غنی به هیچ یک از ارزش های مردمی اعتقاد ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۸    ۱۳۹۶/۱۱/۳ کد خبر: 145382 منبع: پرینت

شعار کاذب غنی: "به تک تک شما شیرمردان و شیر زنان اعتماد دارم".

حکومت وحدت ملی که خود یک افتضاح تاریخی است رهبران اش افتضاح بزرگتر از آن. حکومت که سه سال پیش سنگ بنا‌ آن با تقلب گذاشته شده است تا اینجای کار با دروغ پراکنی و عوام فریبی پیش آمده است. حکومت روزانه با عملکرد‌های کاذبانه‌ اش نزد مردم و دنیا رسواتر می‌ شود. مردم افغانستان نه به حرف رهبران نظام باور دارند و نه هم به سخنان سخنگویان شان.

اشرف غنی رییس حکومت وحدت ملی در حالیکه به هیچ یک از ارزش‌ های اسلامی و مردمی ایمان و اعتقاد ندارد از بهر تذویر و فریب افکار عامه شعار‌های دینی سر‌می‌ دهد، لباس‌ های سنتی «لُنگی و قدیفه» می‌ پوشد، وقتی در میان نظامیان کشور ظاهر می‌ شود شعار‌ مهین پرستانه‌ ی کلیشه‌ ی "به تک تک شما شیرمردان و شیر زنان ارتش اعتماد دارم" را با جیغ‌ های ساختگی فریاد می‌ کشد.

مردم اما نیک می‌ دانند که او دروغ می‌ گوید. او «اشرف غنی» هر از گاهی که به فرودگاه کابل رفت و آمد می‌ کند نیم ساعت پیش از حضور اش در فرودگاه تمامی نیروهای امنیتی فرودگاه توسط پی پی اس «گارد خاص ارگ» خلع سلاح می‌ شوند و اجازه ندارند از اتاق‌ هایشان بیرون شوند. این رویکرد امنیتی نهایت بی اعتمادی رهبری را بر نظامیان نشان می‌دهد.

نظامیان کشور فرزندان صادق این سرزمین اند و با خدای خویش تعهد کرده اند تا از نوامیس ملی حفاظت و حراست نمایند. آنان به مردم خویش اعتماد دارند و مردم بر فرزندان‌ شان فخر می‌ کنند. سربازان می‌ گویند: "از سلامی گرفتن به همچو سرقومندان اعلی خجالت می‌ کشیم و احترام عسکری را تحت فشار استبداد بجا می‌ آروریم".

در آروزی روزی که سربازان قهرمان ما به هیچ مزدور بیگانه «رسم تعظیم» بجا نیاورند و «سرقومندان اعلی» شان یک قهرمان افغانستان باشد.

فهیم فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
شعار
نیروهای امنیتی
نظرات بینندگان:

>>>   مغز متفکر فقط و فقط یک بیمار روانی است و باید چند داکتر روانی در ارگ استخدام شوند تا این مجنون را مهار کنند. ان هم شاید!

>>>   اشرف غنی احمدزی نه تنها که دچار مشکل روحی و روانی است بلکه با ارزش های اسلامی نیز با مشکل روبرو است چون مومن واقعی هیچگاهی امام حسین را نواسه خدا نمی گوید، رهبر واقعی هیچگاهی چادر سرکردن را نقص و عیب نمی داند و شخصیت علمی هیچگاهی بجای دعا کردن دست هایش را برای نیت نماز بالا نمی کند.

دانشمند واقعی هیچگاهی شخصیت های علمی را بچه خر نمی گوید، رییس جمهور واقعی هیچگاهی حسن روحانی را رییس جمهور افغانستان خطاب نمی کند، شخصیت واقعی هیچگاهی باد برآمدن را وظیفه مطبوعات نمی داند، متفکر واقعی هیچگاهی نمی گوید که "اگر بندش نکردم بچه آدم نباشم".

