حقانيت اهداف قدرت واقعى شامل گذر زمان نمی شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۶    ۱۳۹۶/۱۱/۴ کد خبر: 145443 منبع: پرینت

سياستگران و كنشگران كه در اين هفده سال اخير با قبول نكوهش هاى دوستان نادان و دشمنان تاريخى اين حاكميت دست نشانده و قوم محور را يک ساعت هم نپذیرفتند و با تحليل ژرف از تاريخ ديروز و امروز استراتژيک انديشدند و حرف حرف وقايع امروزى را پيش بينى كردند برندگان اصلى سياست اين دوران اند.

اينها بدون امكانات با وجود تهديدهاى دوستان و دشمنان به آيديال ها و اهداف خود صادق ماندند و هيچگاه دو پهلو نينديشيدند و به باورهاى خود خيانت نكردند. هيچگاه و روى هيچ بهانه اى كرزى و غنى و ديگر فاشيست هاى قبيله گرا را فرمانده کل نخواندند و از باداران خارجى شان هم هراس نكردند.

سياستمدار پويا و با صلابت آن است كه قدرت بيش بينى تحولات را داشته باشد و تسليم غلط نشود. اكثريت تكیه داران قومى، قلدرها و حتی لومپن هاى سياسى و هواخوان شان امروز رو آورده اند به همان گزينه هاى كه اين دوستان آينده نگر به آن هفده سال قبل باور داشتند.

حتمى نيست تا به قدرت سياسى دست يابيد تا حقانيت تان ثابت شود، قدرت را مى شود از راه هاى غير مشروع هم بدست آورد اما قدرت واقعى آن است كه حقانيت اهداف شامل گذر زمان نشود و واقعيت ها را هميشه در بر بكشد. كوشش كنيد نه سياستگر موسمى باشيد و نه هواخواه موسمى و سرگردان.

نجیب سلام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سیاستمداران
قدرت واقعی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است