رییس مجلس در ناامنی ها و اختطاف قندوز دست دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۷    ۱۳۹۶/۱۱/۱ کد خبر: 145253 منبع: پرینت

ناامنی های قندوز بدست افراد وابسته به رییس مجلس نمایندگان صورت می گیرد.

انجنیر کمال عضو مجلس نمایندگان در نشست علنی روز شنبه 30 جدی 96 این مجلس ضمن اعتراض به اوج گرفتن ناامنی ها، فساد اداری، قاچاق و اختطاف در قندوز گفت: در اغلب این ناامنی ها و اختطاف ها افراد وابسته به رییس مجلس نمایندگان دست دارند.

نماینده قندوز با متهم‌کردن عبدالرووف ابراهیمی به باج‌گیری و غصب زمین گفته است که ملیشه‌های وابسته به وی در اکثر ناامنی‌ها در ولایت قندوز دست دارند.

بگفته وی، افراد رییس مجلس نمایندگان در قندوز، مصروف قاچاق مواد مخدر هستند و کسانی که در ادارات گماشته شده اند نیز دلالان ابراهیمی هستند.

عضو مجلس نمایندگان افزود: رییس مجلس ده ها جریب زمین را در قندوز غصب کرده که زمین دانشگاه قندوز یک نمونه آن است و همچنین ملیشه های وابسته به رییس نیز در شاهراه ها از مردم باج گیری می کنند.

گفتنی است که رییس مجلس نمایندگان چندی پیش نیز مطابق با فیصله کمیسیون حقیقت یاب مجلس به سو استفاده از صلاحیت و نیز فساد مالی متهم شد و قرار شد 54 لک افغانی را به مجلس بازگرداند، پولی که تا هنوز از طرف وی پرداخت نشده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس مجلس
قندوز
فساد
نظرات بینندگان:

>>>   اگر قرار باشد که دزد گیرند همه نمایندگان را باید بگیرند.

>>>   درابتداءعنوان اعلای کلمت الله و نتیجه غصب و زراندوزی
یعنی درین قمار باخت آخرت درمقابل چرک دنیا

>>>   اگراین خبر راست باشد ودر تلکس شایعات نباشد، وحشتناک است، وقتی رئیس قانونگزاری وخانه ملت اینگونه باشد، حال دیگرنمایندگان معلوم است، واقعا حکومت ومجلس فعلی شرم آوراست.
باکول

>>>   این نام نیکی را به تمام اعضای پارلمان افغانستان تبریک می گویم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است