نتیجه این است که ملت افغانستان دردمند هستند، به صلح و ثبات نیاز دارند، به وحدت و یکپارچگی نیاز دارند و به رهبری، سالم، خردمند، موثر و کارآ نیازمند هستند و توقع برآورده شدن این نیازمندی ها از اشرف غنی احمدزی، خواب و خیال محال است چون او خود گاهی بیمار است و گاهی مجنون.
اشرف غنی یک شخص بیمارجسمی روانی و مجنون است در افغانستان کثرل اقلیت های قومی ادامه حکومت آن هر روز فاجعه بار است.
بخاطریکه :
بیماری های جسمی و روانی پیامد های اثرات متعددی دارد. هیچ عضو یا ارگانی از بدن از اثرات آن مصون نیست.
بیماری جسمی و روانی و مجنون پیامدهای نظیر درگیری های لفظی غیر ادبی شخصیت های علمی را بچه خر ، اگر بندش نکردم بچه آدم نباشم".

،‌عصبانیت ها ،‌ پرخاشگری ها رفتار ناساز گارانه در جامعه ،‌ اختلاف با همسایه یا همکار ان یا همسر ، کینه و نفرت به متنفذین یا صاحب نفوذ دیگر اقوام جامعه همگی ناشی از عدم ،‌رعایت موارد فوق است ؛ پیامد خطرناک بیماری جسمی و روانی دروغ گویی و گذاف گوی با صدای ناخوشایند چغزدن است که مشکلات بسیاری را برای افراد جامعه و دیگران فراهم می سازد. سرشت انسان دروغ گویی بیمار روحی با ایمان ناسازگار است و ضعف و نابودی خود وخرابی جامعه را در پی دارد.
آگا هان قلم بدست می ‏دانیم مهمترین سرمایه یک جامعه اعتماد متقابل و اطمینان عمومى است، و مهمترین چیزى که این سرمایه را به نابودى می ‏کشاند دروغ و خیانت و تقلب عمل فتنه وشیطانی است، و یک دلیل عمده بر اهمیت فوق العاده راستگویى و ترک دروغ در تعلیمات اسلامى همین موضوع است. انسان دروغ گوی گذافه گو بد ترین بیماری است که اشرف غنی مبتلا به آن است و دارای عمل فتنه آب زییر گاه است و غنی دروغ گو زشت ترین فرد بیمار در چامعه ما است که نفاق را در بین اقوام مسلمان جامعه فراهم ساخت است مانند فرمان تقنینی در مورد تعدیل ماده ششم قانون ثبت احوال نفس را پرخاشگیر ی و بد نامی جامعه 99 در صد مسلمان افغانستان را تو شیح کرد و از عمل تبهکارانه نفقا بین متنفذین اقوام و به همین سبب وضیعت افغانستان عزیز کشور یک پارچه اسلامی ما را به سوی آتش جهنم برده است . ولا در اسلام عزیز تضات و برتری وجود ندارد چون اسلام دین برادری برابری عدالت است.
آقاى اشرف غنى به یک نویسنده فقط به این خاطر لقب «بچه خر» مى‌دهد که با نظر علمى و فکرى او موافق نیست. این رفتار، نه تنها از روان فوق‌العاده عصبى، نابردبار، پرخاشگر و ناآرام او پرده برمى‌دارد، بلکه دلیل روشنى بر بى‌اعتقادى او به حقوق دیگرى و همزیستى مسالمت آمیز نظرات متفاوت و متضاد نیز مى‌باشد. کسى که قاطعانه، دارنده‌ى نظر متفاوت را «بچه خر» مى‌خواند، حتما خود را آگاهانه و یا ناآگاهانه صاحب تمامیت حق و درستى مى‌پندارد. چنین شخصیت و ذهنیت از دیرباز یکى از عواملِ خشونت سیاسى بوده و تمام دیکتاتورى‌ها بر همین نوع ذهنیت و روان استوار است و شکل مى‌گیرد.
«بچه خر» فراتر از یک دشنام، زنگ خطرى است که از آن بوى خطر و تباهى مى‌آید. زنگ خطرى است که از قدرت گرفتن یک دیکتاتور خبر مى‌دهد. دشنام «بچه خر» از زبان اشرف غنى بوى حفیظ الله امین و ملا عمر مى‌دهد. به همین خاطر باید آن را جدى گرفت و از کنار این دشنام ظاهرا سبکسرانه نباید با خنده و شوخى گذشت.
غنی که مخالف‌ فکری‌اش را «بچه خر» مى‌داند، نه یک انسان صاحب حق و حیثیت چون او، راى ندهیم. افغانستان از این نوع دیکتاتورهاى خودپرست، خودراى و خودخواه بسیار دیده و از این جهت مردم بی دفاغ آن بسیار رنج کشیده. دیگر بس است. آنانى را که عصبى، خشونت ‌پیشه، بدزبان، بدکردار، پرازنفرت و کینه‌توز متعصب هستند، بیشتر از این در مسند قدرت جا معه 99 در صد مسلمان جاى ندهیم. این آدم‌ها در مسند قدرت فقط خلق جنایت و تکثیر وحشت و تباهى در جامعه مى‌کنند.
ملت افغانستان دردمند هستند، به صلح و ثبات نیاز دارند، به وحدت و یکپارچگی نیاز دارند و به رهبری، سالم، خردمند، موثر و کارآ نیازمند هستند و توقع برآورده شدن این نیازمندی ها از اشرف غنی احمدزی، خواب و خیال محال است چون او خود گاهی بیمار است و گاهی مجنون.

