کرزی با اقدام نظامی علیه پاکستان مخالفت است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۲    ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ کد خبر: 145173 منبع: پرینت

پاکستان 50 برابر بیشتر از افغانستان برای آمریکا اهمیت دارد.

حامد کرزی رییس جمهور پیشین کشور در گفتمان رایسینا در پایتخت هند درخصوص صحبت ها از افزایش فشار ها بر پاکستان گفته است که این کشور همواره از هراس افکنان بحیث یک ابزار سیاست خارجی استفاده کرده است؛ خواهان اقدامات سیاسی، اقتصادی و افزایش فشارها بر پاکستان هستم اما از اقدام نظامی بر ضد پاکستان حمایت نمی کنم.

کرزی بیان کرده است که هرگاه آمریکا به پاکستان جنگ افزار بدهد، روسیه نیز چنین کمک ها را در اختیار اسلام آباد قرار خواهد داد چنانچه جنگ افزارهای آمریکایی نزد پاکستان 90 درصد بیشتر از جنگ افزارهای روسی در آن کشور است.

وی افزوده است که هنگامی که امریکا دادن جنگ افزار را به پاکستان متوقف کرد، در آنصورت، از روسیه نیز می خواهیم تا همین کار را بکند.

رییس جمهور پیشین با بیان اینکه مافیای غربی از کشت و تولید مواد مخدر در افغانستان سود می برند تصریح کرده است که در افغانستان اصلا مافیا نداریم، اما برخی سرمایه گذارانی داریم که گاهی عملکردشان درست بوده وگاهی هم اشتباه اما هیچگونه مافیایی در افغانستان وجود ندارد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   سابقـــا هم وقتی شاه شجاع نزد انگریز ها میرفت یگ شهزاده دیگر نزد تزارها میرفت ودر بخارا منتظر فرصت می بود حالا کرزی صاحب 15سال به زور امریکا سلطنت کرد حالا رفته نزد وارثین تزار تا اگر شود پانزده سال دیگر به زور روسها صاحب قدرات شود

>>>   چطور از اقدام نظامی علیه پاکستان حمایت نمی کند؟
یادش رفت که هنگامی که طیاره های بی پیلوت امریکا مناطق ساحلی پاکستان را مورد حمله قرار داد،حامد کرزی در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت که ما سال ها است که میگوییم مراکز تروریستی در خاک پاکستان است،اما باور نمی کردند.حالا بخیر عملیات هوایی برضد این مراکز تروریستی در آنطرف سرحد شروع شده است.
چیزی که ارتباط به خرید سلاح میگیرد خود هند همیش هم از روسیه و هم از امریکا سلاح خریداری میکند.
،بخاطر آن که رضایت هردویشان را داشته باشد.
چیزی که ارتباط به مافبای میگیرد،اصلاًکلمه مافیا از جرایم سازمان یافته در ایتالیا که توسط فامیل ها و گروپ های باهم ارتباط که در بخش های مختلف جرایم انجام میدادند،گرفته شده است.بعداً این اصطلاح در تمام کشورهای دیگر که جرایم سازمان یافته شده انجام میشد،نیز استفاده بعمل آمد.
در افغانستان نیز این اصطلاح در مافیای مواد مخدره استفاده میشود،که تحت نظارت قوای دولتی و قوای خارجی و طالبان ،کشت کوکنار صورت میگیرد و در لابراتوار ها به هیرویین تبدیل میشود و از سرحدات به خارج مرز های افغانستان و تمام نقاط جهان قاچاق میشود.
اگر این یک مافیای سازمان یافته نباشد،تولید سالانه شش هزار تن تریاک و تبدیل آن به هیرویین و قاچاق آن به خارج امکان پذیر نخواهد بود.
مهمترین عضو این مافیا خود کرزی و جنرال رازق است که از همین جهت اختلافاتی بین کرزی و اشرف غنی نیز پیدا شده است.

>>>   حالا پشتونها بخاطریکه خرزی یک اوغان است مقابل اوغان خود خاموش مینشینند و هیچ نظره نمیدهند چون فکر میکنند خرزی درست گفته باشد . اگر موضوع نا امن سازی بلخ باشد ......شروع میشود.

>>>   یک رییس باند مافیایی در قند هار بود و به آقای کرزی هم نزدیک بود
خدا ببخشایش دو سال پیش ترور شد .همه میدانند چنانچه و زیر داخله
وقت دهن پر میکرد ( یعنی اشاره میداد ) ام میترسید و نمی گفت .

>>>   تو کدام ...................استی که در مقابل مداخله علیه یک کشور متجاوز هنوز هم مخالفت میکنی واقعاً تو نوکر زرخرید آی ایس آی بودی .............


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است