ابراهیمی از ریاست پارلمان تا قاچاق و ناامنی
اگر غنی در حد و اندازه یک تیوریسین به ریاست جمهوری رسید بنا به سیستم فاسد این نظام، ابراهیمی هم فرصت ریاست پارلمان را برای سال ها می یابد و بدل به رهبری می شود در ناامنی، قاچاق و اختطاف 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۳    ۱۳۹۶/۱۱/۲ کد خبر: 145263 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، ابراهیمی در مقام ریاست پارلمان در کنار ضعف کاری، رسوایی بزرگی در کارنامه دارد که شوک بزرگ مجلس بود اما اکنون از سوی نماینده ولایت قندوز متهم به قاچاق مواد مخدر، دست داشتن در ناامنی و هر اختطاف و غصب زمین در این ولایت شد، اتهامی سنگین که می تواند منجر به برکناری وی شود.

ولایت قندوز یادآور دو بار سقوط در یک سال و کشتار بی رحمانه طالب در قحطی تکان دهنده آن است اما این ولایت که همواره مورد بی اعتنایی حکومت قرار دارد در احاطه گروه های هراس افکن به دست عوامل ارگ همچنان ناامن می باشد.

اینکه رییس مجلس در قندوز مشغول قاچاق مواد مخدر است، دلالان در ادارات گماشته می شود و ملیشه های وابسته به وی در شاهراه ها از مردم باج می گیرد در صحن علنی مجلس و توسط نماینده این ولایت ابراز شد که پس از فساد گسترده ابراهیمی و ابراز تروریست دوستی های نمایندگان در کنار معامله بر سر رای های اعتماد، نشان می دهد جز انحلال پارلمان راهی دیگر باقی نمانده است.

این در حالی است که باید انتخابات پارلمان در تابستان سال آینده برگزار شود و با توجه به کمیسیون انتخابات زمین گیر با اعضای وابسته به ارگ در عدم اصلاحات انتخاباتی و معضل شناسنامه های الکترونیک، پارلمان آینده بهتر از برحال نخواهد بود و ارگ اجازه به ریاست رسیدن فردی با صلاحیت در مجلس را نمی دهد.

اتهام های وارده بر رییس پارلمان همزمان با آغاز تعطیلات زمستان مجلس جز براندازی آشوبی دیگر در آن و تداوم ریاست وی، نتیجه ای نخواهد داشت اگر آن تعداد اقلیت با صلاحیت مجلس همچنان در برابر سلطه گری ارگ و فساد گسترده مجلس اقدامی جز اعتراض در سخنرانی ها نداشته باشند.

زمانیکه در برابر رسوای بزرگ فساد و افشای پول های کلان دزدی ابراهیمی و عدم بازگرداندن آن، وی همچنان در ریاست مجلس حضور و توان ناامن کردن یک ولایت با قاچاق مواد مخدر را دارد هیچ اعتنایی به این گونه اتهام ها نمی کند.

قبیله گرایی، دلیل اصلی شکست های این سرزمین و به قدرت رسیدن خاین و معامله گر می باشد، در نبرد میان پشتون و تاجیک برای رسیدن به ریاست پارلمان به یکباره ابراهیمی که حتی در حد و اندازه یک نماینده نمی باشد فرصت ابراز وجود می یابد و سال ها در این مقام هم با فساد به بقای خود ادامه می دهد و هم بدل به مهره ای برای ارگ و ریاست جمهوری می شود.

وجود بیشمار نماینده معامله گر و طالب دوست در کنار آلودگی به فساد و قاچاق مواد مخدر نتیجه ای جز تداوم مقام های به مانند وی ندارد که حافظ تداوم حکومتی است که به دست قبیله گرایی چون اشرف غنی اداره می شود.

اینکه قندوز ناامن و از بدخشان تا تخار و هرات سرزمین طالب و داعش می شود، قدرت تروریستان نیست بلکه دست های پیدا و پنهان مقام های از همین نظام در هماهنگی با راس قدرت است.

ابراهیمی تنها نمونه ای کوچک از حکومت فاسد و تروریست پرروی می باشد که حتی مقامی از دل قومیت ازبک در هماهنگی کامل با ارگ می تواند در ریاست پارلمان با وجود دزدی و معامله باقی بماند اما جنرال دوستم به عنوان مهره اصلی مقابله با تروریستان با اتهام و دسیسه حذف و خانه نشین می شود.

افشای به تکرار از دست داشتن نمایندگان در ناامنی مناطق و هماهنگی با تروریستان برای تجارت مواد مخدر سبب برکناری کدام مقام و مقابله با فساد و خیانت شده است که اکنون دلیل هراس از برکناری برای رییس پارلمان شود؟

تقلب گسترده برای به ریاست جمهوری رسیدن اشرف غنی جدای از تلاش های کرزی در حکومت، شبکه وسیعی از معامله ها در ولایت و ولسوالی ها توسط نماینده و بانفوذان محلی صورت گرفت و برهمین مبنا، برای پیروزی در انتخابات آینده، اشرف غنی چشم بر اقدامات آنان می بندد تا صندوق های رای را به دست آورد.

اگر غنی در حد و اندازه یک تیوریسین توانست به ریاست جمهوری در افغانستان برسد نماینده ای ضعیف چون ابراهیمی هم فرصت ریاست پارلمان را برای سال ها می یابد و بدل به رهبری می شود در ناامنی، قاچاق و اختطاف قندوز.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ابراهیمی
مجلس
نظرات بینندگان:

>>>   هنگامی که مهاجمان بر این هتل حمله کردند، حدود دوصد مهمان در یک مراسم نامزادی «شیرینی خوری» گرد آمده بودند.
این منابع می‎گویند که مهاجمان بر مهمانان شلیک کردند و عروس و داماد را نیز به گلوله بستند.