>>>   تشکیــــل حکومت مــوقـــت « دولت موقت یا حکومت موقت (به انگلیسی: provisional government) به سیستم حکومتی گفته می‌شود که در شرایط اضطراری یا پس از فروپاشی حکومت و ایجاد خلا سیاسی به طور موقت ایجاد می‌شود»
حامد کرزی بحیث رییس حکومت موقت تنها برای دوسال
عطامحمد نور معاون اول
دوستم معاون دوم
استاد خلیلی مشاور ارشد حامد کرزی
استاد عبدالرب سیاف قاضی قضات
حاجی محمد محقیق ریس شورای صلح ،حکمتیار صاحب ، مولوی صاحب متوکل اعضای ارشد آن
داکتر صاحب محمد اشرف غنی وزیر پلان
محمد یونس قانونی وزیر معارف
احمدولی معسود وزیر مهاجرین
ارغندیوال بحیث وزیر تجارت
صلاح الدین ربانی وزیر حیج و اوقاف
اسپنتا بحیث وزیرخارجه
عبد الرزاق وزیر دفاع
حنرال مراد علی وزیر داخله
امرصالح ریس امنیت
داکتر داود شاه صبا وزیر معدن
بسم الله محمدی والی پنچشیر
احمد ضیا مسعود والی بدجشان
امیراسماغیل خان والی هرات
محمد فرهاد عظیمی والی بلخ
فیض الله ذکی والی جوزجان
داکتر ضیا والی قندوز
شیرآغای شیرزی والی قندهار
عبدالجار قهرمان ولی هلمند
سید شفی عیار و زیر فرهنگ
مسکین یار ریس رادیو تلویزیون
داکتر غبئالله عبدالله وزیر صحت عامه
داکتر یارمحمد وزیر زراعت آبیاری
شمس الرحمان صافی وزیر انرژی و آب
محمد شاکر کارگر وزیر تراسپورت
داکتر بشر دوست وزیر مالیه
مجیب‌الرحمن کریمی وزیر احیا و انکشاف
فوزیه کوفی وزیر امور زان
فرخنده زهرا نادری وزیر تحصیلات عالی
حنیف اتمر وزیر کار و معلولین
دكتر ملك ستیز ریس حقوق بشر
داکتر سرو دانس وزیر عدلیه
حضرت علی والی ننگر هار
مصطفی ظاهر ریس شهرداری کابل
همایون همایون والی خوست
داکتر اسماعیل یون وزیر اقوام قبابیل
داکتر لطف پدام ریس تدابیر کسیون انتخابات
ظاهر قدری والی لوگر
داکتر حبیب سواربی والی غزنی
احمد بیهزاد والی بامیان

ازعملکرد حکومت بخصوص از بی بزنامه گی عدم مدیریت در حکومت نا وحدت ملی مردم 99 در صد افغانستان رضایت ندارد دارد.

