بجای کارهای بیهوده به امینت کشور رسیدگی کنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۵    ۱۳۹۶/۱۱/۱ کد خبر: 145220 منبع: پرینت

جناب اشرف غنی!

شما که قادر نیستید امنیت شهر کابل را با درنظرداشت موجودیت قطعات بین المللی تامین کنید پس چگونه می توانید کل افغانستان را از بحران خارج سازید.

در چنین وضعیتی که افغانستان در میان وحشت انبوه تروریستان قرار دارد شما عوض اینکه با شورای امنیت ملل متحد و همکاران بین المللی تان به تفاهم برسید، وضعیت کشور را با به پیش گرفتن از طریق مجراهای دیپلماسی با کشورهای آمریکا و روسیه در میان بگذارید، به آنها به شکل درست بفهمانید که افغانستان ابزاری جنگِ سرد میان شرق و غرب شده است و باید مردم قربانی این جنگ نباشند اما متاسفانه شما در این راستا هیچ حرکتی انجام نمی دهید و بر عکس خوش بین بر آینده هستید.

در اینجا که امنیت شهروندان در خطر است و فقر اقتصادی رو به اوج است این خود نشان می دهد که بیشتر مردم از فقر و غربت مجبور به یکجا شدن با داعش و طالب می شوند. شما بجای این همه که افکار عمومی را تغییر دهید و جنگِ شمال و جنوب را به راه بیاندازید از تشنجات با والی بلخ دست بکشید و امنیت کشور را در برنامه کاری تان جا دهید تا مردم راحت زندگی کنند.

والی ولایت فراه که نماینده تان در ولایت است از دسترسی سلاح های مدرن روسی در دست طالبان خبر می دهد شما باید این موضوع را پیگیری کنید نه مقام ولایت بلخ را...!

عبدالقادر ناصری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
حملات
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است