نگرانی مجلس سنا از شبنامه‌ های داعش در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۸    ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ کد خبر: 145061 منبع: پرینت

حالا داعش به دروازه های کابل رسیده است و بدون هراس شبنامه به دیوارها نصب می کند، درتمام ولسوالی بگرامی کابل از سوی افراد داعش بالای مکاتب و خانه‌ های شخصی بیرق نصب کرده و بسیار به کابل نزدیک شده‌ اند. مجلس سنا افغانستان پخش شبنامه‌ ها از سوی افراد نامعلوم به حمایت از گروه داعش و پخش شبنامه به نفع این گروه در ولسوالی بگرامی کابل را یک مساله نگران کننده می‌ داند.

این موضوع عکس‌ العمل تند شماری از سناتوران را برانگیخته است و آنان در نشست عمومی روز سه شنبه «26 جدی 1396» مجلس سنا تاکید کردند که باید نهادهای امنیتی جلوی فعالیت این گروه را بگیرند. مولوی غلام محی‌ الدین منصف یکی از این سناتوران در این مورد گفت: تبلیغات و پخش شبنامه به حمایت از گروه داعش در ولسوالی بگرامی کابل برای ما قابل نگرانی جدی است و باید ارگان‌ های کشفی و امنیتی در این مورد از دقت کامل کار گیرند. هرگاه افراد داعش آنجا وجود داشتند باید بازداشت شوند و هرگاه وجود نداشتند و برخی افراد به نفع آنها تبلیغ می‌ کنند ارگان‌ های کشفی باید آنان را بازداشت کرده و مجازات نمایند.

این سناتور می گوید: در تمام ولسوالی بگرامی کابل از سوی افراد داعش بالای مکاتب، خانه‌ های شخصی بیرق نصب کرده و بسیار به کابل نزدیک شده‌ اند این در حالی است که پیش از این در ولایت‌ های غزنی، لوگر و خوست نیز از سوی افراد مسلح مربوط به گروه داعش شبنامه پخش شده بود.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس سنا
داعش
شبنامه
نظرات بینندگان:

>>>   اینها داغشی های خودی است که چندروز پیش 13 نفر شان مهمان حکمتیار صاحب بودند

>>>   درینجا امکانات تطبیق دوپلان است.
یا داعش له آسیای میانه انتقال داده میشود و یا هم جنگ به داخل پاکستان کشیده میشود و پاکستان خلع سلاح هستوی میشود و جلو شاهراه چین-شرق میانه گرفته میشود.
شاید هم پلان ها یکی بعد از دیگری و یا هم زمان تطبیق شود.

>>>   اگر همین حالت باشد شبنامه های داغش به روز نامه تبدیل خواهد شد
حکومت بیشتر اندیوالان ائتلافی اش را دشمن میداند تا داغش را


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است