عطا محمدنور از امپراتورى شمال تا امپراتورى رسانه
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۵    ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ کد خبر: 145021 منبع: پرینت

امپراتور شمال يا امير خراسان و ياهم مسعود ثانى .... !
استاد عطامحمد نور والى بلخ باستان از يكماه بدينسو در سر خط خبرها و رسانه هاى داخلى و رسانه هاى بيرونى قرار دارد و در ميان ميليون هواداران اش هر روز سوژه خبر و بحث گفتگو است ... و اين يعنى اهميت و جايگاه والى قدرتمند بلخ كه رقيبان سياسى اش را سخت نگران و برآشفته ساخته است.

رقيبان پنهان و آشكار آقاى نور از قدرت گيرى و موج سوارى موج هاى دامنه دار حمايت هاى بسيار گسترده ى مردمى در سراسر كشور حتى در شبكه هاى اجتماعى فيسبوك و تويتر و يوتيوب و ... بسطح جهان، رقيبان و مخالفان را از دولت گرفته دوستان سياسى اش را شوكه كرده و سخت بر آشفته شده اند....
ارگ و همدستان نا جوانمردشان از تصميم پذيرش استعفانامه والى بلخ و دسيسه شكست خورده شان سخت پشيمان اند و حتى مشاجرات لفظى شديد ميان طراحان اصلى و حاميان شان در گرفته است.

البته تماس تلفنى مايك پنس معاون رييس جمهور آمريكا بر سر تنش ها ميان ارگ و جميعت از هرگونه گزينه زور هشدار داده و به گفتگوهاى دوستانه با والى بلخ تاكيد كرده است و اين تماس برنامه دسيسه مثلث خبيثه را بيش از پيش به بنبست و شكست مواجه ساخته است.

رخ ديگر قضيه با استعفاى سخنگو ى والى نام نهاد بنام مهندس داوود، آقاى رحمت الله فطرت، ابعاد اين دسيسه ى زشت و خطرناك در حال افشاشدن است و اين خود مي رساند بازى هاى كلان و بسيار خطرناك در پس دسيسه تغيير والى بلخ وجود دارد.

مردم شمال و سراسر افغانستان مسير دسيسه و برنامه سياست هاى فاشيستى و حذف حكومت ناوحدت ملى در مسير خلاف بر گشت داد كه در نتيجه برنده بازى ميدان آقاى عطامحمد نور والى كنونى بلخ است وجهه بيشتر و گسترده تر مرمى را بدست آورده است.

بها بقايى


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عطامحمد نور
بلخ
نظرات بینندگان:

>>>   از نور هیچ کس پرسان نکرد این همه پول را از گچا آرودی یک زمانی 1300 روپیه معاض میگرفتی حال پیش از 1000 ملیون دالر دارید ..............این حکومن وجمعیت ها که این انسان رشوت خور را تبدیل کرده نمی تواند
فرشید قلعه کاه فراه

>>>   وقت وقت این ................نیست سر مردم فرمانروای کند .......................

>>>   مانند آقای نور هزاران پولدار با تغیر وضعیت کشور بوجود امده از کدامش سوال شده که از جناب نور شود اگر چنین مسایل بازخواست شود هیچکسی به شمول آنانیکه فعلا در قدرت هستند پاک نخواهند بود مردم همه چیز را میدانند وهمه گیرا میشناسندهستند مردمانیکه با یک نکتایی از غرب آمدند حالا ملیونر اند پس انانیکه اینجا بودند وتجارت کردند حق شان است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است