غنی و عبدالله باز هم مانند گذشته عمل می کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۶    ۱۳۹۶/۱۱/۱ کد خبر: 145216 منبع: پرینت

حمله شب گذشته تروریستان در هوتل انترکانتینانتال در شهر کابل خیلی خونین و دردناک بود.

قابل تشویش نیست مثل همیشه به شکل متحد المال بزودی جناب رییس جمهور و رییس اجرایی این حمله را با شدیدترین الفاظ محکوم نموده و برای قربانیان جنت فردوس و برای زخمی ها شفای عاجل می خواهند، کمیسیون را نیز تشکیل می دهند تا موضوع را بررسی نموده و باز می گویند عاملین این حادثه را شدیدا مجازات می نماییم.

خیر بیبینند آفرین شان با این دلسوزی و با این تدابیر پیشگیرانه غیر از این دیگر چی کرده می توانند اینها نیز مانند ما از همه چیز بی خبر اند حالا سوال اساسی نزد همه مردم این است:

1. چرا سه هفته قبل بسیار باعجله امنیت این هوتل از پولیس گرفته شد و به یک کمپنی شخصی امنیتی داده شد.

2. از سوی دیگر دو روز قبل آمریکایی ها گفته بودند که در یکی از هوتل های مهم در شهر کابل حمله می شود اینها از کجا می دانستند و چرا جلوگیری نشد.

3. در تصاویر دیده شد که یکی و دو نفر از هموطنان ما که می خواستند خود را از منزل پنج نجات دهند چون وسایلی نبود توسط یک چادر خود را به پاین پرتاپ کردند که متاسفانه یکی از آنها کشته شد آیا این حکومت با همه ساز و برگ اش یک زینه نداشته اند که تا به منزل پنج برسد یا کسی به فکر کسی نیست متاسفانه با گذشت اضافه تر از 13 ساعت تاکنون نیرو های امنیتی نتوانستند تروریستان را نابود سازند و هنوز جنگ ادامه دارد.

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حمله
کانتینانتال
قربانیان
غنی
عبدالله
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است