پشت صحنه حمله به کانتینانتال از زبان کوهستانی
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۸    ۱۳۹۶/۱۱/۳ کد خبر: 145336 منبع: پرینت

حمله كنندگان حوالى ساعت ٨/٣٠ توسط ٢ موتر زره انتقال يافتند و از يك ساعت قبل إسكنر ها خراب شده بود و كار نمى كرد. دوستانیكه در هتل بودند بنابر ضرورتى بيرون مى روند و مسوولين تلاشى گفته بودند كه ماشين هاي تلاشى خراب است، همچنان بعد از آمدن موتر هاي زره براي بیشتر از يك دقيقه برق ها خاموش مى شود و تا انكه جنراتور روشن مى شود در همين زمان احتمالاً انتحاري ها داخل مى شوند و بعد دونفر شان به منزل ٤ مى رسد در صالون غذا خورى و تقاضاي نان مى كند و بعد از لحظاتي در مخابره اش صدا مى شود اماده باشيد عمليات اغاز مى شود البته به زبان پشتو ، افراد غذا را گذاشته بيرون مى شوند صداي رگبار ها از دروازه ورودى اغاز مى گردد.

چند برنامه در هتل همزمان جريان داشت، اما تعداد افراد مسلح شركت امنيتى در همه مسير از دروازه اول تا مدخل فقط ١٢ تا ١٥نفر بوده و در مدخل هتل افراد امنيتى مسلح وجود نداشته است. اگر اندكى مسلكى برخورد شود همه قضايا روشن خواهد شد ، ضمناً فقط سه هفته قبل مسووليت امنيت هتل از پوليس به شركت خصوصي بدون هماهنگى ادارات امنيتى بطور فوق العاده سالانه ٨٠٠ هزار دالر واگذار گرديده است. حرف و حديث هايی است كه بايد روشن شود و ضمن اينكه اطلاعات قبلى از مراجع متعدد هم وجود داشته است.

يكي از اعضاي گروه تحقيق در كانتينانتال: از دفتر ریيس هوتل مقادير بمب دستى، مهمات و چند ميل كلاشینكوف يافت شده است.
اسكنرها و دوربين هاي امنيتى به كارمندان هتل تعلق داشته است، تحويل شركت امنيتى نشده، تروريستان برخى اتاق‌ هاى اتباع خارجى را با كليد باز كرده اند. تعدادى را شكستانده اند، به اطاق هاى داخلى ها نپرداخته اند و يا مشكوک شده آتش زده اند.

یک تروريست توسط يک همكار خارجى شركت به قتل رسيده است كه خارجى مسلح بوده، مقدار زيادی مهمات و اسلحه از هوتل بدست آمده كه قبلا جابجا شده است، تروريست ها راه هاى فرعى را در منزل هاي مختلف بلد بودند يعنى قبلا آنجا پروا كرده بودند، اختلافات بين شركت و مسوولين هتل روى برخى موارد امنيتى موجود بوده است.

متاسفانه بیشترين خسارت از جانب نيروهاى امنيتى به هتل وارد شده است، انفجارات در بالاى بام هتل توسط نيروهاى امنيتى براى شكستن سقف و حمله به تروريست ها انجام شده است. براى ازبين بردن تروريست ها بیشتر از 800 نفر مسلح بكار گرفته شده است كه عمل غير مسلكى است و ده ها مورد ديگر...

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حمله
کانتینانتال
نظرات بینندگان:

>>>   اظهارات فوق را کاملاًَ تایئد نموده در ضمن به چند مورد توجه می کنیم:
غیر فعال شدن اسکنرها
غیر فعال شدن دروبین ها
خاموش نمودن برق
این گزینه ها در برنامه افزوده و به اجرا گذاشته شده، یعنی اینکه تمام حملات تهاجمی و انتحاری در کابل طرح و به چاپ رسیده و روزانه یک یک صفحه به مردم کابل تدریس می شود.
رحمت خان پیلوت

>>>   چه بگم از این همه درد ورنج که توسط عده اندگ از خائنین و جانیان ...در حق قشر اکثریت مردم ما صورت میکیرد ،مردم ما را دغدار میکنند و به ماتم عزیزان شان می نشانند، رئیس جمهور ما اگر ذره ای عقل وشعور میداشت از رئس جمهور کشورهای متمدن یاد میگرفت وحداقل کار یعنی استعفا میکرد تا اگر کمک وحمایت از مردم نمیتواند دشنه به جان مردم هم نزند،
نادرشاه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است