سرهای بلند، لایق بوسیدن است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۱    ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ کد خبر: 145020 منبع: پرینت

نور اگر همینجا خاتمه هم پیدا بکند تاریخی شده است. او برای پاسخگویی به نیازها و برای پرکاری خالیگاهای جامعه ی خویش در حال امید آفریدن است. نیاز به عدالت، رفع خودکامگی و استبداد، مبارزه با فساد سیاسی و مالی و نیاز به ایستادن در برابر تبعیض و تعصب در جامعه ی ما بخصوص پس از روی کار آمدن رژیم موجود به حداعلای خود رسیده است. خالیگاه قهرمان، خالیگاه رهبر و خالیگاه یک زعیم صادق و خادم به وضوح در نگاه و نگرش نسل و نفوس جامعه ی امروز افغانستان حسرت و حرمان آفریده است.

مردم شهید پرور و آزادی خواه پیشانی های سجده کرده به طاغوت را نمی بوسند. این حرکت نمادین نشان دهنده ی آرزومندی یک نسل سرخورده ی باز مانده از یک دوره ی با عظمت و طلایی است. حاسدان و حاکمان کاذب و فاسد باید به این نتیجه رسیده باشند که در برابر موج نارضایتی مردم از نحوه ی نگاه و رفتارشان جز به احترام و تسلیم نمی توانند ره به جایی ببرند.

نتیجتا می توان گفت که این همه مشروعیت و پذیرایی از نور همه اش به معنای بی کم و کاستی شخصیت و رفتار او نیست بلکه بیشتر از نامشروع بودن و جعلی بودن داعیه هایی است که مردم را به گروگان گرفته و امید می رود تا اگر قیام نور بتواند سرنوشت شان را از قید جعلی گرایی و تقلب زایی به رهایی برساند.

برنا صالحی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عطامحمد نور
نظرات بینندگان:

>>>   کله دزدان از بریدن است و انسانهای زبون ودزد اماده سر بوسیدن است وکسانی سر بوسی میکند که امید چور و دزدی خودرا برای فردا دارد

>>>   تاجیکان سرعطارا ببوسد، عطا برای هزاره ها دربلخ بجز تبعیض ناروا چه کار مثبت انجام داده است تا سرش مستحق بوسیدن باشد؟؟؟ کافیست علی آباد مزار را که یک محله هزاره نشین است را نگاه کنید، به تبعیض ایشان یقین کرده ونظرتان عوض خواهد شد.

>>>   کسی بحرف های جاسوسان و دزدان قومگرایان عوام فریب توجه نداشت وندارند دلکتان جمعباشد شما خاینین را مردم خوب شناخته که کی هستید و چه میخواهید اگر هرقدری قوله بکشید و توطعه و دسیسه و تهمت بندید جایرا نمیگیرد عطامحمد نور ثابت کرده که مرد با وفا خدمتگار مردم بدون تعبیض و صادق و راستگو و وظندوست است به استثنای محدود اشخاص دیگر تمام مردم اعم از پشتون و تاجک و هزاره و ازبک وترکمن و پشته یی و غیره همه با یک صدا در پهلوی عطامحمد نور ایستاده اند هیچکس نمیتواند با توطعه و دسیسه و تهمت زدن این مشت گیره خورده را باز کند و از هم بپاشاند .

>>>   عطامحمد نور وپایگاه مردمی او:
بنده در ضمن اینکه مصروف مقابله با دشمنان قسم خورده و زبون این خاک بودیم همچنان تحلیل و نظارت از سایت های خبری را می پسندم، درین خصوص عرض کنم که کسانیکه در مطابقت، به عنوان متن من قرار دارند باید استفادۀ موثر به سرنوشت و ثبات این وطن بکار گرفته شوند بهتر خواهد بود.
رحمت خان پیلوت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است