>>>   شـــایداصـــــل هــدف کام ایر بلخ بوده که با عطا رابطه خوب دارد مجازات شد

>>>   مردم کابل بایدپول جمع کرده مدال طلائی شجاعت رابرای ریاست امنیت ملی افغانستان بسازند وتقدیم شان کنند چون خیلی فعال وبیدار هستند براستی که همیشه بیدار هستند
این حادثه را پیش از وقوع کشف ودر نطفه خنثی ساختند !!!
معاش وامتیازات نوش جان تان !
ملیون ها دالر پول اپراتیفی امریکائی ها نوش جان تان !
مدال تربیک تان
به امید موفقیت های بیشتر!!!

>>>   ابراهیمی این افتخاررابرایت تبریک عرض مینمائیم

>>>   چشمت را ببند و بی عدالتی را مبین ، گلویت را خفه کن و عدالت را صدا نزن ، به نقد تاریخ ، شاهان و شهزاده های مستبد ، عیاش و بیکاره قلم مزن ، از خودت از تبارت از ساختار ژینیتک بگذر و از خود تعریف اشتباه برون ده ، بپذیر که دیگران آسمان اند و تو ریسمان ، زبانی مادرت را از دهن دایه های حکومتی فرا گیر و واژه ها را بگذار دیگران برایت انتخاب کنند ، قبول کن و شک هم به دل ره مده که در مذهب سیاست «زی» ریس نامدارد و «پور » معاون و یا دستیار معاون، از هومنیزم تعریف فاشیستی اراعه بده و از از فاشیزم تعریف انسان گرا ، لابد بپذیر که خدا ترا درجه دوم و با اناتومی ناقص آفریده ، آخر بپذیر که پدر او« بابا» ا است و مادرش« انا » و از تو غلام و کنیز ووووو ، بپذیر ، اگر میخواهی ؛
وحدت ملی ، مصلحت ملی، اسلامیت و افغانیت را خدشه دار نکنی و ترا نماد وحدت ملی بدانند و متعصبت نخوانند تا باشد عرش خدا هم به لرزه نیاید.

>>>   حمد همایون صادقی
در کدام دادگاه از او بازخواست شود .
دادگاها ، کابینه ، ریاست اجراییه ، ریاست جمهوری ، مجلس نمایندگان ، سنا ، آستاندارها در دست افغان های فاشیست ( پشتون ها ) قرار دارد .
این سیستم دونیم قرنه فاشیستی اوغانی را باید از ریشه نابود کرد .
دیگر گپ ها اضافی و خواست ها واهی است .

>>>   امروز در کشور ما پول و پیسه حکومت میکند. هر کسی پول دار است او هر کار می تواند انجام دهد. مردم بکشد، زنان را به کنیزی بگیرد، ترور کند، مال مردم را چور کند، زمین های را تصاحب کند، به مال و ناموس مردم تجاوز کند. خلاصه مافیای قدرت و مافیای اقتصادی بر کشور ما حاکم شده است و کسی هم نیست که دربرابر آنها بایستد و مردم را نجات دهد.
ابراهیمی هم یکی از همین افراد است که در بدنه دولت جای دارد و کسی نمی تواند او را از مقامش پایین بکشد.

>>>   بارها پیشنهاد داده ام که پارلمان لغو شود مگرکجاست گوش شنوا. این محل کمیشن کاری بهترین محل است برای یکجا شدن دزدها وقاچاقبرها.
الهی این پارلمان را توسط یکی از انتحارکننده گان برباد کن .آمین

>>>   وکیل های پارلمان خیلی است که هم دوزد است هم تفریقه انداز قوم پرست قاچاق بر و در اختیطاف ها هم دست دارد مثلی احمد بهزاد لطیف پدران این هر دو خو جاسوس معلوم ایران است دیگر هافوزیه کوفی که هر کار .... میکند وغیره ابراهی بیچاره که هیچ کاری نکرده هی اهوی انداختین خود اصلاح کند بعدا به دیگران شروع کند کوفی .... بیش نیست در پارلمان شسته ما می شرمیم

>>>   برادران فوزیه کوفی در بدخشان به امکانات وی مواد مخدر قاجاق می کنند، اطرافیان ابراهیم به امکانان ابراهیمی، حاجی طاهر قدیر که از پدر به قچاق مواد مخدر مصروف اند. نمیذانم درین فوسیل خانه به جز بشردوست کدام ادم راستکار وجود دارد؟
عبدالولی

>>>   همه قاچاقبران، دزدان، وطنفروشان، قماربازان، ادمهای استفراغ شده از حامعه خلاصه چیزی که کو.. وکو.. در جامعه وجود دارند از بالا تاپایان بر وطن ما حکومت میکنند!!!!

>>>   ابراهیمی انسان بی عقده و بی ثباط در تفکرش و حتی یک فیصد کاری نکرده زادگاه اش ولایت کندز در امان باشد و حزب اسلامی را برای تفریقه در امام صاحب چاق کرده اند .
زره

>>>   تمام سران اقوام بجز دانش پول را سجده وبه مادرشان یعنی وطن شان خیانت کرده ومیکنند اما کسیگه در رأس نشسته ذره ای وجدان ندارد که یک قاضی را مأمور کند مفسدین را دستگیر حداقل یکسال زندانی کند تا کمی درد وآلام مردم افغانستان تسکین یابند،دستان خائینین،مفسدین،ظالمین ومنافقیین در یک کاسه هستند،در آن کاسه گوشت و خون ملت را میخورند اما نفاق وبد بختی در بین مردم آرام آرام شاهد نابودی خودشان هسنتد.
نادرشاه 


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است