مردم با چه حسابی شما را ببخشند؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۶    ۱۳۹۶/۱۱/۲ کد خبر: 145285 منبع: پرینت

وقتی بیشترین وقت، توجه، ظرفیت و امکانت در عالی ترین سطح از تصمیم گیری ها را صرف جدال‌ های سیاسی درون نظام می‌ کنید و در توطیه سازی برای حذف رقیبان سیاسی از میدان سیاست هزینه می‌ کنید و به اشتباه به مصرف می‌ رسانید؛ اول؛ چگونه ممکن است وضعیت امنیتی کشور بهبود بیابد و جان و مال مردم بی دفاع و بی گناه از مصوونیت برخوردار شود؟

دوم؛ وقتی تمام تصمیم های امنیتی و بازی‌ های سیاسی در عرصه جنگ و صلح را شما انحصار کرده اید مسوولیت اتفاق ها و فاجعه‌ های از این دست را چه کسی باید پاسخ بدهد جز شما؟

سوم؛ اعلامیه ارگ را چند بار خواندم. تلاش کردم با درک شرایط دشوار این متن الکی و سراسر فرافکنی تان را بفهمم اما واقعا چیزی ندارد که بدل به فهم شود فقط تقلایی برای پیچاندن یک فاجعه لای روپوش سفر هیات شورای امنیت سازمان ملل به کابل. تقلایی که راه به جایی نمی‌ برد و قادر به لاپوشانی از خطاهای نابخشودنی شما در عرصه تصامیم امنیتی دفاعی نیست.

چهارم؛ در اعلامیه تان نوشته اید: "رییس جمهور بخاطر بررسی جدی چگونگی وقوع رویداد تروریستی مذکور به ارگان های مربوطه هدایات لازم صادر کرد".

حالا پرسش من که بدون تردید پرسش مردم نیز می‌ باشد این است که به دنبال همه رویدادهای فاجعه‌ بار چنین هدایت صادر شده است در چند مورد نتیجه این مثلا "بررسی های جدی" تان را به مردم اطلاع رسانی کرده اید و اصلا شهامت این را دارید که حقایق را به مردم بگویید؟ تحقیقات فاجعه 400 بستر به کجا رسید؟ از قول اردوی 209 شاهین چه؟ پرونده رجال برجسته را کجا دفن کردید؟ پرونده‌ های حمله به مساجد را چه پاسخ دارید؟

حقیقت یابی سیاسی در خصوص نسل کشی دهمزنگ و دوم اسد چه شد؟ پرونده رستاخیز تغییر چرا در پستوخانه های سکوت و فراموشی حواله شده است و چه کسی و چه کسانی دستور شلیک به شهروندان متعرض را صادر کرده بودند؟ آیا کسی از شما توان پاسخ گفتن در خصوص این پرونده‌ ها را دارد؟ کسی هست به ملت بگوید که چطور و چگونه چهار حمله کننده انتحاری در کمتر از 24 ساعت قادر به حمله بر مراسم جنازه سالم ایزدیار شده اند؟ کسی هست یا نیست؟

حالا وقتی برای هیچکدام پاسخ در خور منطق و سازگار به عقل و شعور بشر ندارید پرسش که باید جواب بدهید این است مردم با چه حسابی شما را ببخشند؟

آصف آشنا


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت
ملت
حملات
نظرات بینندگان:

>>>   مـردم تصمیم دارند از جیب خود پول انداز کنند وبرای هریک از پرسونل همیشه بیدار امنیت ملی مامدال طلائی ده کیوئی تقدیم کنند اگر کار وفعالیت پرسونل همیشه بیدار امنیت ملی ما نمیبود واین جنایت پیش از وقوع کشف نمیشد خدامیداند چی حادثه خونینی واقع میشد ، حالا برای مردم ثابت شد که ارگانهای کشفی ما واقعا همیشه بیدار هستند!!!!

>>>   تاجیکان بیدار شوید

نظر شما هموطنان چیست اگر چنین صفحه در فیسبوک راه اندازی شود.
برداشت مثبت و منفی تان را لطفا بنویسید

>>>   Shah Hussain murtazawi
‎ساعت ۱۲:۳۰ شب
‎صدای زنگ تلفون #رییس_جمهور:
‎- بلی، شاه جان بیدار استی؟
‎- بلی صاحب. امر و خدمتی؟
‎- از حادثهٔ کانتیننتال خبر شدی؟
‎- بلی متأسفانه
‎- امو چیز به فردا آماده اس؟
‎- چی؟ گزینهٔ نظامی؟
‎- نی بابا، پیام تسلیت ره می‌گم!
‎- بلی صاحب. پیام تسلیت انفجار بنائی بیخی آماده اس. منتظر هستم تعداد کشته و زخمی‌ها معلوم شوه. فردا صبح د فیس‌بوک مندازم.
‎- راستی، تقبیح خو هست د متن؟
‎- صاحب ، تقبیح ره ماندیم به متن داکتر صایب عبدالله. از ما «دشمن شکست خورده‌است» داره.
‎- خو، خیر ببینی. مه رفتم که خواب شوم؛ نوزده‌ساعت امروز کار کدم.
‎- شب‌تان خوش صاحب . مواظب بی‌بی گل باشید.

>>>   به نویسنده دومی
..........بر تو آدم آشوبگر شرارت پیشه.شیطان صفت غیر از ازبک وتاجيک وپشتون.گفتن ونفاق انداختن.چیزی دیگر بلد نیستی واقعا از این چهل سال نکبت.که باخونريزي و فلاکت گذشت سیر نشدي.این مردم افغانستان پشتون.ازبک .فارس.وغیره سال متمادی و دراز مثلی برادر در پهلوی هم زندگی کردن به شادی ها و غم های همدیگر شریک اند و همیشه همین طور میماند.این حرف های مخرب مثلا .فلانی ها بیدار باشید.این حرف ها را اشخاص خود فروخته .جاسوس.و خبیث مزد بگیر.براه می اندازه .سلیم از بدخشان))


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است