قدیر: طالب را می زنند و داعش را حمایت می کنند
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۴    ۱۳۹۶/۱۱/۱ کد خبر: 145261 منبع: پرینت

در حال حاضر حکومت شروع کرده است و به طالبان ضربه های بسیار قوی می زند که در اینجا یک سوال پیش می آید که اگر طالبان دشمن هستند داعش هم دشمن است؟ پس چرا طالبان را می زنند اما داعش را نمی زنند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، ظاهر قدیر عضو مجلس نمایندگان در برنامه «نگاه ژرف» در خصوص عملیات حکومت در مقابله با داعش می گوید: در حال حاضر حکومت شروع کرده است و به طالبان ضربه های بسیار قوی می زند که در اینجا یک سوال پیش می آید که اگر طالبان دشمن هستند داعش هم دشمن هستند پس چرا طالبان را می زنند اما داعش را نمی زنند؟

وی افزود:حتی وقتی مردم عام آمادگی می گیرند که با داعش مقابله کنند به آنها اجازه داده نمی شود که با داعش مقابله کنند. در حالیکه در قانون اساسی اجازه داده شده است که وقتی حکومت نتواند از امنیت مردم دفاع کند مردم می توانند که به خاطر دفاع حریم خود، خانه و منطقه خود دست به کار شوند و دفاع کنند. حتی آن حق را هم حکومت از مردم می گیرد.

قدیر در خصوص امکانات داعش گفت: امکاناتی هم که در اختیار عملیات های مقابله با داعش گذاشته می شود بسیار کم است. برعکس اگر امکانات داعش را ببینیم مغزمان سوت می کشد. اینها نشان می دهد که حکومت هیچ مقابله ای در برابر داعش نمی کند و جامعه بین المللی هم کاملا سکوت اختیار کرده است. ما از این باید چه معنایی دریافت کنیم؟ جز اینکه حکومت و جامعه بین المللی در راستای حمایت از داعش گام بر می دارند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالب
داعش
نظرات بینندگان:

>>>   درست است

>>>   یا ثابت کن ویا چادر بپوش ،

>>>   روشن فکری و افشاء گرای افغانستان
حمله ى تروريستى ديروز بر هوتل اِنتركانتينِنتَل خلبانان و كارمندانِ شركت هوايى كام اِير را نشانه گرفته بود. به گونه ى اين شركت با شمال و عطا محمد نور پيوند دارد. در اين حمله يازده تن خلبان هاى كام اِير به شكلِ وحشيانه ى كشته شدند.
عجيب اين است كه دهشت افگنان موازى با سياستِ رژيمِ دست نشانده ى كابل در پى ضربه زدن به منافعِ اقتصادى مردمِ هوادارِ اُستاد عطا محمد نور بودند!

>>>   اصـــــل موضوع کـــــــــام ایــر بوده که از بلــــخ وبه عــــطا نزدیکی دارند

>>>   گرچه حملات هوائی بالای داعش در نقاط مختلف کشور انجام شده، اما خیر است قدیر صاحب خونسرد باشید اکنون داعش مهمان نو رسیده است به همگان معلوم است که یک تعداد افغان ها مهمان نواز هستند، بی حرمتی به مهمان هم در قانون ما افغان ها جرم است، مگر مهمانان بدگمان را آخرین مهمانی شان باشد!
رحمت خان پیلوت

>>>   طالب و داعش دو سر از یک مار می باشد که نامش سعودی است و در خدمت اهداف امریکا می باشند.هر دوی آنها تشنه به خون کودکان و زنان و مظلومان می باشند و هدفی به جز بدنام کردن اسلام و تفرقه در دنیای اسلام ندارند.
عایشه از تهران

>>>   درهر ولایت فرق میکند درمناطقیکه امریکا رول دارد از داعش حمایت میشود
ودرمناطق و ولایتیکه ایران وروسیه رول بازی میکند حمایت داعش کمتر است وطالب
حمایت میشود

>>>   اګر هر کسی چیزی بګړید درست است ولی این مافیای هیرویین و مواد مخدر و اجنت. ای اس ای حق هیچ سخن زدن را در مقابل دولت ندارد چون خود دشمن دولت است.

>>>   امریکا پروژه طا لب را به پایان رسا نید و حا لا می خو ا هد داعیش را رشد دهد تا حضور نظامیش در افغا نستان پایدار باقی بما ند

>>>   ظاهر قدیر همین قدر برایت اظهار نظر میکنم خودت هم یکی از این افراد هستی ،عقلآ موضوع روشن است این همه تیلر های باربری ات سرط تورخم را پشت سر میگرزارند و مواد را که از پاکستان انتقال میدهد و بدون درد سر به سرمنزل مقصود. میرسند آیا قابل سوال نیست مگر هیچ کمک مالی نمیکنی طالبان را ورنه سرمایه گزاف ات حتمآ باید حق بدهی ،اینجا افغانستان است فراموش نکن سرت در دولت دمت در پیش طالب است .
عبدالله ریحان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است