رییس کمیسیون انتخابات رسما آغاز بکار کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۸    ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ کد خبر: 144919 منبع: پرینت

مراسم تحلیف رییس کمیسیون انتخابات برگزار شد.

سید حفیظ الله هاشمی بحیث عضو جدید کمیسیون مستقل انتخابات صبح امروز سه شنبه 26 جدی 96، مراسم تحلیف خویش را در حضور رییس جمهور بجا آورد.

غنی برای هاشمی آرزوی موفقیت کرد و بیان کرد که اجرای قانون تعهد شما به ملت است و این تعهد باید عملی شود.

این مراسم با حضور سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری، داکتر عبدالله رییس اجرایی، محمد فرید حمیدی دادستان کل، قضاوتپوه محمد زمان سنگری عضو دادگاه عالی و کمیشنران کمیسیون انتخابات در ارگ ریاست جمهوری برگزار شد.


کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هاشمی
تحلیف
نظرات بینندگان:

>>>   عبدالمنان شیوای شرق
اگر داکتر عبدالله عبدالله برای همیش به هندوستان نزد خانواده محترم بروند و از نقش نمادین بروند کنار من آماده ام هزینه تکیت پرواز اش را در بزنیس کلس بپردازم....

>>>   Nasiri
به این قسم هزارها مردم به شمول دو ریس جمهور سوگند یاد و میکنند اما این سوگندها جای را نمیگیرد ونحواهم گرفت هر که امد خون ملت را نوشید و رفت.

>>>   ناشر خبر
هاشمی به جای یک عضو کمبود کمیسیون قسم یاد کرده نه به حیث رییس.
حال کمیسیون یا شرافتمندانه در بین خود انتخابات میکنند و یکی را رییس تعین میکنند یا ذبونانه و دونانه نان و نواله ارگ را میخورند و نفر دلخواه غنی و اتمر را تعین میکنند.
از نظر من خانم بادغبسی شاید بهترین گزینه باشد چون میتواند یک تجربه جدید باشد و تساوی جنسیتی هم مراعات شود اما در هیچ صورت نباید هاشمی را انتخاب کنند چون معنی اش این است که ارگ زمینه سازی کرده و دلیل دیگر اینکه اعضای قبلی حد اقل تجربه را دارند و این کاکا تازه وارد خانه شده و هنوز راه مستراح را هم بلد نیست.

>>>   درین قسمت باید عرض کنم که هر شهروند افغانستان حق دارد تا صدای بی عدالتی را بلند نموده و از نابرابری ها سخن بگوید، ما چون در تشکیل نظام هستیم موقف سیاسی نداریم، و به رئیس کمیسیون و به خدمات و اثارت شان به ملت همچنون حماسه آفرینی امرخیل و نورستانی پشاپیش آرزوی اساست به این سمت می کنم.
رحمت خان پیلوت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است