تهداب گذاری منار نمادین برای شهدای رسانه ای
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۶    ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ کد خبر: 145164 منبع: پرینت

مراسم یادبود از شهدای رسانه ای کشور در پل باغ عمومی کابل در دومین سالروز حمله انتحاری بر موتر کارمندان موبی گروپ (خونین ترین رویداد رسانه ای کشور) برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، سنگ تهداب بنای نمادین از یادبود شهدای رسانه های کشور امروز شنبه 30 جدی 96 با حضور داکتر عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی، سنچارکی معین نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ، حبیب زی سرپرست شهرداری کابل، فدراسیون روزنامه ها و همکاران رسانه ای گذاشته شد.

سرپرست شهرداری کابل در این مراسم گفت: آزادی بیان از جمله دستاوردهای جامعه رسانه ای کشور بوده است و بنایی که برای یادبود از آنان ساخته می شود در معرض دید همگان در ساحه عمومی در پایتخت ساخته خواهد شد.

این بنا از سوی حکومت و به پاس رشادت های خانواده مطبوعات کشور در راه روشنگری و حفاظت از آزادی بیان و کثرت گرایی اهدا و اعمار شده است.

قرار است این بنا نهایتا تا ماه می سال میلادی آینده در روز جهانی مطبوعات افتتاح شود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شهدا رسانه
بنا
نظرات بینندگان:

>>>   Faiq
يك پرسش:
تاجيك ها هستند، هزاره ها هستند، ازبيك ها هستند و ديگر اقوام عدالتخوا خراسان زمين هستند ولي اوغان ها نيستند.. يك دانه اوغان در اين صف ديده نميشود، اگر ميشود پس برايم لطفا معرفي كنيد! اين را در علوم سياسي تجزيه ميگويند....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است