نیروهای امنیتی مدیران ضد امنیت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۱    ۱۳۹۶/۱۱/۲ کد خبر: 145277 منبع: پرینت

نيروهای اطلاعاتی امنيتی موظف هستند مناطق، خاستگاه و پايگاه های تروريستی افراد مشكوک خرابكار را در داخل و خارج كشور شناسايی و زيرنظر داشته باشند.

اقدامات و حركت آنها را قبل از رسيدن به مقصد يا به محض ورودشان به كشور در همكاری با نيروهای پوليس يا در صورت لزوم با استفاده از ارتش نابود سازند امامتاسفانه در افغانستان نيروهای امنيتی و نظامی را سه تن از مديران خاين ضد امنيت رهبری می كنند (اتمر، استانكزی و اشرف غنی).

آنها بجای رصد و سركوب گروه های تروريستی به ناامنی هرات، قندوز، بدخشان، غور، فارياب و به ويژه بلخ و... می انديشند. اين روزها عظمت استاد عطا و امنيت بلخ كه هديه اشتباه خود اين خاينين بود كابوسی در برابر اين مديران فاسد ضد امنيت و توطیه گر شده و خواب را از چشمان اين وطن فروشان ربوده است.

نيروهای امنيتی سردرگم و بدون هدف راه می روند و در اين آتشی كه كرزی، اشرف غنی، اتمر و استانكزی با برادران ناراضی خود در داخل و همكاران شان در فراتر از مرزها بر پا كرده اند هر روز سربازان و فرماندهان خدمتكار دلير كشور و ملت مظلوم ما می سوزند و آنها نظاره گر هستند.

تا زمانیکه اين درخت آتش زا از ريشه بركنده نشود نشستن در سايه ی آن حماقت است يا به عبارتی روشن تر تا وقتی رهبران اين دولت تغیير نكنند و كميته ای به نام طالب زدایی از بدنه دولت به وجود نيامده باشد هر چند وقت اين نوع عمليات تروريستی مثل هوتل معروف كابل را شاهد خواهيم بود.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت نامشروع
تروریستان
نیروهای امنیتی
نظرات بینندگان:

>>>   تشکر از امنیت ملی ما که پیش ازینکه حادثه خونین در هوتل واقع شود اشرار را با مهمات وسلاح شان کشف ودستگیر کرد!!! ورنه خدامیداندچقدر تلفات وخسارات وارد میشد!!!
معاش وامتیازات دالری نوش جان تان!!!

>>>   آزادی AZADI
مهاجمین حمله بالای هوتل
اینها با اشخاصی که فارسی گپ میزد حمله میکردند ولی اشخاصی که پشتو حرف میزدند یا پشتون بودند در امان بودند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است