پولیسی در هرات نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۴    ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ کد خبر: 144811 منبع: پرینت

چرا حقیقت را نمی گویید بجای توصیف از قوماندان امنیه که متاسفانه در طی یک هفته شش نفر کشته می شوند و در طی یک ماه ۴۰ نفر مرمی خوردگی داریم آنهم توسط مرمی تفنگ افراد تفنگ بدست غیر مسوول!

جناب قوماندان صاحب محترم چی جوابی دارند!
رییس شورای ولایتی می گوید در موضوع ترور ها آمریت های حوزه ها دست دارند و این چی معنی می دهد.؟!

از ساعت ۱۱ شب به شکل نمونه هم که شده پولیسی یافت نخواهد شد درسطح شهر !
بعضی حوزه ها عینا با آنکه می بینند که مواد فروخته می شود سهل انگاری می کنند چون حق می گرند (ریس مواد مخدر).

موتر های ویشی یکی از مشکلات که هر کاری بخواهند می کنند البته تعدادی.
از دروازه های ورودی شهر مثل میر داوود آقا، اسلام قلعه و غیره به لک ها دالر جمع می شود چرا خاموش هستید! چون مفاد پردسودی دارد تا وزارت شاید تقسیم شود!

قلییان فروش ها گفته شد بسته می شود چرا هنوز آزاد به فروش می رسد که ستون فقرات یک کشور را هر روز موریانه وار می خورد!
موجودیت سلاح نزد افراد غیر مسوول در داخل همین شهر با موترهای پلت دبی به چی معنی است؟!
چپن اندازان که قهرمان سازی می کنند هفته دوبار بخاطر خوش خدمتی به قوماندان و غیره چهار تا ادمک را جمع می کنند و قران می دهند و معاش می دهند و بعد از یک هفته باز به کوه بلند می شوند به چی معنی است؟
اصلا چک پوند امنیتی در این شهر اگر هست چرا نزدیک به ۱۹ تن تیزاب کشف شده در حالیکه می خواسته از این شهر هم انتقال شود و چطور داخل این شهر شده است؟

مشکلات و حرام خوری های پاسپورت هنوز بر سر جایش به قوت خود باقی است. اصلا همین قهرمان ملی شما (قوماندان صاحب شهر علم و فرهنگ) روزانه ده ها مبایل مردم از سر دست شان دزدی می شود و پولیس هم می بینه چی می کنه پولیس؟!

و در اخیر خیلی گپ ها دیگری هم دارم که نمی گم که بخدا بد است و وزارت داخله شما هم که از جمله فاسدترین وزارتخانه ها بشمار می رود.!!.

کبیر سیار روزنامه نگار


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پولیس
هرات
نظرات بینندگان:

>>>   شما از عملیات نظامی اردوی ملی و پولیس ملی هرات بین والسوالی رباط سنگی و والسوالی علاقه‌داری راندازی کرده چیزی نمی گوید شما بروید از قریه شهر خلیل تا قریه های نزدیک بازار علاقه‌داری ببینید چه خبر است یا از مردم که داخل گاراج دروازه عراق موتورهای علاقه‌داری است بپرسید

>>>   بعد از ساعت 11 قیود شب گردی است پولیس چرا بیرون شود از جانش سیرنشده

>>>   پولیس انبارموادمخدرراپیدا مینماید ولی در مقابل یک نمره زمین غصب شده ازطرف قاچاقچی مواد مخدر به پولیس داده میشود وپولیس هم راجع به مواد مخدر به دست آمده دهن خودرا مهر ولاک مینماید

>>>   قومندان امنیه روز اول که به هرات میآید هیچ کس را نمیشناسد همین بزرگان چاپلوس هرات چهار طرفش را گرفته بخاطر منفعت شخصی خویش دهنش را شیرین مینمایند و دزدی قاچاق و قتل را انجام میدهند چون قومندان امنیه رقیق شان است و حق خود را میگیرد روزی که برود شاید چندین بلند منزل در داخل و خارج و مبالغی پول در بانک ها ذخیره داشته باشد خود مردم هرات باعث بد بختی مردم خود میشوند قومندان های گذشته را حتی بخانه شخصی خود شب نشینی ها با جوانان زیر سن و حتی برایشان محافل خوشی همراه با نوشیدنی ها وغیره را مهیا میساختند در مقابل بخاطر منفعت خود به وطنداران خویش خیانت و وظیفه کثافت کاری خویش را ادامه میدادند و حتی همین قومندان ها باعث معرفی شدن این افراد در پست های بالا و موقف بالا و حمایت کردن از آنهادر انجام جرائیم میشدند و این افراد با هر قومندانی سازش و خود را عیار میسازند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است