خلیلزاد، بازیگر نقش اصلی در تحولات کشور
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۳    ۱۳۹۶/۱۱/۵ کد خبر: 145511 منبع: پرینت

خليلزاد در اين هفده سال اخير نقش اساسى را در روند تحولات افغانستان داشت.

او در معامله ایتلاف ضد طالبان را مشعب كرد و توانست با همكارى عبدالله، قانونى و فهيم، قدرت را دوباره در اختيار همتباران خود قرار دهد. خليلزاد بعد از معامله بن عملا رييس جمهور بود و تمام روند تحولات را مستقيم اداره مى كرد. او در حذف فیزيكى رهبران تاجيكان نقش اصلى را داشت و توانست تمام رهبران مجاهدين سابق را تسليم خود سازد.

خليلزاد شبكه هاى قوى مافياى سياسى و اقتصادى را رهبرى مى كند و در جانشين كردن غنى بعد از كرزى دست اول را داشت تمام رهبران مجاهدين سابق با خليلزاد روابط تنگاتنگ دارند، ضعف و قوت هاىشان را خوب مى شناسد و هنوز توانايى آن را دارد تا از آنها به نفع اهداف خود سود ببرد.

خليلزاد در ساختن منار مهمند مهندس اصلى بود و عطا براى خوشنودى او منار مهمند را بلند كرد، خليلزاد عضو پيشگام حلقه ى محافظه كاران آمريكايى است و فكر مى كند شايد بتواند با استفاده از اين كارت حريفان غنى را مغلوب كند. خليلزاد مى داند كه انگشت افگار مجاهدين سابق كجا است و احتمالا آنجا را فشار خواهد داد.

نجیب سلام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
تحولات افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   اطلاعیه

پدرفاشیزم "زلمی فاشیست زاد" کابل امده تا در قران مهر کرده "استاد عطا محمد نور " رئیس جمهور عنقریب افغانستان را در یک توطئه یی فریب داده او را ترور نمایند.
فاشیزم قبیلوی قبلاً هم "امیر حبیب الله خادم دین رسول الله" را نیز توسط پدر" صبغت الله مجددی" فریب داده بودند.

>>>   Mohamadi
خوب همه کار هارا کده باز آمده کار دیگری انجام دهد همه نظرمیدهیم که خلیل زاد این کرد آن کرد ما چراموقع میدهیم که هر کار بکند خود یک تبعه خارجی است درامورات دولت چرا بدون کدام رسمیت مداخله میکند چرا علیه این دسیسه خاموشید ازنوشتن دررفیسبوک چیزی جور نمیشه وطنداران عمل کنید

>>>   Istalif
بنده منحيث يك امريكاي أفغانستاني أصل خواهشم از آقاي خليلزاد است كه بگزار افغانستان بدست خود أفغانستاني ها آبادوآرام شود امروز استاد عطا نور بهترين گوررنري است كه دراين مدت سي وپنج سال در مبارزات بر عليه استعمار سرخ از شمال استعمار سياه از جنوب مردانه وار درخشيد ودر هفده سال گزشته بهترين والي مدبر كار كشته وموفق كشور در بلخ بوده وبر عليه داعش وطالب فعلاً در جنگ است خواهش از خودات اين است در اين شرايط أساس ازمداخله در أمور بلخ خوداري نما وپاي رؤسها را دوباره به جنگ در افغانستان مكش اگر خودات را جمهوريخوا امريكاي ميداني بنده نيز جمهوريخوا امريكاي أم واز سياست زادگاه أم افغانستان عزيز شايد كم تَر نه بلكه إضافتر از تو بداتم بگزار كه قدرت افغانستان بدست خود فرزندان اصيل افغانستان مانند استاد عطا نور باشد وچهار وطن دار بيچاره كه در افغانستان زندگي ميكند در فضا صلح زندگي نمايند

>>>   Ansari
آقای خلیل زاد ؟ شما یکی از باشده دارای هویت ایالات متحده امریکا بزرگ هستید. در کشور ایالات متحده امریکا همه انسان ها از هر دین ادیان هر ملیت و اقوام آن حقوق برابر دارند که تحت قانون اساسی ایالات متحده امریکا زندگی می کنند و یک دیگر را احترام می گذارند. ؟ اما در افغانستان یک قوم که در اکثریت نیستند به تمامی ملیت های کشور تمامی طرح فاشیست ها را می قبولانند که این خود نشانه حذف یک ملیت بزرگ که در اکثریت مطلق هستیم تاجک ها مهربان از مقامات دولت حذف شده تمامی افراد که به پاکستانی ها دشمن بشریت وطن فروش در قدرت قرار دارند هر روز انتحار انفجار ترور افراد حمایت از طالبان توسط حکومت رها کردن قاتل های بشریت از زندان چرا به دنیا نمی گوید که تمامی انتحاری و انفجار قتل عام سربازان و افسران وطن پرست ها از طرف یک قوم میشود این ظلم است بالای تمامی اقوام وطن پرست کشور تاجک ها پشتون ها که وطن پرست هستند هزاره ها اوزبک ها تمامی طالبان را آقای کرزی و غنی با حکمتیار از بند رها کرده بخاطر قتل عام این ملت مظلوم حقیقت را به جهان بگوید تا به چی وقت این فاشیست گرای قوم گرای افراطی بس است

