ضد و نقیض گویی غنی در مصاحبه با تلویزیون آمریکا
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۳    ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ کد خبر: 144924 منبع: پرینت

نیازی نداریم که دیگران برای ما بجنگند و خود برای نسل ها اینکار را خواهیم کرد؛ بدون حمایت مالی آمریکا، نیروهای امنیتی دوام نخواهند آورد.

محمد اشرف غنی رییس جمهور کشور روز یکشنبه 24 جدی 96 در مصاحبه با تلویزیون سی بی اس آمریکا درخصوص دیوارهای سمنتی در اطرف دفترهای کار رهبران حکومت وحدت ملی گفته است که 21گروه هراس افکن جهانی در کشور فعالیت دارند، چندین حمله کنندگان انتحاری به اینجا فرستاده می شوند، این گروه ها کارخانه های تولید انفجاری دارند و ما زیر محاصره هستیم.

بگفته غنی، کابل پس از سقوط طالبان تنها چند صد هزار جمعیت داشت و اکنون بیش از 5 میلیون در آن زندگی می کنند همزمان نفوذ گروه های هراس افکن نیز اکنون بیشتر شده و پایتخت بارها گواه حملات خونین بوده است.

رییس جمهور در بخشی از سخنان خود گفته است که تازمانیکه امنیت را به افغانستان برنگردانیم به مبارزه ادامه می دهیم و نیازی نداریم که دیگران برای ما بجنگند و خود برای نسل ها اینکار را خواهیم کرد و در بخش دیگری از صحبت های خود نیز تصریح می کند که پشتیبانی کابل از نیروهای امنیتی بدون حمایت های مالی آمریکا بیشتر از 6 ماه دوام نخواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که با این تعابیر چگونه امنیت سراسر افغانستان را تامین می کنید، اظهار کرده است که "شما بگویید که چکارکنم! آیا شما از حملات هراس افکنی در خود نیویارک جلوگیری کردید یا می‌توانید جلوی این حملات در لندن را بگیرید؟ شما کدام راه حلی برای جلوگیری از این حملات دارید؟"
مقام ارشد حکومت افغانستان اضافه کرد که پیداکردن یک راه برای جلوگیری از اینگونه حمله‌ها، بهترین گزینه می تواند باشد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
مصاحبه
نظرات بینندگان:

>>>   جوابهاي مغز متفكر ريس جمهور أفغانستان
با خبرنگار آمريكي در مورد ناكامي هاي
سه سال گذشته تا به حال.
ما را از اين درس كه غني خوانده تير.
درس خوانده باشي عقل نداشته باشي چه فايده .
غني حمله هرروز أفغانستان را با حمله لندن
مقايسه ميكند.
سوال من اين است ايا كشور هاي ديگر جنايتكاران و تروريست ها را از زندان رها مي كنند؟
ايا كشورهاي ديگر تروريست ها را برادر خطاب مى كنند؟

>>>   خداوند غربیها روز آرام نداشته باشند که چه هیولا ودیوانه ی را بر سر مردم حاکم ساختند ؛این است ریس جمهور کشور اسلامی ؟! آیا بیش از این مردم بازهم صبر وحوصله کنند تا این ددمنش حکومت کند؟

>>>   اين ادم واقعا رواني است .
هر بار غلامي خود را در مقابل آمريكا و متحدينش به اثبات ميرساند .
دوم : بزرگترين جفا به حق مردم و بالخصوص نظاميان كشور است؛ روحيه دادن براي دشمنان قسم خورده وطن ، بزرگترين خيانت مليست .
سوم : اگر تماميت خواهي و قومگرايي خود و طرفدارانش را از ميان برميداشت ، شايد زمينه ي بهتر تجارتي در كشور ايجاد ميشد و براي استخراج داشته هاي زيرزميني هم كاري انجام ميشد تا كشور بطرف طرقي و خودكفايي ميرفت .

>>>   راه حل اش تلاشی منطقه هودخیل
خانه ستانکزی و اقربش
خانه اتمر و اقاربش
زیر خانه ها و پس خانه ها و مهمان خانه های ارگ و امنیت ملی و شورای امنیت است.

>>>   یعنی پشتبانی از دیگران جنگ ازما

>>>   هر کسی به دیوانگی و مالیخولیا بودن غنی شک دارد مصاحبه غنی را با یک خانم روزنامه نگار خارجی مشاهده کند!!! این مصاحبه همین امروز 15 / 1 / 2018 در تلویزون کابل نیوز نشان داده شد.
نزدیک بود از یخن آن خانم بیچاره بگیرد!

>>>   در خبر که در بالا نشر شد کسی پیدا میشود که ضد و نقيض بودن سخنان ریس جمهور را بگوید که چه آست، دوستان كه بدون تعمق نظر میدهند مانند کسی هستند که برایش بگوید گوش آن زا پشک برد قبل از اینکه گوش خود را بیبنید پشت پشک می دواند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است