مهندس داوود به مزار شریف رفت
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۹    ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ کد خبر: 144956 منبع: پرینت

شب گذشته مهندس داوود به مزار شریف رفت.

وی از سوی رییس جمهور به عنوان والی بلخ معرفی شده است اما عطامحمد نور حاضر به تحویل ولایت بلخ به والی جدید نشد و ابراز داشت که اگر والی جدید به بلخ بیاید وی را بازداشت خواهد کرد.

وی که برای مراسم تشییع جنازه پدرش به مزار رفت درباره سفرش به خبرنگاران چیزی نگفت اما احتمال دارد وی چند روزی در مزار شریف برای تشییع جنازه و بعدا تعزیه پدرش بماند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داوود
بلخ
نظرات بینندگان:

>>>   اینه بیشرمی حالا دراشتراک مرده وزنده کس رااجازه نمیدهند بنام اینکه من جهاد کرده ام غیرمن هیچکس درین ولایت حق گشت وگزارراندارد
اشرف غنی امرمیکند لاکن امرش نمیچلد

>>>   داوود سر خم به بلخ رفته تا در جنازه پدرش شرکت کند و استاد با جوانمردی و مردانگی که دارد درینمورد برایش اجازه داده و با آن کاری ندارد. ولی در مورد کشمکش قدرت در بلخ این موضوع هیچ تاثیری ندارد همه چیز بجای خود است.

>>>   یک تکت جنت هم برایش از مولوی حیات از نزدیک روضه خریداری کند

>>>   به اولی :
اجازه داده اند نخواندی ؟

>>>   خدابش بیامرزد.
وقتی دید فرزندش بر روی مردمش خنجر کشیده از غیرت سکته کرد.
حاجی بهتر است بر گردی لندن و فاتحه گیری کنی.

>>>   Naubahar
مهندس داود کرمک چنگگ ماهی گیری قبیله شد. قبیله تا اکنون برای استفاده ابزاری از مهندس داود بر علیه استاد عطا و دیگر تاجیکان 4 میلیون دالر پروژه گرفته که صرف 500 هزار دالر به مهندس داود پرداخته شده و اگر همه چیز طبق پلان ارگ پیش برود 1 میلیون دالر دیگر در حساب بانکی سویس ریخته میشود.
منبع: خودم و گروه کاری ام.

پ.ن. در چنگک ماهی گیری یک کرمک را بند میکنند و در دریا می اندازند تا ماهی آنرا بخورد و همان است که در چنگک بند میماند. 4 میلیون دالر ماهی است، کرمک مهندس داود و چنگک یعنی قبیله.

>>>   از نظر من ابراز نظر ویک گردان ومرور به وضع فعلی افغانستان بوده به واقعت پیوستن آن بعید معلوم میشود تا زمانیکه قوت ها خارجی ها وجود داشته باشد هیچ نوع حرکت متصور نیست

>>>   پرویز والی پشت پرده!
از سالیان دراز این چشم سبز وموزرد ورنگ سرخ که کاملا بافرس نامه وانسان شناسی مغایرت دارد وگفته شده
چشم سبز ورنگ سرخ وموی زرد
این چنین مردم به کس نیکی نکرد
پرویز از مدت ها پیش در خدمت ایم ای ...................قرار گرفته وتعلیمات فراوان را درین بخش دیده است اوکه از مدرسه ای استحبارات انگلیس فراغت حاصل نموده حال در مزار شریف توظیف شده تا برای ارباب خدمت نماید او نه تنها از حالا از چندین سال بدینسو در تلاش بود که نوررا از ولاییت بلخ دور نماید وخود زیر پوشش پدر به کرسی برسد کنون یک قدم به هدف نزدیک گردیده وخواب های دیرینش نزدیک است تعبیر شود همچنان او از بکس فروشی وان لاین وکلاه گذاری در لندن خسته شده میخواهد از راه اسانتر وبدون تکلیف به سرمایه ای هنگفت برسداما خداوند میفرماید {ومکروا ومکرالله والله خیرالماکرین} یعنی خداوند جزای مکار هارا میدهد امید این ایه بالای پرویز وگرگ پیر و..............داود تطبیق گردد اگر امریکا وانگلیس مخالف تفنگ سالار است داود وفرزندش در صدر تفنگ سالار ها قرار دارند ومعلوم است که انها این عبارات به نفع استعمار وتجاوز کار میگیرند
حاجی جان محمد پارسا

>>>   داوود سر خم به بلخ رفته تا در جنازه پدرش شرکت کند و استاد با جوانمردی و مردانگی که دارد درینمورد برایش اجازه داده و با آن کاری ندارد. ولی در مورد کشمکش قدرت در بلخ این موضوع هیچ تاثیری ندارد همه چیز بجای خود است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است