غنی به ربانی اجازه رفتن به آمریکا را نداد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۴    ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ کد خبر: 145174 منبع: پرینت

هنگامیکه صلاح‌الدین ربانی وزیر خارجه در فرودگاه کابل راهی کنفرانس امنیتی نیویورک بود، اشرف غنی از وی می خواهد به نیویورک نرود و برنامه مذاکرات جمعیت و ارگ را به پیش ببرد. چون آمریکایی‌ ها فشار جدی برای حل اختلافات درون حکومتی وارد کرده اند.

ربانی سفر اش را کنسل می‌ کند و به حکمت کرزی معان سیاسی وزارت خارجه در شهر دبی دستور می‌ دهد تا در کنفرانس نیویورک شرکت کند.

بعدتر روشن می‌ شود که اشرف غنی تلاش کرده است به بهانه مذاکرات ارگ و بلخ مانع رفتن ربانی به آمریکا شود و این مساله خشم ربانی را بر می‌ انگیزد.

روند مذاکرات بار دیگر بدلیل به میان آمدن اختلاف میان غنی و ربانی متوقف گردیده است. صلاح‌الدین ربانی به مزار شریف سفر کرد و از آنجا به ترکیه خواهد رفت.

با این حال از وضعیت برمی‌ آید که روند مذاکرات تا زمان نامعلومی به تعویق خواهد افتاد.

فهیم فطرت
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
ربانی
نظرات بینندگان:

>>>   ربانى ساده آدم است با او ارگ مثل توپ فوتبال بازى ميكند.ربانى خبر ندارد كه حلقه فاشيزم كه حكمت خليل هم يكى از انها ميباشد به او ريشخنذ ميزنند و تحقير ميكنند.

>>>   يك ضربه ديگر به بچگى و خامى صلاح الدين جان

>>>   خدايا ملت را از شر اين حكومت و اين دولت نا بكار و دزد نجات ده، خدايا ما ملت را توان مقاومت و جهاد در مقابل مفسدين في الارض عطاء فرما.

>>>   شمابیاد داشته باشید که این اشرف غنی........... افغانستان را به رضایت فاشیستهای معلوم الحال قبیله به تباهی می کشاند.

>>>   خوبش کرد این ..........ره, خودش وزیر برحال دیک حکومت میروه همرای مخالفین درد میکنه باز شوق سفر خارج هم در سرش میزنه. مه میگم حتی حق رفتن تا شوربازار ره نداره.

>>>   ربانی وزیر خارجه کشور نه بلکه وزیر خارجه باند جمعیت است

>>>   ربانی باید دراین زمان طلائی از هرگونه هوشیاری های وتجربه های گذشته پند گرفته وقاطعانه وارد میدان شود

>>>   خم خمرفتن صیاد از بهر شکار است با چم و خم اشرف غنی احمدزی کسی بازی نخورد غنی احمد زی تیار گژدم است بدون نیشزدن ارامش نمیگیرد بمجردیکه بتواند باخم و چم اش ترا غافلگیر کند فورا نیش خود را میزند و زهر خود را خالی میکند بجز تبار خودش به هیچکس صادق و وفادار نبوده ونیست اعتماد بحرف های ان ساده لوحی است ازمودن را ازمودن خطا است .

>>>   نوش جان غنی .

>>>   جمعیت ساده لوحانه منتظر لطف ارگ است اما ارگ فقط وقت می خرد و پلانش را عملی می کند

>>>   ربانی بچه است او را در سیاست چه کار آبرو ندارد هر روز او را به بهانه از صفر های خارجی بدور می اندزد

>>>   (عقل تاجک ...... است) راست است بخدا
این جمعیتی ها 50 سال است که بازی می خورند
اینتها فقط به توطئیه و پول پیدا کردن ساخته شده اند بهتر است که خود را از سیاست بیرون بکشند تا غنی بابا بتواند به خوبی کار های نیمه کاره خود را تکمیل کند

>>>   ای غنی گگ نماینده قوم فاشیزم و متعصب است هیچ گاه نمیخواهد که آریانا در صلح و آرامی باشد تا یک نفر از این قوم انتحاری باشد خود را انفلاق کرده و کشور را نا امن میسازد .... خدا براین انتحاری ها باد!
وحید الله هستم از شهر قندهار

>>>   هر ریس جمهوری در دنیا اختیارات تام در امورات کاری خود را دارد
ازاینکه گزارشگران ، ‌سیاستمداران ، و مردم افغانستان در هیچ زمان برای خود یک تصمیم گیرنده ای ندیده بود در مملکتشان حالا برای شان جای تعجب است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است