>>>   Ali Faiq
من با #امريكا_ستيزي و #خارجي_ستيزي (فارسي زبانان و تركتباران) همنگر نيستم...چون چندين قرن است كه اوغان ها و لابي گران آنها در اذهان اين خارجي ها معلومات غلت، منفي گرايي، توطئه و تخريب را تزريق نموده اند.ما بهتر است براي پيدا كردن مخرج مشترك، منافع مشترك، ديپلوماسي فعال و ذهنيت سازي با آنها قلم و قدم برداريم.

>>>   آزادی AZADI

من از جناب استاد عطا خواهشمندم كه بينهايت به دقت فكر نموده و تصميم بگيرند ، چون بالآي اين قبيله گرا ها اعتمادي نيست .

محمد مصطفي مبارز

غنى: پلان داريم تا لوى پكتيا را به زون اقتصادى مبدل سازيم!

مسلم_شيرزاد

ارگ به حزب جمعیت: ریش سفید مملکت بی‌عزت نشود

گزارش‌های دست اول از مذاکره میان حزب جمعیت و تیم اشرف غنی احمدزی حکایت از بیچارگی تیم رییس جمهوری دارد.

در آخرین جلسه‌ بین دو طرف، جانب رییس جمهوری از تیم جمعیت خواسته است که ولو به مدت یک هفته، برای انجنیر داوود اجازه داده شود تا به کُرسی ولایت بلخ تکیه زند و پس از آن، جمعیت هرچه خواست، عملی خواهد شد.

منابع حاضر در آخرین جلسه گفته‌اند که حنیف اتمر و سلام رحیمی دیگر از تهدیدِ توصل به زور و حمایت خارجی‌ها حرفی به زبان نیاورده و تلاش دارند تا از راه برانگیختن عواطف و احساسات، خواسته‌های غنی را بقبولانند.

منبع می‌گوید که سلام رحیمی، در حالی که نشانه‌های خستگی و ملالت از چهره‌اش آشکار بود، با فروتنی و لحن خواهشانه گفت: “ما و شما آینده داریم، در سیاست هیچ وقتی دوستی‌ها و رقابت‌ها دایمی نیست. رییس صاحب جمهور یک ریش سفید این مُلک است و اگر انجنیر داوود – ولو برای یک هفته – مجال ولایت نیابد، ریش سفید مُلک بی‌عزت می‌شود.”

تغییر لحنِ تیم غنی و حتا تمایل داکتر عبدلله برای وانمایش ایستادن کنار استاد عطا پس از آن اتفاق می‌افتد که ارگ از پشتیبانی خارجی‌ها نومید شد.

پس از اینکه وزنه به طور آشکار به نفع استاد عطا تغییر کرد، حالا حتا دکتر عبدلله تلاش دارد به گونه‌ی نشان دهد که کنار جمعیت و استاد عطا ایستاده است.

دکتر عبدلله در حضور برخی از نمایندگان مجلس گفته است: “برای شان گفتم که اگر از گزینه نظامی استفاده کنید، نه تنها مخالفت خواهم کرد، بلکه در برابرتان با قاطعیت ایستاده خواهم شد.”

در عین زمان، ارگ سخت تلاش دارد تا اجرا کردن شق میان تاجیکان و دیگر اقوام، ایستادگی استاد عطا را قومی و منحصر به تاجیکان نمایان کند که تاحال هیچ نتیجه‌ی نداده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است