پای تروریستان به قلب کابل رسیده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۴    ۱۳۹۶/۱۱/۱ کد خبر: 145241 منبع: پرینت

همزمان با آغاز کار حکومت وحدت ملی، انتحار، انفجار، گروگان‌گیری، قتل و کشتار در سراسر کشور به ویژه شهر کابل نیز شدت بیشتری یافت و روز به روز هم رو به افزایش است.

انتحار، انفجار و کشتار در زمان حکومت وحدت ملی کاملا به یک امر عادی تبدیل شده است اگر یادتان باشد در ابتدای روی کار آمدن حکومت وحدت ملی هرگاه انتحار و انفجاری روی می‌ داد یا کشتار و گروگان‌ گیری اتفاق می‌ افتاد، مردم و جامعه مدنی دادخواهی می‌ کردند، خیمه‌ های تحصن برپا می‌ نمودند، از کوتاهی حکومت و نهادهای امنیتی انتقاد می‌ کردند و...

اما اکنون مردم و جامعه مدنی همه و همه به این نتیجه رسیده‌ اند که این حکومت نه گوش شنوا دارد و نه توان مقابله با دشمن اگر مصلحت‌ اندیشی نکنیم و واقعیت را بیان کنیم حکومت ما در برابر تروریست‌ ها کاملا درمانده شده و نیروهای امنیتی ما در برابر دشمن سر تسلیم فرود آورده‌ اند.

تروریست‌ ها در ولایات و ولسوالی‌ ها که هیچ بلکه در قلب پایتخت هر جایی را که بخواهند مورد حمله قرار می‌ دهند و نیروهای کشفی و امنیتی ما در جلوگیری از حمله دشمنان کاملا ناتوان‌ اند.

محمدنسیم جعفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تروریستان
حکومت ناتوان
نظرات بینندگان:

>>>   آوازه های بود مبنی بر اینکه صلح با حزب اسلامی در امنیت و ثبات کشور رول عمده دارد اما با گذشت چند سال اوضاع نظربه قبل بدتر و بیشتر خراب شده از دولت پرسیده شود صلح با این حزب چه نفع به ثبات کشور داشته چقدر فیصدی نظم آرامش بوجود آمده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است