>>>   به زور كشور خارجي خواستار اسلاميت و افغانيت
خلیل زاد!
اگر قرار باشد صرف نام «یک شخص» در کشور گرفته شود که مسئول اصلی بربادی کشور (از جلسه بن تا تصویب قانون اساسی و سرنوشت سیاه کشور تا امروز) بوده، همین «خلیل زاد» است...
ازبرگهٔ داکتر لعلزاد.
تلاش بار سوم زلمی خلیلزاد برای جلوگیری از شکست فاشیزم وانحلال قبایل طالبانی در افغانستان !
خلیلزاد بار اول بعد شکست های مذبوحانه اشرارقبایلی گلبدینی در برابراحمدشاه مسعود پروژه طالبان را ایجاد کرد ، بعد تحولات سال ۲۰۰۱ قانون اساسی جدید ودولت موقت وبعدا دولت های کرزی وفعلا غنی را در احیا وتحکیم قبایلیان طالب در افغانستان مدد وغیرمستقیم رهبری مینماید.
فاشیزم قبایل که در برابر اقای عطامحمد نور کوتاه امده ، خلیلزاد با پا در میانی میخواهد از شکست و‌انحلال فاشیست ها و‌قبایلیان شان به‌مهارت خاص جلوگیری نماید هوشیاری طرف مقابل خاصیت مرگ و‌زنده گی را در این لحظه تاریخی دارا میباشد
مارشال فهیم به فریب خوردن از جانب خلیلزاد اعتراف نموده ثبت ناریخ است ، فریب اقای نور معامله به سرنوشت یک شخص نبوده ، معامله به تقدیر یک ملت است که همچنان ثبت تاریخ خواهد شد .
ازبرگهٔ غلام علی غلام.

>>>   حاجت آمدن این شاهین قلابی امریکایی نیست که نخست در ینوکال یکی از شرکت های گازی و نفتی امریکا مانند "چاربرادران" (چارباند ) کرزی و غنی و جلالی در قندهار زیر رکاب ملا عمر و بن لادن کار کردند. ایران فردوسی و ابن سینا و رودکی و مولانا بلخی و ناصرخسرو را سپاسگزار که پلان شوم امربکا وجفت جنين اش طالبان را نقش بر آب کرد و باوجود پایگاه نظامی آمریکا در بخش خاوری خود که نام با معنی بسیار ناشایسته اش با معنی و مفهوم ناله "بندر چابهار! را در سیستان ساخت که هندو چین و آسیا مرکزی از آن استفاده می کنند.
این آقایان نامگرفته شده حسود و خسیس و قاتلین بشریت که در رکاب آمریکا دوان دوان اند حتی نمی مانند که غیر پشتون یک سانتیمتر در سرزمین و زادگاهش در خاک اش در میهن اش خودمختاری داشته باشند. حاکمیت شان در پختونخواه یا پشتونخواه که زادگاه اصلی شان در دورادور سلسله کوه های سلیمان پاچا یهودیان همين خود بادران شان ناممکن ساخت چون پاکستان قدرتمند است و در پشت پاکستان بادران ناقلین همان امریکاست قصد کمبودی ها حقارتها بی عزتیها را از مردمان بومی سرزمین خورشید و خور و خیرو آباد و آریانا و ایرانشهر و ایران بگیرند.
خلیلزاد این قدر نیرو و قدرت و چالبازی و پربازی یا ورق بازی نکنید. لابد به ارمان خود رسیدنی است.باز گزینه تقلبات به شکل صنعتی در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس و ریاست ها چه با برگ و چه بدون برگ و رای فراهم شده اند.
در این کشور است تقلب در میان
تا که نام ستان است افغان
غوغای فغ و فغان در جان
ستیز و ستیزی شان بالای زنان
و هم بالای مردان و ملتان
افغان ندارد در ستان یک تون
شناسنامه اش شده در خزان پنهان
پته خرانه مفت شد در میدان
هویت سست شد در جهان
یک بار افعان یک بار پتهان
آنجا روه و روهیله اینجا پشتانه و پشتان
کار می شود در پنتاکون لاف اش می زند افگون
که نخوانی آنرا با سازاواره دهل هفتگون
افغان ات گير و وبرو به تون ات
ستان خو از زبان هاى ماست
خلیلزاد در افغان کردن عاقل است
در حقيقت او يک بيگانه حامل است
باوجود گرين کارت ناقل است
کردار هايش نه تنها در انتخابات باطل ا ست
هويت شان در ابتداو انتهانامه قاتل است
حاکمان و باداران شان در هرجنايت بشرى شامل است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است