دیپورت پناهجویان از آمریکا با توافق رییس اجرایی
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۲۸    ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ کد خبر: 144952 منبع: پرینت

سفیر آمریکا در افغانستان به دیدار رییس اجرایی رفت تا درباره بازگشت پناهجویان افغانستانی از آمریکا به افغانستان صحبت کند.

داکتر عبدالله، رییس اجرایی، امروز (سه‌شنبه، ۲۶ جدی) در دفتر کارش در قصر سپیدار، از جان‌بس سفیر امریکا در کابل پذیرایی کرد.

در این دیدار، دو طرف پیرامون دیپورت یا بازگشت پناهجویان هموطن در آمریکا به توافقاتی دست یافتند.

همچنین سفیر امریکا، در پیوند به نشست آتی شورای امنیت سازمان ملل متحد دربارۀ افغانستان که در آن وزیر امور خارجۀ کشور و نماینده دایمی افغانستان در سازمان ملل اشتراک خواهند کرد، ابراز امیدواری کرد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دیپورت
عبدالله
سفیر آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   مار استین حتی به پناهندگان هم رحم ندارد

>>>   همه افغانها باید از امریکا کشیده شوند بخاطریکه در افغانستان استقرار حاکم شود.
زازی

>>>   این مهاجر چگونه به امریکا رسید؟
این ها کساتی هستند که یا ماموریت دولتی داستند یا بورس تحصیلی سیر علمی یا دپلومات بودند یعنی همه با ویزه امریکا رفتند و خود را یک بغله انداختند.
لطف کنند بر گردند و بعد اگر قصد مهاجرت داشتند مسیر ترکیه و ایران در خدمت شان.

>>>   ملك خود را آباد نمائيم تا كي مزدوري بيگانه ها را نموده و در حقارت بميريم،
مهاجر افغان در أمريكا

>>>   Ariaie
مايك پينس معاون ريس جمهور أمريكا از حل مسالمت أميز اختلاف بين دولت وحدت ملى و عطا محمد نور والى بلخ و انتقال صاح أميز قدرت در افغانستان حمايت و بران تاكيد كرد. تبليغات و هشدار هاى را كه با سوء استفاده از حضور قوت هاى بين المللى حاكمان ارگ هرچندگاه صادر ميكردند، همه توطيه از آب برامد!

>>>   Nasimi
واشنگتن
سفارت افغانستان در واشنگتن به لابي طالبان تبديل شده است. يك كارمند اين سفارت كه نخواست نامش افشا شود افزود:
سفير افغانستان در امريكا در ملاقات اش با امريكايي ها طالبان را توصيف نموده و مجاهدين را تهديد امنيتي معرفي مينمايد.

>>>   مرکز بین المللی مطالعات استراتیژیک International Strategic Studies
ما همه با مبارزه پيگير توانستيم فكر هاى برترى جويانه قومى و استبدادى را كه به روايت هاى غلط قومى مانند اكثريت بودن يك قوم، نام به معنى مالكيت يك قوم در كشور، تحميل هويت يك قوم بر همه، سيستم متمركز به معنى بهترين سيستم، و غيره روايت هاى قومى و جعلى را در داخل و جهان به چالش بكشيم و ان را جعل ثابت كنيم و توجه جهان را به اين حقيقت جلب كنيم كه اينجا روايات بالقوه ديگرى وجود دارد مانند اينكه اينجا همه قبيله گرا نيستند بلكه شهر نشينان بومى وجود دارند كه داراى تمدن اند. ميخواهند در صلح ، صفا و صميميت زندگى كنند. اينجا كسانى اند كه به دموىراسى و زندگى شهروندى أرج قايل اند و دنبال عدالت اجتماعى و رفاه عمومى اند. اگر ما توانستيم اين همه روايات غلط قومى و جعلى را غلط ثابت كنيم ما ميتوانيم مخالفين داخلى و كشور هاى ذيدخل در سياست كشور را بر اين حقيقت نيز قانع سازيم كه #خراسان چترى است نه قومى و نه نژادى كه ميتواند پيام اور صلح و پيوند مبارك برادرى در اين كشور باشد و افتخار خراسان افتخار همه ما باشد .

>>>   این عبدالله اولین بنیانگذار ریاست اجرائیه درافغانستان وتمام کشورهای ناکام ومفسد جهان کاری نمیکند که دران خیری به کسی برشد جز ضرر
ر

>>>   ما مردم افغانستان از کشور های خارجی میخواهیم که زن و فرزند کسانیکه مربوط به کابینه ارگ و پارلمانی ها میباشد از کشور خود خارج کنند فامیل های این ها در خارج زنده گی خوش را سپری میکنند افغانستان را بالای مردم بیچاره دوزخ جور کرده اند حالا میگویند که افغان ها دیپوت شوند خجالت نمیکشد این استایلی قصر سپیدار حالا سیر شده بوی تلخان از دهانش بیرون شده افسوس بر این انسان بی رحم چرا از بادار های خود خواهش نمیکند که معاش مامورین ملکی و معلمین بیچاره را اضافه کنند چرا به بیچاره ها کمک نمیخواهند چرا انهایکه در خارج از کشور است انها را نمیگزارند که زنده گی خوش کنند جز فامیل هاتی خود شان خداوند از این بی رحم ها سخت پرسان کند . ررر

>>>   شما که در داخل کشور مردم را به هزاران بلا گرفتار کرده اید و نمی توانید از حق و حقوق آنان دفاع کنید و مردم را در معرض کشت و کشتار قرار داده اید، چرا این پناهندگان بیچاره را که از شر شما به کشورهای دیگر رفته اند آرام نمی گذارید؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است