خبر خوش برای پناهجویان رد شده در المان
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۰    ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ کد خبر: 145005 منبع: پرینت

نیمی از درخواست‌های ردشده پناهجویان در دادگاه پذیرفته می‌ شود.
پس از سوریه افغانستانی ها با ۶۱ درصد از پرونده‌های قضایی، شانس موفقیت بیشتری نسبت به دیگر ملیت‌ها دارند.

تقریبا تمام پناهجویانی که درخواست پناهندگی‌ شان در آلمان رد می‌شود، به دادگاه شکایت می‌برند. در این مرحله قضایی درخواست نیمی از آنها پذیرفته می‌شود، اما نماینده دولت در امور مهاجرت علیه این حکم تقاضای تجدید نظر می‌ کند.
دادگاه‌های آلمان تقریبا نیمی از درخواست‌های پناهندگی که از سوی اداره مهاجرت رد شده‌اند را می‌پذیرد.

در این رابطه روزنامه آلمانی “زوددویچه” به آمار ۹ ماه اول سال ۲۰۱۷ استناد کرده است. دولت آلمان این آمار را در پی درخواست یکی از نمایندگان حزب چپ‌ها در پارلمان، در اختیار او قرار داده است.

حدود ۴۴ درصد پرونده‌های پناهندگی که در دادگاه‌های اداری آلمان بررسی می‌شود، پس از رسیدگی قضایی به سود پناهجویان خاتمه می‌یابد.
دادگاه در احکام خود یا آنها را به عنوان پناهنده طبق قوانین آلمان به رسمیت می‌شناسد و یا بر اساس کنوانسیون ژنو آنها را می‌پذیرد.

بر اساس این آمار، در روند رسیدگی دادگاه‌ها سوری‌ها با ۶۹ درصد و افغانستانی ها با ۶۱ درصد از پرونده‌های قضایی، شانس موفقیت بیشتری نسبت به دیگر ملیت‌ها دارند.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مهاجرت
پناهجویان
نظرات بینندگان:

>>>   عطا صفوی
گوسپندان بازهم مشکل خلق نمودند وبحران آفریدند ....!
-------------------------------------------
برگردان بفارسی - صاحب این قلم
اگر دیروز ازبرکت گله "گوسپندان امرخیلی" انتخابات افغانستان(انتخابات گوسپندی) به چالش کشیده شد وزخم های بجا مانده اش هنوزغیرقابل مرحم است زیراضربه تیرش تا استخوان کارکرده است ، هنوز که هنوز است این وطن دریک بحران سراسری فرورفته است ونفس گیر شده است ، ولی همین گله گوسپندان دریک گوشه ای دیگر از دنیا بازهم مشکل برای منطقه وجهان آفریده اند و حتی تهدید باالقوه برای سیستم دفاع موشکی امریکا درخاک رومانیا شده اند.
بطور مثال: « یکی از مهم ترین پایگاه های سیستم دفاع موشکی آمریکا در اروپا، که در جنوب رومانی است در معرض خطر جدی به دلیل موجودیت گله گوسفند متعلق به یک کشاورز محلی قرار گرفته است.
مرکز فرماندهی این راکت ها درسال 2014 این مشکل را به دولت رومانی درمیان گزاشته بودند ؛ که ازنظر ایمنی داخل شدن گوسپندان دراین منطقه جهت چراگاه نقض استانداردهای استراتیزیک این قوا است ، هما نطوریکه حساب شدن این گوسپندان درانتخابات به نفع یک کاندید نقض انتخابات افغانستان وتهدیدی برای امنیت این کشور بود واین مشکل هر روز دامنه اش وسیع تر میشود. در رومانیا قریب به دوسال است که محکمه بین کشاورزان ( صاحبا ن گوسپند) با وزارت دفاع رومانی ازیک طرف ومشکل وزارت دفاع امریکایی از طرف دیگر جریان دارد ، وتاکنون به نتیجه نرسیده اند ،از آنجاییکه این پرونده گوسپندان رومانی به دادگاه عالی ارجاع شده است ، هنوز نمیتوان نتیجه اش را بیان کرد.». همانطوریکه از بطن انتخابات گوسپندی افغانستان حکومت دوسره بوجود آمد ، اگر مشکل گوسپندان افغانستان را " جان " آنطوری که میخواست حل نمود؛ ممکن است مشکل گوسپندان رومانی را " رکس " حل نماید.
منبع - ریا نوستی

>>>   اگر جرم و جنایت نکنند. اگر خود را در محیط تحصیلی و محیط کاری ادغام کنند و زودتر سر پای خود ایستاد شوند و از دولت کمک اخذ نکنند و همچنان دلایل پناهندگی شان نیز قابل اعتبار باشد، شانس امکانات قبولی آنها در محکمه دوم نیز شاید تغیر بخورد.

>>>   بهتر‌است‌المان‌نیروهای‌نظامیاش‌را‌از‌افقانستان‌خارج‌کند‌تا‌افقانستان‌ارام‌شود‌‌وان‌موقع‌لازم‌نیست‌ناز‌المان‌ها‌را‌بکشیم‌تا‌افقانها‌را‌قبول‌کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است