حکومت با تمویل هراس افکنی از آنها استفاده می کند
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۱۰    ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ کد خبر: 144820 منبع: پرینت

حکومت بخش بزرگی از گروه های هراس افکن طالبان و داعش را برای بودن در قدرت سیاسی به عنوان یک اریکه و استفاده آن به عنوان یک فشار بر نیروهای درونی مخالف قدرت و گروه های بینابینی استفاده می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، رامش نوری استاد دانشگاه در برنامه «آخرخط» اظهار می دارد که حکومت به دلایل مشخص از طالبان و داعش حمایت می کند به همین دلیل آنها در کشور ما رشد می کنند و افزود: باور دارم که بخش بزرگی از طالبان از سوی خود حکومت وحدت ملی یا از سوی ارگ ریاست جمهوری تمویل می شود مثلا ما گزارش هایی داریم که حکومت پول های کمکی را به جای اینکه برای کسب معلومات و کسب اطلاعات دقیق برای مهار دشمن به مصرف برساند این پول ها به رهبران طالبان داده می شود.

وی افزود: از این عینک و زاویه دید ما می توانیم بگوییم که حکومت بخش بزرگی از گروه های هراس افکن طالبان و داعش را برای بودن در قدرت سیاسی به عنوان یک اریکه و استفاده آن به عنوان یک فشار بر نیروهای درونی مخالف قدرت و گروه های بینابینی استفاده می کند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت
هراس افکنی
نظرات بینندگان:

>>>   حکومت ارک وشورای امنییت و ریاست انییت ملی خود هراس افگن است ورهبری داعش طالب را به عهده دارند. هم ارک هم طالب-داعش هر 3 فرزندان دیو هستند که نامش امریکا ودستگاه جاسوسی امریکا هستند .تفاوت این سهگروه فقط درنام و شکلی ظاهری ان هاست در اندیشه تفکر وعملشان هیچ تفاوت ندارند وامریکا از هریک ان ها وظائیف را با شیوه های متفاوت بکار انداخته است.

>>>   رهبری داعش و طالب در ارگ است

>>>   گلبدین درمصاحبه با تلویزیون جیو پاکستان گفته است:
چارنفر از اعضای کمیشنران انتخابات عضو گلبدین هستند ونیز گفته است من نمیخواستم بندر چابهار فعال شود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است