هراس افکنان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۰    ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ کد خبر: 144783 منبع: پرینت

برای بسته شدن لانه های امن هراس افکنان ابتدا باید همه پناهجویان افغانستانی از پاکستان اخراج شوند.

جنرال قمر جاوید باجوه رییس ستاد ارتش پاکستان روز شنبه 23 جدی 96 در دیدار با فرمانده فرماندهی مرکز نیروهای آمریکایی گفته است که پناهگاه های امن طالبان افغانستان را زمانی در خاکش خواهد بست که همه پناهجویان این کشور از خاک پاکستان خارج شوند.

وی بیان کرده است که نگرانی آمریکا از موجودیت لانه های امن هراس افکنان در خاک کشورش درک می کنند.

این اولین بار نیست که مقام های ارشد نظامی پاکستان به موجودیت لانه های امن هراس افکنان در خاک آن کشور اعتراف می کنند و پیش از این نیز یک مقام ارشد نظامی این کشور در انتقاد از کارکرد مدارس دینی این کشور گفته بود که معلوم نیست خروجی این مدارس مولوی است یا تروریست.

گفتنی است که پاکستان خلاف توافقات انجام شده میان دو کشور، برای خروج بیش از 1.3 میلیون مهاجر افغانستانی ضرب العجل یک ماهه تعیین کرده است و شماری از این پناهجویان که به کشور بازگشته اند گفته اند که مورد لت و کوب پولیس پاکستان قرار گرفته اند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پاکستان
اخراج پناهجویان
نظرات بینندگان:

>>>   مدارس ترورست پروری ومولاناهای ترورست مانند سمیع الحق و پضل ارحمن را چی میکنی ؟
هزاران مدرسه در شهرهای پاکستان فعال است که از پول اعراب ترورست اکمال میشوند

>>>   گر چی شرایط کنونی و خصوصا در این فصل زمستان برگشتن مهاجرین میتواند باعث فاجعه بزرگ مرگ ومیر انها گردد. اما با آمدن کامل مهاجرین ٪ ۸۰ امنیت کشور تامین خواهد گردید. پس از دولت افغانستان تقاضا می نمایم تا شرایط امدن مهاجرین افغان را تسهیل و کمک لازم را برایشان آماده سازند.
شریف

>>>   بسیار خوب است.
بهتر است کلک افگار ما از زیر دست پاکستان و ... بیرون شود.
تمام مهاجرین شروع از حمل سال ند الی اخیر فوس به خیر به کشور بر گردند.
50% معاشات دالری و وکلا و وزرا مامربن علیرتبه که بیشتر از 20000 افغانی معاش دارند به حساب جابهجایی مهاجرین واریز گردد.
هر مهاجریکه از افغانستان رفته از یک محلی رفته که قبلن در آن زیست میکرد دوباره به همان محل برگردد و کمک شود تا سر پا شود.
10% مالیه مخابراتی 20%عوابد گمرکی نیز به حساب مهاجرین واریز شود.
ور تمام شاهراه ها هم در دخولی و هم در خروجی شهر ها از وسایط خورد 100 افغانی و از وسایط کلان 200 افغانی به حساب مهاجرین واریز شود.
در هر ولسوالی که مهاجرین جابجا مبشوند 30% عوایدش به حساب مهاجرین همان ولسوالی واریز شود.
بودجه جنگ با عطا و نا آرام سازی بلخ و قندهار به حساب مهاجرین واریز شود.
50 فیصد بادیگارد ها از خورد وکلان تنفیص شود و بودجه اش به مهاجرین واریز شود.
75%مشاورین در هرجاییکه توضیف هستند تنقیص شود و بودجه اش به مهاجرین واریز شود.
تمام بودجه UNHCR چه در ایران و چه در پاکستان به داخل افغانستان و به نعع مهاجرین مثرف شود.
حد اکثر بعد گذشت دوسال هیچ مهاجری در ایران و پاکستان نخواهیم داشت و همه صاحب سرپناه در وطن خود خواهند بود.
حال که از 30 ملین نفوس 20 ملیون بیکار است 9 بالای 10 چه عرق میکند نهایتن 5 ملیون بیکار دیگر هم اظافه شود.
و در نهایت همه خدا دارند.
هر کسی دندان دهد نان دهد.

