اوضاع دربار سپیدار چگونه می تواند باشد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۱    ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ کد خبر: 144807 منبع: پرینت

جمعیت اسلامی بسیار مدبرانه و بر وقت حمایت سیاسی خود را از عبدالله سلب نموده و برای حل بن بست سیاسی با ارگ و بخصوص خارجی ها وارد مذاکره گردیده است. این کار سبب نگرانی سپیدار نشینان شده و چاره ای جز مراجعه به مردم برایشان باقی نگذاشته. آن استراتژی کسب رضایت خارجی ها به هر قیمتی حتی با پشت نمودن به مردمی که از آنها کسب مشروعیت نموده بودند اکنون برای سپیدار نشینان خیلی گران تمام شده است.

یک سوال جدی که ذهن مرا درگیر خود ساخته این است که چرا داکتر صاحب عبدالله اعتماد خود نسبت به قدرت مردمی را از دست داد و خواست به خارجی ها تکیه کند. خودش به این باور رسیده بود یا کسان دیگری او را بدین باور رسانیدند که رضایت خاطر خارجی ها حتی مهمتر از خواست مردمی است که پایه های اقتدار سیاسی او را تشکیل می دهند؟ من فکر می کنم که بر اساس همین باور داکتر عبدالله و تیم نزدیک به او به رای 4 میلیون هوادار تیم اصلاحات و همگرایی خیانت کردند، بجای سروری دستیاری را برگزیدند، جوانان حامی اصلاحات و همگرایی را یک مشت خراسان خواه خواندند تا رضایت خاطر خارجی ها و تایید ارباب جدیدشان ارگ را کسب کرده به منافع کوچک و کوتاه مدت شخصی خویش برسند.

گفته می شود که این روزها از آرشیف ریاست اجرایی لیست های ملاقات بایگانی شده را بیرون کشیده اند و با مردم تماس می گیرند که ارباب حالا بعد از دوسال یا یک سال وقت برای ملاقات پیدا کرده. اگر باور ندارید بگونه شوخی آمیز یکبار به حاجی صاحب شخصیت جامع الکمالات ریاست اجرایی و یا استراتژیست خارجی گرای سپیدار یک تماس بگیرید و بگویید که قبلا وقت ملاقات با داکتر صاحب عبدالله گرفته بودید ولی موفق به دیدار نشده اید. ببینید که در ظرف چند ساعت وقت ملاقات تان نهایی می شود.

عمر احمد پروانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سپیدار
عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   شرو پساد یکی از دیگرش بد تر است

>>>   یکه ، یکه مثل نسیم فقیری سکته میکنند

>>>   این بیچاره عبدالله به زور عطا ریس اجراییه شد از بی کفایتی هایش در وزارت ، کرزی وی را از وزارت خارجه بر طرف کرد. نه کدام نفوس مردمی دارد و نه کدام کمال که به درد این مردم بخورد اگر خوده شور بدهد غنی معاش وی را نیز نمپردازد و آفرین غنی که وی را به شکل سمبول در حکومت نگه داشته است.

>>>   خاموشی ملت در برابر این حکومت فاسد وخون آشام تاسف بار غنی احمد زی است.
مردم شریف نجیب افغانستان اگر میخواهید خود تان دین تان زنده بانید این غنی احمدزی همبرگ فروش ، متعصب وهمدستان فاشیست وجنایت کارش را از ارگ عاجل بیرون کنید تا غنی احمدزی شوونیسم قبیله گرا و فاشیت ارگ را ترک نکنند اوضاع کشور عزیز ما افغانستان بهبود نمی یابد و یک دست شوید سلاح بردارید در جای زندگی دین ؛ خاک و فرهنگ نیاکان تان یورش برید.
بخاریکه همین غنی کثیف کم اصل و کم نسب این انسان بی برنامه رفاه و آسایش و مغز گنیده تعصب شیطان اقوام شریف افغانستان را بنام پشون دارانی غلجی تاجیک هزاره از بیک ترکمن جدا کرد بین مردم غیور دلیر شجاع مسلمان مشور عریرما نفاق قوم انداخته است.
بیـا هموطن همـدل شــویم از بهـر امن و آبادی میـهـن
هزاره تاجک و پشتون ترکـمن از این میهن
سـنی و شیـعه گلـهای یک باغ این میهن
با همدیگر پذیر ریشــه بر کنیــم بنیـاد زمامدار استبدا میهن
بیاید ملک را از دست زمامدار استبداد آزادسازیم با همدلی یکدیگر آباد سازیم

بـیـا ای همـوطن تا یار باشیم
به اهل مملکت همکار باشیم
نورعلم و معرفت سازد بری
ملک آباد وصفای رهبری
این کم اصل غنی احمدزی شوونیسم قبیله فاشیت تا ارگ را ترک نکنند اوضاع بهبود نمی یابد
قرن ها هم طول بکشد اوضاع نه تنها بهتر نخواهد شد بلکه روزبروز بدتر هم خواهد گردید.

>>>   برادران و خواهران بزرگوار
جنگ سرد و نیمه گرم گنونی علیه حزب جمعیت یا کدام قومی نیست. به یاد بیاورید که دولت طی پانزده سال گذشته تحت یوغ انحصار گران برخی از شورای نظاریان/ جمعیتی ها و همراهان شان بوده است. دولت فعلی تلاش می کند که به این انحضار خاتمه دهد. بگذارید این پروسه کامیاب شود زیرا قانون شکنی و قدرت طلبی چه توسط افراد قدرتمند پشتون باشد یا تاجک یا هزاره یا عطا نور بی ثباتی در جامعه را دامن می زند و مانع تطبیق قانون و مجازات و مکافات می گردد. بگذارید تاجکان و ازبکان پاک و لایق جانشین قوماندانان وابسته به استخبارات کشور های دیگر
گردند.

>>>   من 15 سرطان پیشنهاد دیدار داده بودم پریروز برایم زنگ زدند که داکتر صاحب دوساعت برایت وقت داده عجله کن !

>>>   عبداله دست وپایش سخت میلرزد درفکر پناهیندگی سیاسی خود است چون ترس ازافشای خیانت هایش دارد. شریک قتل مسعود ربانی جنرال داود ...حذف آرام وموزیانه سران جمعیت وتحکیم حکومت قبیله گرا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است