آیا منتظر وحی الهی هستید؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۱    ۱۳۹۶/۱۱/۵ کد خبر: 145524 منبع: پرینت

دولت و حکومت چور در حاکميت اشغالگران مصروف رشوت ستانی و چور اند.

هفت سال قبل قرار داد نفت آمو دريا امضا شد و نتيجه صفر است، معدن مس عينک، معدن سمنت پل هاشمی هرات که فابريکه آن را ببرک کارمل توسط کشور چک تکميل نمود و يک غند فرقه 17 که من فرمانده فرقه و آمر سياسي بودم و فرمانده غند ميرا جان دگرمن بود و آمر سياسی غند امرالدين اسماعيليه بود و معدن آهن حاجي گک.

همه اين پروژه ها معطل و کار آنها به حال تعليق در آمده است، فابريکه سمنت هرات که در وقت تورن اسماعيل همه چيز چور و به شمول سلاح و ماشين آلات به ايران فروختند. اين است حکومتداري ( اشرار )، اينها کارهایي است که (ع و غ) از آن خبر ندارند، هموطن قتل و کشتار و انتحاري در زير زنخ (ع و غ) با ساز وبرگ هاي ريس عمومي امنيت ملي و وزير داخله همه روزه خون صدها هموطن ما را مي گيرد. ادامه جنگ و خونريزي فقط به نفع رهبران مجاهدين و اشغالگران به خاطر ادامه اشغال شان و انتقال اورانيم، ليتيم، دی کرومات و مواد مخدر از کشور، کار کشورهاي ناتو است؟

جنگ و ادامه آن براي تفنگ سالاران و رهبران 16 گانه شان شربت بيوفرين است ولی براي مردم عادي و بيگناه وطن ما زهر سيانايت است؟ چه بايد کنيم که خود را از رهبران بسيار بي کفايت، بسيار بي اداره و تفرقه انداز و سمت و زبان پرست و رشوت خوران نجات بيدا کنيد زيرا همه روزه فقط شما را و اشک و گريان شما را که خون جگرگوشه هايتان را مي بينيد و اين ها فقط به الفاظ (به شديد ترين الفاظ تقبيح مي کنيم) چه فايده تقبيح شما مفسدين با وزراي مفسدتان.

در کابل بايد مرد و زن، طفل و ريش سفيد در سرک ها برآيند و استعفاي اين دولت را تقاضا نمايند زيرا اين دو تنبان کشال ها بالای مرده ها حکومت دارند فقط انقلاب نارنج حتمي و ضروري است بگذاريد اينبار گارنيزيون و پوليس 20000 نفر مظاهرات را به گلوله ببندد ولي شما هموطنان براي ابد خود را از چنگال رهبران جهادي فروخته شده اين نوکران نجات دهيد.

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنگ
ملت افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   خاوري هر كسي كه هستي بايد خود اول در جاده براي تظاهرات برآيي باز مردم هم يك چيزي خواهند كرد

>>>   Salam
همين افريقاى هاى بيچاره كدام نماز را بخوانند كه در آنجا برف ببارد و انس و جنس در آنتركتيكا كدام آيت را بخوانند كه همه يخ ها آب شود .
علم كجا و ما كجا !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است