>>>   پاکستان یک کشور کاملاً متجاوز و با چهره نهایت سیاه و تاریک در برابر ملت های جهان تاخت و تاز های بیشماری انجام داده و بزودی به کیفر اعمال بزدلانه و رذیلانه خود خواهی رسید. نفع را که پاکستان از ریختاندن خون افغانها برد هیچ کشور در جهان نبرده است بناً مردم افغانستان باید بدانند که دشمن حقیقی و واقعی کشور شان صرف پاکستانی های اهل پنجاب و آی اس آی لعنتی است که تحت شعار های دروغین اسلامی و مذهبی در سرکوب انسان ها سهم قابل ملاحظه گرفته و بشریت را به کام نیستی کشانیده باید تمام ملل جهان علیه این کشور مفسد و قاتل اقدامات جدی نمایند تا از نقشه جهان کاملاً حذف گردد. وسلام

>>>   این دولت بی کفایت خودکامه قومگرا نه تنها که کاری در مورد برگشت مهاجرین کشور درایران و پاکستان انجام نداده بلکه کسانی که در زیر چتر دولت با بی نانی و بی امنیتی و بی روزگاری دست و پنجه نرم میکند ودر خاک کور نشسته اند اما مسولین درج اول این حکومت وبخصوص ارگ ودارو دسته ان غیر قانونی و خاینانه و غیر اخلاقی مردم را با اذیت و ازار شان . نا امن سازی مناطق شان انها وادار میسازند تا از کشور مهاجرت کنند این چکار است عده ای که در زیر حاکمیت دولت باشکم گرسنه و ده ها مشکلات دیگر دامنگیر شان است در زیر حاکمیت دولت نشسته اما حکومت بخصوص ارگ مستقیم و غیر مستقیم به انهااذیت وازار میرساند تا از کشور خارج شوند واگر در کار دولت هستند انرا رها کند اما بر خلاف ترورستان و ادم کشان را با مصارف پول هنگفت میخواهند که در حکومت شریک قدرت سازند و کسانی که در قدرت دولت سهم مشرک دارند و کار صادقانه هم میکنند و مردم هم رضایت از کارشان دارند ارگ با انها سر خصومت و دشمنی را گرفته ما نمیدانیم که این چکار و چه سیاست است یکی را میخواهد ودیگری را میراند.

>>>   دولت و ارتش پاکستان مزدور و مزد بگیر وهابیت سعودی تکفیری مولد و بوجوداورنده طالبان هستند مگر میشود به اربابان خود (امریکا و وهابیت وحشی بیابانی)پشت کنندو تروریستهای طالبان خون اشام بیسواد عقب افتاده وحشی را اخراج کنند اصلا تصورش هم ممکن نیست
احمد از کاشان

>>>   اول خدای لایزال شهادت مردان نام اورونیروهای امنیتی جای ایشان را بهشت برین مبخواهم که دردفاع مقدس ازسروجان های شرین خود فدای این خاک مقدس نمودنددیگرسخنان جنرال باجوه وزیردفاع چتلستان که خود اعلان دادوفعلا اقرار به پناه گاه های ترورستان سیادل کرده جایش رابه همراه دنبال روان ان دوزخ سقرمیخواهم باید این کوردلان بداند که انهاراکی رهبری می کند ودگر ازدولت تقاضادارم اگرچه مشکل است باید مهاجرین باید برگشت داده شود تادیگر برای ماجاسوس وملا داعش تربیت نکند با امدن مهاجرین گرچه مشکلات زیاد میشود ولی نگهدارکسی دیگری است وبا امدن مهاجرین امنیت تقریبا 60 الی 70 فیصد خوب می شود زیر فعلا اگرخرابی میکنند پناه گاه دارد خاطرشان جمع است درغیران اگرخرابی می کند زود به پنجه قانون سپرده می شود وازترس وهراس هم کاری خراب راکرده نمی تواند

>>>   بیخردان فاشیستهای لجوج انگشت شمار هنوز هم داد از لر و بر یود دی بزنید که پاکستان چنین چوب را ........ بکوبد شما ......ها هیج عبرت نگرفته و شر و حیا و آبروی خود را بکلی باخته اید. روی کدام دست آورد تان پا فشاری دارید که همه اقوام افغانستان تابیع کلمه افغان کنید واقعآ که از الف تا ی شما ...و .......ولجوج .....هستید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است