وزارت داخله دست از کمیسیون بازی بکشد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۸    ۱۳۹۶/۱۱/۳ کد خبر: 145393 منبع: پرینت

درحالیکه بسیاری خارج شدن نیروهای امنیتی از هتل کانتینانتال را 15 روز قبل از حمله مشکوک می دانند وزارت داخله از تشکیل کمیسیون مشترک امنیتی برای بررسی حادثه خبر می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، نجیب دانش سخنگوی وزارت داخله گفته است کمیسیونی مشترک از پولیس، امنیت ملی و سایر نهادها بشمول سهامداران هتل برای بررسی چگونگی حمله بر هتل کانتینانتال تشکیل می شود.

قابل یاد آوری است که تا هنوز نتیجه کمیسیون حقیقت یاب بررسی حمله به شفاخانه نظامی 400 بستر روشن نیست و در شرایطی که بسیاری از در امان بودن عاملان اصلی رویداد حمله بر شفاخانه سردار داوود خان پرده برداشته اند، روشن می شود که تشکیل کمیسیون ها تنها حربه ای برای آرام کردن افکار عمومی در وحشت آفریده شده است.

از سوی دیگر بسیاری از آگاهان سیاسی و نظامی معتقد هستند که این رویداد تروریستی نه بل هدف بوده و در انجام آن معامله ای صورت گرفته است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزارت داخله
بررسی کانتینانتال
نظرات بینندگان:

>>>   اشرار طوریکه پلان کرده بودند همانگونه عمل کرذدند هرچه خواستند کردند کشتند تخریب کردند خون ریختندورفتند ،
حالا ریاست امنیت ملی وریاست تروریزم وزارت داخله که تاحال درخواب غفلت وبی کفایتی بودند می ایند جاروکش دریور صفکار و آشپز ر ا دستگیر میکنند ومیگویند همه ملامتی از اینهاست اینهابا آی اس آی ربط داشتند اینها انفجارات راه انداختند کشف کردیم اینها مردم را کشتند جاروکش صحن هوتل مسئولیت طرح پلان را داشته صفکار منزل دوم ساعت و شروع حمله را تنظیم کرده آشپز کبابی مهمات را تقسیمات کرده تحقیقات ادامه دازرد.

>>>   بدون کمیسیون مردم میدانند که غفلت وتنبلی از ادار ات کشفی بوده

>>>   آزادی AZADI
خبر موثق.
بیش از 600 نفر کشته و زخمی در انترکانتیننتال شده است.
سخنگوی حکومت می گوید: "ما در مورد حادثه انترکانتیننتال تحقیق می کنیم". حالا نیاز به تحقیق چیست؟ طالبان و افراد حزب نا اسلامی حمله را پذیرفتند و تصاویر پنج مهاجم خود را نیز گذاشتند. پس چی تحقیق می کنید؟ می خواهید بگوئید، این کار کیست؟ باز هم می گوئیم، این نتیجه سکوت وافغانیت و ستون پنجم است.

>>>   گلبیدین و دار و دسته اش در این امر شریک هستند.
وقتی قطار این جانی عبور میکند کس نمیداند که به چه تعداد طالب و داعش را جابجا میکند.
نوش جان پاکستان که از غول های ما خوب استفاده میکند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است