توهم توطئه ترامپ علیه دمکرات‌ها
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۳    ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ کد خبر: 144960 منبع: پرینت

رییس‌جمهور آمریکا با انتقاد از دمکرات‌ها، آنها را به تلاش برای به تعطیلی کشاندن دولت این کشور بر سر مهاجران غیرقانونی متهم کرد.

دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا دقایقی پیش با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «دمکرات‌ها تصمیم دارند دولت را بر سر عفو (مهاجران غیرقانونی) و امنیت مرزها به تعطیلی بکشانند. (در این میان) بزرگترین بازنده نیز ارتش ما است که به سرعت در حال بازسازی است و بیش از هر زمان دیگر به آن نیاز داریم. ما به نظام مهاجرت بر مبنای شایستگی نیاز داریم و همین الان به آن نیاز داریم! دیگر هیچ گونه (اهدای ویزای آمریکا بر اساس) لاتاری خطرناک نباید وجود داشته باشد».

2 روز پیش نیز دونالد ترامپ در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: من به عنوان رییس جمهور می خواهم کسانی به کشور ما بیایند که به ما در تبدیل شدن به کشوری قوی و بزرگ کمک کنند، کسانی که از طریق یک نظام مبتنی بر شایستگی وارد می شوند. دیگر لاتاری (قرعه کشی متقاضیان مهاجرت به آمریکا) در کار نیست.

رییس‌جمهور آمریکا پیش از این نیز بارها مخالفت خود را با ورود مهاجران به کشورش از طریق لاتاری اعلام کرده و مهاجرانی را که از این طریق وارد آمریکا شده‌اند، «زباله» خوانده بود!

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
دمکرات
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است